Veelgestelde vragen

Vind snel het antwoord op uw vraag

Ik heb mijn factuur betaald, maar kan nog niet bellen.

Uw telefoon is geblokkeerd ondanks dat u uw factuur betaald heeft. Als u handmatig betaalt via internetbankieren, kan het 3 werkdagen duren voordat het zichtbaar is in ons systeem. Om er voor te zorgen dat de blokkade direct verwijderd wordt, kunt u uw betaalbewijs op werkdagen voor 16.00 uur mailen naar incassozakelijk@t-mobile.nl. Vermeld uw naam en klantnummer voor een snelle verwerking.

Heeft u uw factuur betaald via iDEAL of in een van onze shops? Dan wordt de blokkade binnen 5 uur verwijderd. Deze dient wel gedaan te zijn op werkdagen tussen 08.00 – 20.00 uur. Buiten deze tijden wordt de blokkade de eerstvolgende werkdag opgeheven. Heeft u betaald via een overschrijfkaart of acceptgiro? Dan wordt uw blokkering opgeheven binnen 7 werkdagen. Staat uw antwoord er niet tussen? Bekijk dan onze FAQ.

Het inloggen op T-Mobile Beheer lukt niet.

U wilt graag inloggen op T-Mobile Beheer, maar u kunt uw inloggegevens niet vinden. Om in te loggen op T-Mobile Beheer, gaat u naar de inlogpagina. U kunt op de beheerpagina onder wachtwoord vergeten uw klantnummer invullen om via een e-mail uw gebruikersnaam en een tijdelijk wachtwoord te ontvangen.

Ik ben geblokkeerd. Hoe kan ik mijn factuur nu betalen?

Uw telefoon is geblokkeerd en u wilt graag dat wij deze blokkade opheffen. Betaal het openstaand bedrag dan direct online via iDeal of maak het bedrag over op ons rekeningnummer: (IBAN) NL03 COBA 0733 959 717 op naam van T-Mobile Netherlands BV. Vermeld bij uw betaling uw naam en klantnummer voor een snelle verwerking.

Voor betalen vanuit het buitenland heeft u een BIC-nr nodig (COBANL2XXXX). Om ervoor te zorgen dat de blokkade verwijderd wordt, kunt u uw betaalbewijs op werkdagen voor 16.00 uur mailen naar incassozakelijk@t-mobile.nl. Vermeld uw naam en klantnummer voor een snelle verwerking. Staat uw antwoord er niet tussen? Bekijk dan onze FAQ.

Waarom werkt mijn internet niet in het buitenland?

U wilt graag internetten in het buitenland, maar uw telefoon maakt geen verbinding. Om dit op te lossen controleert u of uw instellingen kloppen: ‘Data Roaming’ zet u AAN en ‘EU internet’ zet u UIT. Werkt dit niet? Bekijk onze toestelhulp voor de juiste stappen. Komt u er niet uit? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Wilt u meer weten over internetten en bellen in het buitenland? Bekijk uw tarieven.

Staat uw vraag er niet tussen? Neem contact met ons op.