• Toestel & Sim

Wat te doen wanneer ik een eSIM gebruik en mijn toestel kapot is?

Je zult een vervangende eSIM moeten bestellen in My T-Mobile en je gegevens van je eSIM over moeten laten zetten.

Je kunt een eSIM niet uit je telefoon halen. Je kunt alleen je eSIM-profiel verwijderen. Daarom zul je tijdelijk een andere sim moeten bestellen en je gegevens van je eSIM over moeten laten zetten. Dit noemen we sim swappen. Wanneer je je telefoon wilt opsturen ter reparatie kun je het beste langsgaan bij één van onze T-Shops . Wanneer je je telefoon daar inlevert dan helpen we je daar ter plekke met het vervangen van je eSIM. Zorg er in ieder geval voor dat je eSIM-profiel niet meer op je telefoon staat wanneer je hem ter reparatie opstuurt.

MEER HULP NODIG?

Bel met één van onze servicemedewerkers

Klantenservice

Werkdagen:
08.00 - 23.00 uur
Weekend:
09.00 - 17.30 uur

Heb je vragen over het kopen van een nieuw product?

Sales

Werkdagen:
08.00 - 20.00 uur
Zaterdag:
10.00 - 15.00 uur

Stel een servicevraag vanuit het buitenland

Vanuit het buitenland

Telefonisch contact

Stel een vraag via het contactformulier

E-mail

Reactietijd: binnen 3 werkdagen