• Producten & Diensten

Hoe kan ik contact opnemen met de IoT helpdesk?

Je kunt contact opnemen met de IoT helpdesk via het IoT selfservice portaal. De IoT helpdesk is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08.30-17.30 uur.

Maak je gebruik van IoT Easy Connect? Log in op het IoT Easy Connect portaal . Ga via het hoofdmenu naar de menu-optie ‘Support’. Geef via de Support-pagina je serviceverzoek schriftelijk aan ons door. De openingstijden van de helpdesk zijn: maandag t/m vrijdag van 08:30 tot 17:30 uur.

Maak je gebruik van IoT Custom Connect? Log in op het selfservice portaal (M2M Service Portal), ga via het hoofdmenu naar het vraagteken-icoon en selecteer daar de menu-optie ‘Contact’.

Op de Contact-pagina vind je ons telefoonnummer en emailadres om serviceverzoeken aan ons door te geven. De openingstijden van de helpdesk zijn: maandag t/m vrijdag van 08:30 tot 17:30. In je SLA-overeenkomst staan meer details inclusief het telefoonnummer voor 24/7 support bij incidenten buiten kantooruren.

MEER HULP NODIG?

Bel met één van onze servicemedewerkers

Klantenservice

Werkdagen:
08.00 - 23.00 uur
Weekend:
09.00 - 17.30 uur

Heb je vragen over het kopen van een nieuw product?

Sales

Werkdagen:
08.00 - 20.00 uur
Zaterdag:
10.00 - 15.00 uur

Stel een servicevraag vanuit het buitenland

Vanuit het buitenland

Telefonisch contact

Stel een vraag via het contactformulier

E-mail

Reactietijd: binnen 3 werkdagen