• Producten & Diensten

Hoe kan ik contact opnemen met de IoT helpdesk?

Je kunt contact opnemen met de IoT helpdesk via het IoT selfservice portaal. De IoT helpdesk is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08.30-17.30 uur.

Maak je gebruik van IoT Easy Connect? Log in op het IoT Easy Connect portaal. Ga via het hoofdmenu naar de menu-optie ‘Support’. Geef via de Support-pagina je serviceverzoek schriftelijk aan ons door. De openingstijden van de helpdesk zijn: maandag t/m vrijdag van 08:30 tot 17:30 uur.

Maak je gebruik van IoT Custom Connect? Log in op het selfservice portaal (M2M Service Portal), ga via het hoofdmenu naar het vraagteken-icoon en selecteer daar de menu-optie ‘Contact’.

Op de Contact-pagina vind je ons telefoonnummer en emailadres om serviceverzoeken aan ons door te geven. De openingstijden van de helpdesk zijn: maandag t/m vrijdag van 08:30 tot 17:30. In je SLA-overeenkomst staan meer details inclusief het telefoonnummer voor 24/7 support bij incidenten buiten kantooruren.



MEER HULP NODIG?

Bel met één van onze servicemedewerkers

Klantenservice

Telefonisch contact

Heb je vragen over het kopen van een nieuw product?

Sales

Telefonisch contact

Stel een servicevraag vanuit het buitenland

Vanuit het buitenland

Telefonisch contact

Stel een vraag via het contactformulier

E-mail

Reactietijd: Max. 6 werkdagen