• Knowledge & & kav

Waar zie ik of er een eventuele netwerkstoring is?

Mocht er onverhoopt een storing in ons netwerk zijn, dan geeft onze storingskaart alle aanvullende informatie daarover.

Ervaar je een verminderde dekking op ons mobiele netwerk? Misschien is er een netwerkstoring of vinden er geplande werkzaamheden plaats bij jou in de buurt. Check op onze storingskaart of er meldingen zijn op jouw locatie.

Is er nog geen storingsmelding bekend op jouw locatie? Controleer dan eerst je eigen toestel. Als de netwerkproblemen aanhouden dan kan je zelf een melding maken via onze storingskaart.

Heb je een probleem met je wifi, tv of vaste telefoon? Kijk dan of er storingen zijn bij T-Mobile Thuis.



MEER HULP NODIG?

Stel een vraag via social media

Webcare

Werkdagen: 8.00 tot 21.00 uur.
Weekend: 9.00 tot 17.30 uur.

Facebook - Twitter

Stel een vraag via de telefoon

Bellen

Werkdagen: 8.00 tot 23.00 uur.
Weekend: 9.00 tot 17.30 uur.
Bel 0800-7112

Vanuit het buitenland:

Stel een vraag via het contactformulier

E-mail

Binnen 6 werkdagen sturen we je een antwoord.