Alles over uw bereik

Binnen Nederland

Achterhaal het bereik op uw locatie door uw postcode of adres in te vullen. Met onze dekkingskaart ziet u welke snelheden er binnens- en buitenshuis haalbaar zijn. Met de storingskaart ziet u of er werkzaamheden plaatsvinden.

In het buitenland

Wanneer zaken u verder brengen dan onze landsgrens, maakt u gebruik van het netwerk van onze buitenlandse collega's. In veel gevallen gelden er andere tarieven. Bekijk uw tarieven

Gebruik uw GB’s, belminuten en sms’jes in de EU zoals in NL

Goed nieuws! Vanaf 13 juni kunt u uw GB’s, belminuten en sms’jes gebruiken in de EU, IJsland en Noorwegen. Hierdoor bent u zowel in de EU als NL bereikbaar voor uw zakelijke netwerk. De tarieven buiten uw bundel zijn ook gelijk aan die van NL. Bent u benieuwd naar welke tarieven gelden voor uw abonnement? Bekijk uw tarieven


Bekijk het actuele bereik op uw locatie

Veelgestelde vragen

Hoe zit het met de Europese roamingregeling?

In april 2014 stemde het Europees Parlement in met een plan van de Europese Commissie om extra roamingkosten in de EU terug te dringen. Hoewel deze nieuwe regels pas behoren te gelden vanaf 15 juni, voldoen wij hieraan vanaf 13 juni. Vanaf dat moment dient uw abonnement in de EU dezelfde voorwaarden te hebben als in Nederland. De nieuwe regels rondom roamen gelden voor alle landen in de EU, Noorwegen en IJsland. Zwitserland valt buiten de regeling en heeft haar eigen zone: zone 1. Premium servicenummers zoals 0900-nummers zijn uitgesloten van de regeling.

Waarom verbindt mijn telefoon met een buitenlands netwerk?

Als u aan de grens woont of werkt, schakelt het netwerk automatisch over naar de mast met de beste verbinding. Soms is dat een mast van onze buitenlandse collega's. Door uw mobiel internet handmatig in te stellen, kan dit voorkomen worden. Ga naar onze toestelhulp om te achterhalen hoe u dat instelt op uw telefoon.