We willen jouw toestemming vragen om optimale cookies te gebruiken om T-Mobile.nl, Tele2.nl en Ben.nl voor jou relevanter te maken. Als je kiest voor optimale cookies ervaar je onze websites zo optimaal mogelijk, met bijvoorbeeld advertenties die helemaal op jou zijn afgestemd. Je geeft ons ook toestemming om jouw internetgedrag binnen, en mogelijk ook buiten, onze websites te volgen. Met deze informatie passen wij en derde partijen de websites, onze communicatie en advertenties aan op jouw interesses en profiel.
Om de optimale cookies te plaatsen klik je hieronder op 'Ja, optimale cookies accepteren'. Voor meer informatie of het aanpassen van je cookie instellingen, kun je hier terecht. Op die pagina kun je jouw keuze altijd weer wijzigen.
Gebruik de pukcode die achterop de kaart staat die je bij je simkaart kreeg zodra jij je pincode 3 keer verkeerd hebt ingetoetst. Pukcode kwijt? Via My T-Mobile kan je de pukcode van jouw abonnement(en) zelf opvragen.
Zowel de pincode als de pukcode staan op het kaartje waar je simkaart in zat. Maar het kan natuurlijk dat je de pincode hebt gewijzigd in een persoonlijke code. Weet je je pincode niet meer, en heb je al 3x een verkeerde code ingevoerd? Dan is je simkaart geblokkeerd, en heb je een pukcode nodig om je simkaart weer te gebruiken.Je kunt je pukcode en je originele pincode eenvoudig bekijken in My T-Mobile > Simkaart & Toestel.Als je een beheerder bent, vind je de pukcode in My T-Mobile eenvoudig door het mobiele abonnement dat bij de betreffende simkaart hoort te selecteren. Ga vervolgens naar ‘Meer’ > ‘Sim, toestel en smartwatch’ en klik naast het kopje ‘Pukcode bekijken’ op de knop ‘Bekijk Pukcode’. Let op! Blijf er niet mee stoeien; als je 10x een verkeerde pukcode invoert, wordt je simkaart namelijk onbruikbaar. Dus als het niet lukt, neem dan even contact met ons op.
Werkdagen:08.00 - 23.00 uurWeekend:09.00 - 17.30 uur
Werkdagen:08.00 - 20.00 uurZaterdag:10.00 - 15.00 uur
Telefonisch contact
Reactietijd: binnen 3 werkdagen