• Abonnement & Verbruik

Kan ik mijn abonnement tussentijds aanpassen?

Jazeker! Je kunt de bundelgrootte van je zakelijke abonnement naar boven of beneden aanpassen. Ga naar My T-Mobile om de mogelijkheden te bekijken.

Beschik je over een zakelijk abonnement? Dan kan je 1 keer per maand de grootte van je databundel aanpassen. Wij noemen dit bijstellen. Dit is handig als je verwacht dat je in een maand wat meer of minder mobiel internet nodig denkt te hebben. Het bijstellen van je databundel kun je heel eenvoudig zelf regelen in My T-Mobile. Ga daarvoor naar de sectie 'bundel aanpassen'.

Let op! Om de bundel van een abonnement aan te passen, moet je wel gemachtigd zijn als beheerder namens jouw bedrijf. Beschik je nog niet over beheerdersrechten? Neem dan contact op met de telecombeheerder van jouw bedrijf.

Naast het aanpassen van de grootte van databundels is het in My T-Mobile ook mogelijk om extra bundels toe te voegen aan een abonnement. Bijvoorbeeld een vast nummer op je mobiel (Office Essential) of een Deezer-bundel waarmee je jouw favoriete muziek kan luisteren.

MEER HULP NODIG?

Bel met één van onze servicemedewerkers

Klantenservice

Werkdagen:
08.00 - 23.00 uur
Weekend:
09.00 - 17.30 uur

Heb je vragen over het kopen van een nieuw product?

Sales

Werkdagen:
08.00 - 20.00 uur
Zaterdag:
10.00 - 15.00 uur

Stel een servicevraag vanuit het buitenland

Vanuit het buitenland

Telefonisch contact

Stel een vraag via het contactformulier

E-mail

Reactietijd: binnen 3 werkdagen