• Netwerk & Dekking

Waar zie ik of er een eventuele netwerkstoring is?

Mocht er onverhoopt een storing in ons netwerk zijn, dan geeft onze storingskaart alle aanvullende informatie daarover.

Ervaar je een verminderde dekking op ons mobiele netwerk? Misschien is er een netwerkstoring of vinden er geplande werkzaamheden plaats bij jou in de buurt. Check op onze storingskaart of er meldingen zijn op jouw locatie.

Is er nog geen storingsmelding bekend op jouw locatie? Controleer dan eerst je eigen toestel. Als de netwerkproblemen aanhouden dan kan je zelf een melding maken via onze storingskaart.

Heb je een probleem met je wifi, tv of vaste telefoon? Kijk dan of er storingen zijn bij T-Mobile Thuis.

MEER HULP NODIG?

Bel met één van onze servicemedewerkers

Klantenservice

Werkdagen:
08.00 - 23.00 uur
Weekend:
09.00 - 17.30 uur

Heb je vragen over het kopen van een nieuw product?

Sales

Werkdagen:
08.00 - 20.00 uur
Zaterdag:
10.00 - 15.00 uur

Stel een servicevraag vanuit het buitenland

Vanuit het buitenland

Telefonisch contact

Stel een vraag via het contactformulier

E-mail

Reactietijd: binnen 3 werkdagen