Alles over je bereik

Binnen Nederland

Achterhaal het bereik op jouw locatie door je postcode of adres in te vullen. Met onze dekkingskaart zie je welke snelheden er binnens- en buitenshuis haalbaar zijn. Met de storingskaart zie je of er werkzaamheden plaatsvinden.

In het buitenland

Wanneer zaken je verder brengen dan onze landsgrens, maak je gebruik van het netwerk van onze buitenlandse collega's. In veel gevallen gelden er andere tarieven. Bekijk de tarieven

Gebruik je GB’s, belminuten en sms’jes in de EU zoals in NL

Goed nieuws! Sinds 13 juni kun jij je GB’s, belminuten en sms’jes gebruiken in de EU, IJsland en Noorwegen. De tarieven buiten je bundel zijn ook gelijk aan die van NL. Voor bellen náár de EU gelden andere voorwaarden. In de meeste gevallen valt dit binnen je zakelijke abonnement. Achterhaal hier of dit bij je abonnement inbegrepen zit.


Bekijk het actuele bereik op jouw locatie

Veelgestelde vragen

Wanneer gaat de wettelijke compensatieregeling in?

Het Ministerie van Economische Zaken heeft de Telecom Wet aangepast. Met ingang van 1 juli 2017 moeten de telecomproviders de compensatieregeling in acht nemen.

Wanneer past T-Mobile de wettelijke compensatieregeling toe?

Indien een netwerkstoring 12 uur of langer duurt, zullen wij de wettelijke compensatieregeling toepassen.

Wat houdt de wettelijke compensatieregeling in?

Indien een netwerkstoring 12 uur of langer duurt, zullen wij ons houden aan de minimale wettelijke vastgestelde tarieven voor compensatie. Nadat de storing is afgelopen, wordt de duur van de storing en de compensatiebedragen bepaald en vergoed.

Voor welke diensten geldt de wettelijke compensatieregeling?

De wettelijke compensatieregeling geldt alléén voor de primaire diensten: internet, bellen, SMS, e-mail van T-Mobile Thuis, en de netwerkbeschikbaarheid van onze mobiele en vaste netwerken. Andere diensten zoals Deezer Music zijn uitgesloten van de wettelijke regeling.

Ik ben een zakelijke klant. Op welke locaties heb ik recht op de wettelijke compensatie?

Je hebt recht op compensatie als je bedrijf is gevestigd in het storingsgebied en last hebt gehad van een netwerkstoring.

Ik ben een privé klant. Op welke locaties heb ik recht op de wettelijke compensatie?

Je hebt recht op een compensatie als je woont in het storingsgebied en last hebt gehad van een netwerkstoring.

Hoe zit het met de Europese roamingregeling?

In april 2014 stemde het Europees Parlement in met een plan van de Europese Commissie om extra roamingkosten in de EU terug te dringen. Hoewel deze nieuwe regels pas behoren te gelden vanaf 15 juni, voldeden wij hieraan vanaf 13 juni. Vanaf dat moment diende je zakelijke abonnement in de EU dezelfde voorwaarden te hebben als in Nederland. De nieuwe regels rondom roamen gelden voor alle landen in de EU, Noorwegen en IJsland. Zwitserland valt buiten de regeling en heeft haar eigen zone: zone 1. Premium servicenummers zoals 0900-nummers zijn uitgesloten van de regeling.

Waarom verbindt mijn telefoon met een buitenlands netwerk?

Als je aan de grens woont of werkt, schakelt het netwerk automatisch over naar de mast met de beste verbinding. Soms is dat een mast van onze buitenlandse collega's. Door je mobiel internet handmatig in te stellen, kan dit voorkomen worden. Ga naar onze toestelhulp om te achterhalen hoe je dat instelt op je telefoon.