• Knowledge & & kav

Zo betaal jij je zakelijke rekening of een eventuele betalingsachterstand

Betaal je rekening eenvoudig via iDeal. Log in op My T-Mobile en ga naar je facturen om het openstaande bedrag over te maken.

Als 'beheerder' kun je je openstaande facturen eenvoudig betalen via iDEAL in je zakelijke My T-Mobile omgeving. Log in en ga vervolgens 'Bedrijfsfacturen' om openstaande facturen direct te betalen.
 
Wil je op een andere manier betalen? Hier vind je alle informatie over de verschillende betaalmethoden.



MEER HULP NODIG?

Stel een vraag via social media

Webcare

Werkdagen: 8.00 tot 21.00 uur.
Weekend: 9.00 tot 17.30 uur.

Facebook - Twitter

Stel een vraag via de telefoon

Bellen

Werkdagen: 8.00 tot 23.00 uur.
Weekend: 9.00 tot 17.30 uur.
Bel 0800-7112

Vanuit het buitenland:

Stel een vraag via het contactformulier

E-mail

Binnen 6 werkdagen sturen we je een antwoord.