• Knowledge & & kav

Zo ziet je eerste factuur eruit

Je eerste factuur is vaak hoger dan verwacht. Dat komt o.a. door eenmalige aansluitkosten en vooruitbetaling van je maandelijkse abonnementkosten. Wij leggen je graag uit hoe je eerste factuur is opgebouwd.

Je eerste factuur is vaak hoger dan je verwacht. Dit heeft een aantal redenen:

  • Er worden eenmalige aansluitkosten verrekend;
  • Als je een abonnement afsluit bij ons, kom je in een zogenoemde factuurcyclus terecht. Als je abonnement halverwege de factuurcyclus ingaat, worden de abonnementskosten van de resterende dagen van de maand in rekening gebracht;
  • Je betaalt je abonnement 1 maand vooruit. Deze kosten worden ook verrekend op je eerste factuur;
  • Tot slot kunnen maandelijkse kosten van je telefoon (toestelservice) en gebruikskosten - de kosten buiten je zakelijke abonnement - voor een hogere eerste factuur zorgen.
Wil je meer informatie over de opbouw van je eerste factuur? Bekijk hier een video waarin we de opbouw van onze factuur stap voor stap uitleggen.



MEER HULP NODIG?

Stel een vraag via social media

Webcare

Werkdagen: 8.00 tot 21.00 uur.
Weekend: 9.00 tot 17.30 uur.

Facebook - Twitter

Stel een vraag via de telefoon

Bellen

Werkdagen: 8.00 tot 23.00 uur.
Weekend: 9.00 tot 17.30 uur.
Bel 0800-7112

Vanuit het buitenland:

Stel een vraag via het contactformulier

E-mail

Binnen 6 werkdagen sturen we je een antwoord.