We willen jouw toestemming vragen om optimale cookies te gebruiken om T-Mobile.nl, Tele2.nl en Ben.nl voor jou relevanter te maken. Als je kiest voor optimale cookies ervaar je onze websites zo optimaal mogelijk, met bijvoorbeeld advertenties die helemaal op jou zijn afgestemd. Je geeft ons ook toestemming om jouw internetgedrag binnen, en mogelijk ook buiten, onze websites te volgen. Met deze informatie passen wij en derde partijen de websites, onze communicatie en advertenties aan op jouw interesses en profiel.
Om de optimale cookies te plaatsen klik je hieronder op 'Ja, optimale cookies accepteren'. Voor meer informatie of het aanpassen van je cookie instellingen, kun je hier terecht. Op die pagina kun je jouw keuze altijd weer wijzigen.
Het is mogelijk om de klantnummers samen te voegen als beide nummers hetzelfde KvK-nummer en bedrijfsgegevens bezitten. Neem telefonisch contact op via 0800-7112 om dit samen met ons te regelen.
Het laten samenvoegen van je bestaande zakelijke klantnummers kan erg handig en vooral overzichtelijk zijn. Helaas is dit technisch niet altijd mogelijk.Sowieso kan samenvoegen alleen als beide klantnummers hetzelfde KvK-nummer en dezelfde bedrijfsgegevens hebben. Verder mag je geen betalingsachterstand hebben en kan het niet als je een abonnement met aparte toestelbetaling hebt. Voor alle voorwaarden en mogelijkheden; neem contact met ons op.
Werkdagen:08.00 - 23.00 uurWeekend:09.00 - 17.30 uur
Werkdagen:08.00 - 20.00 uurZaterdag:10.00 - 15.00 uur
Telefonisch contact
Reactietijd: binnen 3 werkdagen