• Toestel & Sim

Zo vraag je een nieuwe simkaart aan

Heb je een nieuwe simkaart nodig? Ga dan naar My T-Mobile om direct een nieuw exemplaar aan te vragen.

Simkaart kwijt of kapot? Of past je simkaart niet in je nieuwe toestel? Bestel dan eenvoudig en snel een nieuwe simkaart via My T-Mobile. Zelf aanvragen is altijd goedkoper dan wanneer je ervoor met ons belt of mailt. De prijs van een nieuwe simkaart vind je op de prijslijst die geldt voor jouw abonnement.

Blokkeer eerst je actieve simkaart. Ook dat kan in My T-Mobile. Zodra je simkaart is geblokkeerd kun je een nieuwe aanvragen. Om een nieuwe sim te kunnen aanvragen moet je wel over beheerdersrechten beschikken. Ben je geen beheerder namens jouw organisatie? Neem dan contact op met de telecombeheerder om een nieuwe simkaart te laten bestellen.

MEER HULP NODIG?

Bel met één van onze servicemedewerkers

Klantenservice

Werkdagen:
08.00 - 23.00 uur
Weekend:
09.00 - 17.30 uur

Heb je vragen over het kopen van een nieuw product?

Sales

Werkdagen:
08.00 - 20.00 uur
Zaterdag:
10.00 - 15.00 uur

Stel een servicevraag vanuit het buitenland

Vanuit het buitenland

Telefonisch contact

Stel een vraag via het contactformulier

E-mail

Reactietijd: binnen 3 werkdagen