• Factuur & Betaling

Ik heb onverwachts hogere kosten op mijn factuur

Soms is je factuur hoger dan verwacht. Dit kan verschillende oorzaken hebben. Dit leggen we je graag uit!

Buiten de vaste maandkosten voor je abonnement (en eventueel je toestel) kan het zijn dat er kosten buiten jouw bundel worden berekend. Dit kan diverse oorzaken hebben. Als je kosten maakt buiten je bundel, dan valt je factuur hoger uit dan gewend. Er worden andere tarieven gerekend als je bijvoorbeeld in het buitenland belt of data verbruikt, of met 0900-nummers belt. Daarnaast worden de MB-aanvuller en bundels zoals Deezer of de MB-verdeler apart vermeld op je factuur.

Voor meer informatie over de oorzaken van jouw hogere factuur, zoals bijvoorbeeld MB-aanvullers, kosten in het buitenland of sms-diensten, kijk dan hier .

MEER HULP NODIG?

Bel met één van onze servicemedewerkers

Klantenservice

Werkdagen:
08.00 - 23.00 uur
Weekend:
09.00 - 17.30 uur

Heb je vragen over het kopen van een nieuw product?

Sales

Werkdagen:
08.00 - 20.00 uur
Zaterdag:
10.00 - 15.00 uur

Stel een servicevraag vanuit het buitenland

Vanuit het buitenland

Telefonisch contact

Stel een vraag via het contactformulier

E-mail

Reactietijd: binnen 3 werkdagen