We willen jouw toestemming vragen om optimale cookies te gebruiken om T-Mobile.nl, Tele2.nl en Ben.nl voor jou relevanter te maken. Als je kiest voor optimale cookies ervaar je onze websites zo optimaal mogelijk, met bijvoorbeeld advertenties die helemaal op jou zijn afgestemd. Je geeft ons ook toestemming om jouw internetgedrag binnen, en mogelijk ook buiten, onze websites te volgen. Met deze informatie passen wij en derde partijen de websites, onze communicatie en advertenties aan op jouw interesses en profiel.
Om de optimale cookies te plaatsen klik je hieronder op 'Ja, optimale cookies accepteren'. Voor meer informatie of het aanpassen van je cookie instellingen, kun je hier terecht. Op die pagina kun je jouw keuze altijd weer wijzigen.
Heb je een nieuwe simkaart nodig? Ga dan naar My T-Mobile om direct een nieuw exemplaar aan te vragen.
Simkaart kwijt of kapot? Of past je simkaart niet in je nieuwe toestel? Bestel dan eenvoudig en snel een nieuwe simkaart via My T-Mobile. Zelf aanvragen is altijd goedkoper dan wanneer je ervoor met ons belt of mailt. De prijs van een nieuwe simkaart vind je op de prijslijst die geldt voor jouw abonnement.Blokkeer eerst je actieve simkaart. Ook dat kan in My T-Mobile. Zodra je simkaart is geblokkeerd kun je een nieuwe aanvragen. Om een nieuwe sim te kunnen aanvragen moet je wel over beheerdersrechten beschikken. Ben je geen beheerder namens jouw organisatie? Neem dan contact op met de telecombeheerder om een nieuwe simkaart te laten bestellen.
Werkdagen:08.00 - 23.00 uurWeekend:09.00 - 17.30 uur
Werkdagen:08.00 - 20.00 uurZaterdag:10.00 - 15.00 uur
Telefonisch contact
Reactietijd: binnen 3 werkdagen