• Toestel & Sim

Wat is Sim Only per post?

Het is mogelijk om jouw nieuwe sim per post te laten bezorgen. Geen koeriersafspraak meer, wel zo makkelijk!

Het is vanaf nu mogelijk om jouw nieuwe sim te laten bezorgen zonder dat je thuis hoeft te blijven om de bestelling in ontvangst te nemen. Jouw sim wordt dus als brievenbuspost bezorgd door PostNL in plaats van door een koerier van AMP Groep. Je hoeft dus geen bezorgafspraak meer te maken.

Om jouw identiteit en bankrekening te kunnen verifiëren vragen wij je in het bestelproces om 0,01 euro over te maken via iDEAL. Hiermee voorkomen we identiteitsfraude. Zonder deze verificatie kun je helaas geen gebruikmaken van de bezorgmethode Sim Only per post. Bekijk de mogelijkheden in onze shop .



MEER HULP NODIG?

Bel met één van onze servicemedewerkers

Klantenservice

Telefonisch contact

Heb je vragen over het kopen van een nieuw product?

Sales

Telefonisch contact

Stel een servicevraag vanuit het buitenland

Vanuit het buitenland

Telefonisch contact

Stel een vraag via het contactformulier

E-mail

Reactietijd: Max. 6 werkdagen