• Toestel & Sim

Wat te doen met mijn eSIM-profiel als ik mijn bestelling annuleer?

Wil je jouw bestelling annuleren maar je telefoonnummer wel behouden? Bestel dan een vervangende simkaart en voer een sim swap uit in My T-Mobile.

Wanneer je je bestelde toestel en/of abonnement wilt annuleren, naar aanleiding van Wet Koop op Afstand, dan kan je dit bij ons melden. Je kunt je telefoon alleen retourneren per post, niet via onze winkels. Als je je telefoonnummer wil houden, bestel je eerst een nieuwe eSIM en activeer je het nieuwe eSIM-profiel.

Wil je je telefoonnummer niet behouden? Denk er dan aan om je eSIM-profiel te verwijderen voordat je je telefoon terugstuurt. Dit kan via de telefooninstellingen of met een reset naar fabrieksinstellingen.

MEER HULP NODIG?

Bel met één van onze servicemedewerkers

Klantenservice

Werkdagen:
08.00 - 23.00 uur
Weekend:
09.00 - 17.30 uur

Heb je vragen over het kopen van een nieuw product?

Sales

Werkdagen:
08.00 - 20.00 uur
Zaterdag:
10.00 - 15.00 uur

Stel een servicevraag vanuit het buitenland

Vanuit het buitenland

Telefonisch contact

Stel een vraag via het contactformulier

E-mail

Reactietijd: binnen 3 werkdagen