• Toestel & Sim

Zo kan je blokkades instellen voor jouw aansluitingen

Stel blokkades in voor dataverbruik en bellen in het buitenland, 0900-nummers en aankopen in app-stores.

Als telecombeheerder kun je zelf bepalen wat jouw collega's kunnen doen met hun zakelijke abonnement. Via My T-Mobile  stel je bijvoorbeeld blokkades in voor bellen en dataverbruik in het buitenland, het bellen naar 0900-nummers, het gebruik van sms-diensten of aankopen in App-stores. Voorkom hoge facturen en behoud de controle over jouw zakelijke telecomkosten.

Heb je meer dan 20 abonnementen en wil je in één keer voor alle abonnementen bepaalde blokkades instellen? Dat kan eenvoudig in My T-Mobile.

MEER HULP NODIG?

Bel met één van onze servicemedewerkers

Klantenservice

Werkdagen:
08.00 - 23.00 uur
Weekend:
09.00 - 17.30 uur

Heb je vragen over het kopen van een nieuw product?

Sales

Werkdagen:
08.00 - 20.00 uur
Zaterdag:
10.00 - 15.00 uur

Stel een servicevraag vanuit het buitenland

Vanuit het buitenland

Telefonisch contact

Stel een vraag via het contactformulier

E-mail

Reactietijd: binnen 3 werkdagen