• Toestel & Sim

Telefoon gestolen of verloren, lees hier wat je kunt doen

Blokkeer allereerst zo snel mogelijk je simkaart via My T-Mobile. Nadat je huidige simkaart is geblokkeerd, kan je direct een nieuwe simkaart aanvragen via My T-Mobile.

  1. Blokkeer je simkaart, zodat er geen kosten meer gemaakt kunnen worden. Dit kan 24/7 online, via My T-Mobile, of anders telefonisch via 06 24001200 (vanuit het buitenland: 0031 6 2400 7112).
  2. Vraag een nieuwe simkaart bij ons aan. Ook dat kan eenvoudig online via My T-Mobile, of telefonisch via bovenstaand telefoonnummer. Zelf online aanvragen is trouwens altijd goedkoper dan wanneer je ervoor belt. Let op! Wanneer je een nieuwe simkaart aanvraagt, dan voeren wij altijd een identiteitscontrole uit . 
  3. Als je een nieuwe telefoon nodig hebt, kun je in de My T-Mobile omgeving kijken of je jouw contract al kunt verlengen. 
Heb je een verzekering via T-Mobile? Lees dan hier wat je kunt doen.

MEER HULP NODIG?

Bel met één van onze servicemedewerkers

Klantenservice

Werkdagen:
08.00 - 23.00 uur
Weekend:
09.00 - 17.30 uur

Heb je vragen over het kopen van een nieuw product?

Sales

Werkdagen:
08.00 - 20.00 uur
Zaterdag:
10.00 - 15.00 uur

Stel een servicevraag vanuit het buitenland

Vanuit het buitenland

Telefonisch contact

Stel een vraag via het contactformulier

E-mail

Reactietijd: binnen 3 werkdagen