• Contract & Gegevens

Zo achterhaal je waarom je zakelijke bestelling is afgewezen

Vraag de reden van afwijzing schriftelijk op: T-Mobile Klantenservice BV, t.a.v. Zakelijke Acceptatie, Antwoordnummer 17204, 2501 VH Den Haag. Voeg hierbij een kopie van je legitimatie en een bankafschrift van maximaal 2 maanden oud.

Bij de aanvraag van ieder nieuw zakelijk abonnement voert T-Mobile een risico-onderzoek uit en vragen wij faillissements- en betalingsinformatie op. Naar aanleiding van dit onderzoek word je aanvraag direct geaccepteerd, vragen wij om een aanbetaling, of wordt je aanvraag afgewezen. Ook kan het zijn dat je alleen een abonnement zónder toestelbetaling mag afnemen.

Je kunt de reden van afwijzing schriftelijk bij T-Mobile opvragen:

T-Mobile Klantenservice BV,
t.a.v. Zakelijke Acceptatie,
Antwoordnummer 17204,
2501 VH Den Haag

Stuur een kopie mee van een geldig legitimatiebewijs en van een bankafschrift (maximaal 2 maanden oud).



MEER HULP NODIG?

Bel met één van onze servicemedewerkers

Klantenservice

Telefonisch contact

Heb je vragen over het kopen van een nieuw product?

Sales

Telefonisch contact

Stel een servicevraag vanuit het buitenland

Vanuit het buitenland

Telefonisch contact

Stel een vraag via het contactformulier

E-mail

Reactietijd: Max. 2 werkdagen