• Abonnement & Verbruik

Zo activeer je een Travel en Surf-pas voor dataverbruik buiten de EU

Het activeren van een Travel & Surf-pas regel je eenvoudig in My T-Mobile of via de My T-Mobile app.

Ben je op een locatie buiten de EU en wil je gebruik maken van mobiel internet? Geen probleem! Activeer dan een Travel & Surf-pas. Als het goed is heb je automatisch een sms'je ontvangen van T-Mobile met daarin een link voor het aanschaffen van een Travel & Surf-pas. Als je die link opent, of via My T-Mobile een internetpas hebt besteld, dan kan je de pas op dezelfde pagina in My T-Mobile direct activeren.

Let op! Vóór het activeren van je Travel & Surf-pas moet wel dataroaming op jouw toestel aan staan.



MEER HULP NODIG?

Bel met één van onze servicemedewerkers

Klantenservice

Telefonisch contact

Heb je vragen over het kopen van een nieuw product?

Sales

Telefonisch contact

Stel een servicevraag vanuit het buitenland

Vanuit het buitenland

Telefonisch contact

Stel een vraag via het contactformulier

E-mail

Reactietijd: Max. 6 werkdagen