We willen jouw toestemming vragen om optimale cookies te gebruiken om T-Mobile.nl, Tele2.nl en Ben.nl voor jou relevanter te maken. Als je kiest voor optimale cookies ervaar je onze websites zo optimaal mogelijk, met bijvoorbeeld advertenties die helemaal op jou zijn afgestemd. Je geeft ons ook toestemming om jouw internetgedrag binnen, en mogelijk ook buiten, onze websites te volgen. Met deze informatie passen wij en derde partijen de websites, onze communicatie en advertenties aan op jouw interesses en profiel.
Om de optimale cookies te plaatsen klik je hieronder op 'Ja, optimale cookies accepteren'. Voor meer informatie of het aanpassen van je cookie instellingen, kun je hier terecht. Op die pagina kun je jouw keuze altijd weer wijzigen.
Je zult een vervangende eSIM moeten bestellen in My T-Mobile en je gegevens van je eSIM over moeten laten zetten.
Je kunt een eSIM niet uit je telefoon halen. Je kunt alleen je eSIM-profiel verwijderen. Daarom zul je tijdelijk een andere sim moeten bestellen en je gegevens van je eSIM over moeten laten zetten. Dit noemen we sim swappen. Wanneer je je telefoon wilt opsturen ter reparatie kun je het beste langsgaan bij één van onze T-Shops . Wanneer je je telefoon daar inlevert dan helpen we je daar ter plekke met het vervangen van je eSIM. Zorg er in ieder geval voor dat je eSIM-profiel niet meer op je telefoon staat wanneer je hem ter reparatie opstuurt.
Werkdagen:08.00 - 23.00 uurWeekend:09.00 - 17.30 uur
Werkdagen:08.00 - 20.00 uurZaterdag:10.00 - 15.00 uur
Telefonisch contact
Reactietijd: binnen 3 werkdagen