• Abonnement & Verbruik

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Is je bestelling voor 22:00 uur verwerkt door onze koerier AMP Groep? Dan kun je al een bezorgafspraak met ze inplannen voor de volgende dag.

Zodra je bestelling is betaald en verwerkt, neemt onze koerier AMP Groep contact met je op voor het plannen van een bezorgafspraak. Is je bestelling voor 22:00 uur verwerkt? Dan kun je al een afspraak inplannen voor de volgende dag.

Is het bestelde product niet op voorraad? Dan levert de bezorger van AMP Groep je bestelling op de door jou afgesproken dag. Via Mijnafspraak.nl kun je jouw bestelling volgen en indien nodig wijzigen als de afgesproken dag en/of tijd toch niet goed uit komt. De inloggegevens vind je in de e-mail van AMP Groep, dat is zodra jouw bestelling in het afleverproces van de koerier zit.



MEER HULP NODIG?

Bel met één van onze servicemedewerkers

Klantenservice

Telefonisch contact

Heb je vragen over het kopen van een nieuw product?

Sales

Telefonisch contact

Stel een servicevraag vanuit het buitenland

Vanuit het buitenland

Telefonisch contact

Stel een vraag via het contactformulier

E-mail

Reactietijd: Max. 6 werkdagen