• Abonnement & Verbruik

Zo lang kan de blokkade van jouw zakelijke abonnement duren

Het moment waarop de blokkade op jouw abonnement wordt opgeheven, is afhankelijk van de betaalmethode: via iDeal (binnen 5 uur), digitaal overmaken (binnen 3 dagen) of overmaken via een overschrijvingskaart (binnen 7 dagen).

Als je een betalingsachterstand hebt, kan het zijn dat we een blokkade op je aansluiting plaatsen. Nadat we je betaling hebben ontvangen, wordt de blokkade automatisch verwijderd. Hoe snel dat gebeurt, ligt aan de manier waarop je hebt betaald: betalingen via iDEAL worden het snelst verwerkt. Op deze pagina lees je alles over de verschillende betaalmethoden en verwerkingstijden. Heb je een bewijs van betaling maar is de blokkade nog niet opgeheven? Neem dan telefonisch contact met ons op!

Heb je voor meerdere openstaande facturen een betalingsachterstand? Dan wordt de blokkade alleen verwijderd wanneer ál deze facturen zijn betaald.



MEER HULP NODIG?

Bel met één van onze servicemedewerkers

Klantenservice

Telefonisch contact

Heb je vragen over het kopen van een nieuw product?

Sales

Telefonisch contact

Stel een servicevraag vanuit het buitenland

Vanuit het buitenland

Telefonisch contact

Stel een vraag via het contactformulier

E-mail

Reactietijd: Max. 2 werkdagen