We willen jouw toestemming vragen om optimale cookies te gebruiken om T-Mobile.nl, Tele2.nl en Ben.nl voor jou relevanter te maken. Als je kiest voor optimale cookies ervaar je onze websites zo optimaal mogelijk, met bijvoorbeeld advertenties die helemaal op jou zijn afgestemd. Je geeft ons ook toestemming om jouw internetgedrag binnen, en mogelijk ook buiten, onze websites te volgen. Met deze informatie passen wij en derde partijen de websites, onze communicatie en advertenties aan op jouw interesses en profiel.
Om de optimale cookies te plaatsen klik je hieronder op 'Ja, optimale cookies accepteren'. Voor meer informatie of het aanpassen van je cookie instellingen, kun je hier terecht. Op die pagina kun je jouw keuze altijd weer wijzigen.
Vraag de reden van afwijzing schriftelijk op: T-Mobile Klantenservice BV, t.a.v. Zakelijke Acceptatie, Antwoordnummer 17204, 2501 VH Den Haag. Voeg hierbij een kopie van je legitimatie en een bankafschrift van maximaal 2 maanden oud.
Bij de aanvraag van ieder nieuw zakelijk abonnement voert T-Mobile een risico-onderzoek uit en vragen wij faillissements- en betalingsinformatie op. Naar aanleiding van dit onderzoek word je aanvraag direct geaccepteerd, vragen wij om een aanbetaling, of wordt je aanvraag afgewezen. Ook kan het zijn dat je alleen een abonnement zónder toestelbetaling mag afnemen.Je kunt de reden van afwijzing schriftelijk bij T-Mobile opvragen:
T-Mobile Klantenservice BV,t.a.v. Zakelijke Acceptatie,Antwoordnummer 17204,2501 VH Den HaagStuur een kopie mee van een geldig legitimatiebewijs en van een bankafschrift (maximaal 2 maanden oud).
Werkdagen:08.00 - 23.00 uurWeekend:09.00 - 17.30 uur
Werkdagen:08.00 - 20.00 uurZaterdag:10.00 - 15.00 uur
Telefonisch contact
Reactietijd: binnen 3 werkdagen