• Knowledge & & kav

Zo vraag jij je pincode en pukcode op

Gebruik de pukcode die achterop de kaart staat die je bij je simkaart kreeg zodra jij je pincode 3 keer verkeerd hebt ingetoetst. Pukcode kwijt? Via My T-Mobile of T-Mobile Beheer kan je de pukcode van jouw abonnement(en) zelf opvragen.

Zowel de pincode als de pukcode staan op het kaartje waar je simkaart in zat. Maar het kan natuurlijk dat je de pincode hebt gewijzigd in een persoonlijke code. Weet je je pincode niet meer, en heb je al 3x een verkeerde code ingevoerd? Dan is je simkaart geblokkeerd, en heb je een pukcode nodig om je simkaart weer te gebruiken.
Je kunt je pukcode en je originele pincode eenvoudig bekijken in My T-Mobile > Simkaart & Toestel.

Let op! Blijf er niet mee stoeien; als je 10x een verkeerde pukcode invoert, wordt je simkaart namelijk onbruikbaar. Dus als het niet lukt, neem dan even contact met ons op.



MEER HULP NODIG?

Stel een vraag via social media

Webcare

Werkdagen: 8.00 tot 21.00 uur.
Weekend: 9.00 tot 17.30 uur.

Facebook - Twitter

Stel een vraag via de telefoon

Bellen

Werkdagen: 8.00 tot 23.00 uur.
Weekend: 9.00 tot 17.30 uur.
Bel 0800-7112

Vanuit het buitenland:

Stel een vraag via het contactformulier

E-mail

Binnen 6 werkdagen sturen we je een antwoord.