We willen jouw toestemming vragen om optimale cookies te gebruiken om T-Mobile.nl, Tele2.nl en Ben.nl voor jou relevanter te maken. Als je kiest voor optimale cookies ervaar je onze websites zo optimaal mogelijk, met bijvoorbeeld advertenties die helemaal op jou zijn afgestemd. Je geeft ons ook toestemming om jouw internetgedrag binnen, en mogelijk ook buiten, onze websites te volgen. Met deze informatie passen wij en derde partijen de websites, onze communicatie en advertenties aan op jouw interesses en profiel.
Om de optimale cookies te plaatsen klik je hieronder op 'Ja, optimale cookies accepteren'. Voor meer informatie of het aanpassen van je cookie instellingen, kun je hier terecht. Op die pagina kun je jouw keuze altijd weer wijzigen.
De eerste factuur na een verlenging/vernieuwing van je abonnement kan afwijken van het maandbedrag dat je bent overeengekomen. Dat komt o.a. door het verrekenen van je oude- en nieuwe prijsplan. Daarnaast betaal je de abonnementskosten 1 maand vooruit. Wij leggen je graag uit hoe deze eerste factuur, na verlenging/vernieuwing, verder is opgebouwd.
De eerste factuur na een verlenging/vernieuwing van je abonnement kan afwijken van het maandbedrag dat je bent overeengekomen. Dat komt onder andere door het verrekenen van je oude- en nieuwe prijsplan. Daarnaast betaal je de abonnementskosten 1 maand vooruit. Wij leggen je graag uit hoe deze eerste factuur, na verlenging/vernieuwing, verder is opgebouwd.De eerste factuur na een verlenging/vernieuwing van je abonnement is vaak hoger dan je verwacht. Dit heeft een aantal redenen:
Werkdagen:08.00 - 23.00 uurWeekend:09.00 - 17.30 uur
Werkdagen:08.00 - 20.00 uurZaterdag:10.00 - 15.00 uur
Telefonisch contact
Reactietijd: binnen 3 werkdagen