• Abonnement & Verbruik

Zo activeer je een Travel en Surf-pas voor dataverbruik buiten de EU

Het activeren van een Travel & Surf-pas regel je eenvoudig in My T-Mobile of via de My T-Mobile app.

Ben je op een locatie buiten de EU en wil je gebruik maken van mobiel internet? Geen probleem! Activeer dan een Travel & Surf-pas . Als het goed is heb je automatisch een sms'je ontvangen van T-Mobile met daarin een link voor het aanschaffen van een Travel & Surf-pas. Als je die link opent, of via My T-Mobile een internetpas hebt besteld, dan kan je de pas op dezelfde pagina in My T-Mobile direct activeren.

Let op! Vóór het activeren van je Travel & Surf-pas moet wel dataroaming op jouw toestel aan staan.

MEER HULP NODIG?

Bel met één van onze servicemedewerkers

Klantenservice

Werkdagen:
08.00 - 23.00 uur
Weekend:
09.00 - 17.30 uur

Heb je vragen over het kopen van een nieuw product?

Sales

Werkdagen:
08.00 - 20.00 uur
Zaterdag:
10.00 - 15.00 uur

Stel een servicevraag vanuit het buitenland

Vanuit het buitenland

Telefonisch contact

Stel een vraag via het contactformulier

E-mail

Reactietijd: binnen 3 werkdagen