• Factuur & Betaling

Zo betaal jij je zakelijke rekening of een eventuele betalingsachterstand

Betaal je rekening eenvoudig via iDeal. Log in op My T-Mobile en ga naar je facturen om het openstaande bedrag over te maken.

Als 'beheerder' kun je je openstaande facturen eenvoudig betalen via iDEAL in je zakelijke My T-Mobile omgeving. Log in en ga vervolgens 'Bedrijfsfacturen' om openstaande facturen direct te betalen.
 
Wil je op een andere manier betalen? Hier vind je alle informatie over de verschillende betaalmethoden.



MEER HULP NODIG?

Bel met één van onze servicemedewerkers

Klantenservice

Werkdagen:
08.00 - 23.00 uur
Zaterdag:
09.00 - 17.30 uur

Heb je vragen over het kopen van een nieuw product?

Sales

Werkdagen:
08.00 - 20.00 uur
Zaterdag:
10.00 - 15.00 uur

Stel een servicevraag vanuit het buitenland

Vanuit het buitenland

Telefonisch contact

Stel een vraag via het contactformulier

E-mail

Reactietijd: Max. 2 werkdagen