We willen jouw toestemming vragen om optimale cookies te gebruiken om T-Mobile.nl, Tele2.nl en Ben.nl voor jou relevanter te maken. Als je kiest voor optimale cookies ervaar je onze websites zo optimaal mogelijk, met bijvoorbeeld advertenties die helemaal op jou zijn afgestemd. Je geeft ons ook toestemming om jouw internetgedrag binnen, en mogelijk ook buiten, onze websites te volgen. Met deze informatie passen wij en derde partijen de websites, onze communicatie en advertenties aan op jouw interesses en profiel.
Om de optimale cookies te plaatsen klik je hieronder op 'Ja, optimale cookies accepteren'. Voor meer informatie of het aanpassen van je cookie instellingen, kun je hier terecht. Op die pagina kun je jouw keuze altijd weer wijzigen.
Heb jij beheerdersrechten voor My T-Mobile? Log dan in, scroll naar beneden en ga naar 'Betaal-, factuur- en adresgegevens wijzigen'. Hier kun je het bankrekeningnummer wijzigen.
Is het bankrekeningnummer van je bedrijf gewijzigd? Of wil je de betaalmethode veranderen van automatische incasso naar handmatig betalen, of andersom? Pas heel eenvoudig de betaalgegevens van je bedrijf aan in de My T-Mobile omgeving.Om het geregistreerde IBAN-nummer te wijzigen via My T-Mobile heb je beheerdersrechten nodig. Na inloggen kies je ‘Betaal-, factuur- en adresgegevens wijzigen'. Op de volgende pagina kun je de gewenste wijziging doorvoeren. Het is ook mogelijk om een buitenlands rekeningnummer in te stellen, zolang het maar een IBAN-rekeningnummer is. Vergeet na het wijzigen niet op ‘Opslaan’ te klikken!
Werkdagen:08.00 - 23.00 uurWeekend:09.00 - 17.30 uur
Werkdagen:08.00 - 20.00 uurZaterdag:10.00 - 15.00 uur
Telefonisch contact
Reactietijd: binnen 3 werkdagen