We willen jouw toestemming vragen om optimale cookies te gebruiken om T-Mobile.nl, Tele2.nl en Ben.nl voor jou relevanter te maken. Als je kiest voor optimale cookies ervaar je onze websites zo optimaal mogelijk, met bijvoorbeeld advertenties die helemaal op jou zijn afgestemd. Je geeft ons ook toestemming om jouw internetgedrag binnen, en mogelijk ook buiten, onze websites te volgen. Met deze informatie passen wij en derde partijen de websites, onze communicatie en advertenties aan op jouw interesses en profiel.
Om de optimale cookies te plaatsen klik je hieronder op 'Ja, optimale cookies accepteren'. Voor meer informatie of het aanpassen van je cookie instellingen, kun je hier terecht. Op die pagina kun je jouw keuze altijd weer wijzigen.
Je kunt contact opnemen met de IoT helpdesk via het IoT selfservice portaal. De IoT helpdesk is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08.30-17.30 uur.
Maak je gebruik van IoT Easy Connect? Log in op het IoT Easy Connect portaal . Ga via het hoofdmenu naar de menu-optie ‘Support’. Geef via de Support-pagina je serviceverzoek schriftelijk aan ons door. De openingstijden van de helpdesk zijn: maandag t/m vrijdag van 08:30 tot 17:30 uur.Maak je gebruik van IoT Custom Connect? Log in op het selfservice portaal (M2M Service Portal), ga via het hoofdmenu naar het vraagteken-icoon en selecteer daar de menu-optie ‘Contact’.Op de Contact-pagina vind je ons telefoonnummer en emailadres om serviceverzoeken aan ons door te geven. De openingstijden van de helpdesk zijn: maandag t/m vrijdag van 08:30 tot 17:30. In je SLA-overeenkomst staan meer details inclusief het telefoonnummer voor 24/7 support bij incidenten buiten kantooruren.
Werkdagen:08.00 - 23.00 uurWeekend:09.00 - 17.30 uur
Werkdagen:08.00 - 20.00 uurZaterdag:10.00 - 15.00 uur
Telefonisch contact
Reactietijd: binnen 3 werkdagen