• Contract & Gegevens

Zo wijzig je je rekeningnummer en betaalmethode in T-Mobile Beheer

Wil je het bankrekeningnummer van jouw bedrijf wijzigen? Log in op T-Mobile Beheer, ga naar 'Gegevens wijzigen' en vervolgens 'Wijzig betaalgegevens' om het rekeningnummer en de betaalmethode te wijzigen.

Is het bankrekeningnummer van je bedrijf gewijzigd? Of wil je de betaalmethode veranderen van automatische incasso naar acceptgiro, of andersom? Je kunt dit snel en eenvoudig zelf regelen! Op deze pagina  kun je, nadat je bent ingelogd, het bankrekeningnummer en/of de betaalmethode wijzigen. Het is ook mogelijk om een buitenlands rekeningnummer in te stellen, zolang het maar een IBAN-rekeningnummer is. 

Let op! Wil je per acceptgiro betalen? Dat kan alleen wanneer je een papieren kopie van je factuur ontvangt. Voor deze betaalmethode brengen wij €3,78 (excl. BTW) per maand in rekening. Het betalen per automatische incasso is gratis.



MEER HULP NODIG?

Bel met één van onze servicemedewerkers

Klantenservice

Telefonisch contact

Heb je vragen over het kopen van een nieuw product?

Sales

Telefonisch contact

Stel een servicevraag vanuit het buitenland

Vanuit het buitenland

Telefonisch contact

Stel een vraag via het contactformulier

E-mail

Reactietijd: Max. 6 werkdagen