• Contract & Gegevens

Zo geef je een adreswijziging door

Is jouw bedrijf verhuisd of wil je op een ander adres post van ons ontvangen? Geef de wijziging(en) dan aan ons door via My T-Mobile.

Verhuisd naar een nieuwe locatie? Of liever onze post op een ander adres ontvangen? Geen probleem! Je kunt een wijziging in het vestigingsadres en/of correspondentieadres heel eenvoudig aan ons doorgeven.

Let wel op! Je kunt het vestigingsadres pas wijzigen zodra het nieuwe adres geregistreerd staat in het Handelsregister van de Kamer van Koophandel.

  • Het aanpassen van het vestigingsadres en/of correspondentieadres in My T-Mobile kan op deze pagina. (mits je als beheerder staat ingesteld in My T-Mobile)
  • Het aanpassen van het vestigingsadres en/of correspondentieadres in T-Mobile Beheer kunnen Telecom Managers op deze pagina doen.
Let op! We gaan stoppen met T-Mobile Beheer. Je leest er alles over op t-mobile.nl/zakelijk/service/beheer-vervangen.

MEER HULP NODIG?

Bel met één van onze servicemedewerkers

Klantenservice

Werkdagen:
08.00 - 23.00 uur
Weekend:
09.00 - 17.30 uur

Heb je vragen over het kopen van een nieuw product?

Sales

Werkdagen:
08.00 - 20.00 uur
Zaterdag:
10.00 - 15.00 uur

Stel een servicevraag vanuit het buitenland

Vanuit het buitenland

Telefonisch contact

Stel een vraag via het contactformulier

E-mail

Reactietijd: binnen 3 werkdagen