• Toestel & Sim

Zo vraag je een nieuwe simkaart aan

Heb je een nieuwe simkaart nodig? Ga dan naar My T-Mobile om direct een nieuw exemplaar aan te vragen.

Simkaart kwijt of kapot? Of past je simkaart niet in je nieuwe toestel? Bestel dan eenvoudig en snel een nieuwe simkaart via My T-Mobile.

Als Telecombeheerder vraag je je nieuwe simkaart direct aan in T-Mobile Beheer. Selecteer het abonnement waarvoor je een nieuwe simkaart nodig hebt en vraag eenvoudig een vervangende simkaart aan. Zelf aanvragen is altijd goedkoper dan wanneer je ervoor met ons belt of mailt. De prijs van een nieuwe simkaart vind je op de prijslijst die geldt voor jouw abonnement.



MEER HULP NODIG?

Bel met één van onze servicemedewerkers

Klantenservice

Telefonisch contact

Heb je vragen over het kopen van een nieuw product?

Sales

Telefonisch contact

Stel een servicevraag vanuit het buitenland

Vanuit het buitenland

Telefonisch contact

Stel een vraag via het contactformulier

E-mail

Reactietijd: Max. 6 werkdagen