• Abonnement & Verbruik

Wanneer kan ik mijn abonnement verlengen?

Je kunt je abonnement verlengen vanaf 6 maanden voordat je contract afloopt.

Toe aan nieuwe abonnementsvorm of een nieuw toestel? Je kunt je zakelijke abonnement verlengen vanaf 6 maanden voordat het contract afloopt. De ingangsdatum van je nieuwe abonnement, na verlenging, zal uiteraard pas ingaan zodra je huidige abonnement daadwerkelijk is afgelopen. Vanaf dat moment zal ook de maandelijkse toestelbetaling starten, indien je een nieuw toestel hebt uitgezocht bij je nieuwe abonnement.

Let op: je kunt alleen een abonnement verlengen als je beheerdersrechten toegewezen hebt gekregen namens jouw bedrijf. Is jouw abonnement, of dat van een collega, verlengbaar en ben je beheerder? Bekijk dan ons aanbod en verleng je abonnement(en).



MEER HULP NODIG?

Bel met één van onze servicemedewerkers

Klantenservice

Werkdagen:
08.00 - 23.00 uur
Zaterdag:
09.00 - 17.30 uur

Heb je vragen over het kopen van een nieuw product?

Sales

Werkdagen:
08.00 - 20.00 uur
Zaterdag:
10.00 - 15.00 uur

Stel een servicevraag vanuit het buitenland

Vanuit het buitenland

Telefonisch contact

Stel een vraag via het contactformulier

E-mail

Reactietijd: Max. 2 werkdagen