• Toestel & Sim

Krijg ik een vervangend toestel bij reparatie?

Nee, wij bieden geen vervangend toestel in het geval van een toestelreparatie.

Heb jij je eigen toestel aangemeld voor reparatie? Dan zal je zelf een tijdelijk vervangend toestel moeten regelen. Wij bieden geen vervangend toestel aan.

Om dit scenario te voorkomen is het natuurlijk het verstandigste om goed met je eigen toestel om te gaan. Wij hebben een aantal tips voor je waarmee je schade aan je toestel kunt voorkomen.

MEER HULP NODIG?

Bel met één van onze servicemedewerkers

Klantenservice

Werkdagen:
08.00 - 23.00 uur
Weekend:
09.00 - 17.30 uur

Heb je vragen over het kopen van een nieuw product?

Sales

Werkdagen:
08.00 - 20.00 uur
Zaterdag:
10.00 - 15.00 uur

Stel een servicevraag vanuit het buitenland

Vanuit het buitenland

Telefonisch contact

Stel een vraag via het contactformulier

E-mail

Reactietijd: binnen 3 werkdagen