• Contract & Gegevens

Zo wijzig je je rekeningnummer en betaalmethode in T-Mobile Beheer

Wil je het bankrekeningnummer van jouw bedrijf wijzigen? Log in op T-Mobile Beheer, ga naar 'Gegevens wijzigen' en vervolgens 'Wijzig betaalgegevens' om het rekeningnummer en de betaalmethode te wijzigen.

Is het bankrekeningnummer van je bedrijf gewijzigd? Of wil je de betaalmethode veranderen van automatische incasso naar handmatig betalen, of andersom? Je kunt dit snel en eenvoudig zelf regelen! In T-Mobile Beheer kun je, nadat je bent ingelogd, het bankrekeningnummer en/of de betaalmethode wijzigen. Het is ook mogelijk om een buitenlands rekeningnummer in te stellen, zolang het maar een IBAN-rekeningnummer is.
Let op! We gaan stoppen met T-Mobile Beheer. Je leest er alles over op t-mobile.nl/zakelijk/service/beheer-vervangen.

Om het geregistreerde IBAN nummer te wijzigen via My T-Mobile heb je beheerdersrechten nodig. Na inloggen selecteer je in het overzicht je eigen mobiele abonnement. Vervolgens kies je ‘Meer’ > ‘Betaalgegevens & factuurinstellingen’ onder het kopje ‘beheerdersinstellingen’. Op de volgende pagina klap je 'Betaalgegevens wijzigen' open en kun je de gewenste wijziging doorvoeren. Vergeet na het wijzigen niet op ‘Opslaan’ te klikken! 

MEER HULP NODIG?

Bel met één van onze servicemedewerkers

Klantenservice

Werkdagen:
08.00 - 23.00 uur
Weekend:
09.00 - 17.30 uur

Heb je vragen over het kopen van een nieuw product?

Sales

Werkdagen:
08.00 - 20.00 uur
Zaterdag:
10.00 - 15.00 uur

Stel een servicevraag vanuit het buitenland

Vanuit het buitenland

Telefonisch contact

Stel een vraag via het contactformulier

E-mail

Reactietijd: binnen 3 werkdagen