• Contract & Gegevens

Zo wijzig je je rekeningnummer in My T-Mobile

Heb jij beheerdersrechten voor My T-Mobile? Log dan in, scroll naar beneden en ga naar 'Betaal-, factuur- en adresgegevens wijzigen'. Hier kun je het bankrekeningnummer wijzigen.

Is het bankrekeningnummer van je bedrijf gewijzigd? Of wil je de betaalmethode veranderen van automatische incasso naar handmatig betalen, of andersom? Pas heel eenvoudig de betaalgegevens van je bedrijf aan in de My T-Mobile omgeving.

Om het geregistreerde IBAN-nummer te wijzigen via My T-Mobile heb je beheerdersrechten nodig. Na inloggen kies je ‘Betaal-, factuur- en adresgegevens wijzigen'. Op de volgende pagina kun je de gewenste wijziging doorvoeren. Het is ook mogelijk om een buitenlands rekeningnummer in te stellen, zolang het maar een IBAN-rekeningnummer is. Vergeet na het wijzigen niet op ‘Opslaan’ te klikken!
 

MEER HULP NODIG?

Bel met één van onze servicemedewerkers

Klantenservice

Werkdagen:
08.00 - 23.00 uur
Weekend:
09.00 - 17.30 uur

Heb je vragen over het kopen van een nieuw product?

Sales

Werkdagen:
08.00 - 20.00 uur
Zaterdag:
10.00 - 15.00 uur

Stel een servicevraag vanuit het buitenland

Vanuit het buitenland

Telefonisch contact

Stel een vraag via het contactformulier

E-mail

Reactietijd: binnen 3 werkdagen