We willen jouw toestemming vragen om optimale cookies te gebruiken om T-Mobile.nl, Tele2.nl en Ben.nl voor jou relevanter te maken. Als je kiest voor optimale cookies ervaar je onze websites zo optimaal mogelijk, met bijvoorbeeld advertenties die helemaal op jou zijn afgestemd. Je geeft ons ook toestemming om jouw internetgedrag binnen, en mogelijk ook buiten, onze websites te volgen. Met deze informatie passen wij en derde partijen de websites, onze communicatie en advertenties aan op jouw interesses en profiel.
Om de optimale cookies te plaatsen klik je hieronder op 'Ja, optimale cookies accepteren'. Voor meer informatie of het aanpassen van je cookie instellingen, kun je hier terecht. Op die pagina kun je jouw keuze altijd weer wijzigen.
Malware is de verzamelnaam voor allerlei schadelijke software, die tegenwoordig ook je telefoon kunnen infecteren.
Is jouw telefoon besmet met malware? Hieronder lees je hoe je de malware van je telefoon kunt verwijderen .De stappen zijn veel werk, maar helpen je wel om weer veilig gebruik te maken van je mobiele telefoon.Stap 1: Maak een back-up van je mobiele telefoonOm je telefoon malware-vrij te maken, ga je deze terugzetten naar de fabrieksinstellingen. Maak van te voren een back-up van je persoonlijke bestanden, zoals foto's, documenten en contactenlijsten. Hoe je dit doet verschilt per telefoon, voor veel telefoonmerken hebben we uitleg staan op onze Toestelhulp Staat je telefoon daar niet tussen, bekijk dan de handleiding van je telefoon.Stap 2: Zet je mobiele telefoon terug naar de fabrieksinstellingenOm zeker te zijn dat de malware van je telefoon is verdwenen, moet je je telefoon terugzetten naar de fabrieksinstellingen. Hoe je dit kunt doen staat op www.t-mobile.nl/toestelhulp (staat je telefoon daar niet tussen, lees dan de handleiding van je telefoon)Stap 3: Back-up terugplaatsenAls je eerder een back-up hebt gemaakt van je gegevens, kun je deze nu terugzetten op je telefoon.Stap 4: Sim geblokkeerd? Neem contact opHet kan zijn dat je sim geblokkeerd is. Nadat je bovenstaande stappen hebt gevolgd, kun je contact met T-Mobile Klantenservice opnemen. De medewerker kan dan je sim deblokkeren. Bekijk je contactoptiesJe kunt ook langsgaan bij een T-Mobile Shop in de buurt www.t-mobile.nl/winkels
Werkdagen:08.00 - 23.00 uurWeekend:09.00 - 17.30 uur
Werkdagen:08.00 - 20.00 uurZaterdag:10.00 - 15.00 uur
Telefonisch contact
Reactietijd: binnen 3 werkdagen