We willen jouw toestemming vragen om optimale cookies te gebruiken om T-Mobile.nl, Tele2.nl en Ben.nl voor jou relevanter te maken. Als je kiest voor optimale cookies ervaar je onze websites zo optimaal mogelijk, met bijvoorbeeld advertenties die helemaal op jou zijn afgestemd. Je geeft ons ook toestemming om jouw internetgedrag binnen, en mogelijk ook buiten, onze websites te volgen. Met deze informatie passen wij en derde partijen de websites, onze communicatie en advertenties aan op jouw interesses en profiel.
Om de optimale cookies te plaatsen klik je hieronder op 'Ja, optimale cookies accepteren'. Voor meer informatie of het aanpassen van je cookie instellingen, kun je hier terecht. Op die pagina kun je jouw keuze altijd weer wijzigen.
Het moment waarop de blokkade op jouw abonnement wordt opgeheven, is afhankelijk van de betaalmethode: via iDeal (binnen 5 uur), digitaal overmaken (binnen 3 dagen) of overmaken via een overschrijvingskaart (binnen 7 dagen).
Als je een betalingsachterstand hebt, kan het zijn dat we een blokkade op je aansluiting plaatsen. Nadat we je betaling hebben ontvangen, wordt de blokkade automatisch verwijderd. Hoe snel dat gebeurt, ligt aan de manier waarop je hebt betaald: betalingen via iDEAL worden het snelst verwerkt. Op deze pagina lees je alles over de verschillende betaalmethoden en verwerkingstijden. Heb je een bewijs van betaling maar is de blokkade nog niet opgeheven? Neem dan telefonisch contact met ons op!Heb je voor meerdere openstaande facturen een betalingsachterstand? Dan wordt de blokkade alleen verwijderd wanneer ál deze facturen zijn betaald.
Werkdagen:08.00 - 23.00 uurWeekend:09.00 - 17.30 uur
Werkdagen:08.00 - 20.00 uurZaterdag:10.00 - 15.00 uur
Telefonisch contact
Reactietijd: binnen 3 werkdagen