Vind snel het antwoord op je vraag

Ben je klant bij ons en op zoek naar informatie over je abonnement? Hieronder vind je de meest gezochte onderwerpen. Een wijziging doorgeven of je abonnement aanpassen kan eenvoudig via My T-Mobile. Als beheerder heb je 24/7 inzicht in je verbruik en regel je de meeste zaken zelf. Ben je geen beheerder óf wil jij je rekeningnummer wijzigen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Kom je er niet uit? Neem dan contact op met één van onze collega's.

Neem contact op

Gebruik je GB’s, belminuten en sms’jes in de EU zoals in NL

Goed nieuws! Vanaf 13 juni kun jij je GB’s, belminuten en sms’jes gebruiken in de EU, IJsland en Noorwegen. De tarieven buiten je bundel zijn ook gelijk aan die van NL. Voor bellen náár de EU gelden andere voorwaarden. In de meeste gevallen valt dit binnen je zakelijke abonnement. Achterhaal hier of dit bij je abonnement inbegrepen zit.


Waarover wil je meer weten?

Abonnement

Volg één van de onderstaande links om inzicht te krijgen in je maandelijkse verbruik, om je abonnement te wijzigen of verlengen, of om je abonnement over te dragen aan een persoon of bedrijf.

Facturen

Voor meer informatie rondom je facturen, zoals het inzien van je facturen en het online betalen van openstaande facturen, bekijk je één van de onderstaande links.

Simkaart en telefoon

Via de links hieronder lichten we vragen toe rondom het blokkeren of deblokkeren van je simkaart. Daarnaast vind je hier meer informatie over je telefoon en hoe je deze kunt laten repareren.

Bereik

Bekijk de onderstaande links als je benieuwd bent naar specificaties rondom ons Unlimited netwerk en de dekking op je locatie. Of als je meer wilt weten over verbruik in het buitenland.

Meer over Go Unlimited

Met het zakelijk abonnement Go Unlimited NL & 10 GB EU start je iedere dag met 5 GB die je in Nederland kunt gebruiken. Vanaf het moment dat je GB's (bijna) op zijn, ontvang je een sms. Daarna activeer je gratis en zo vaak je wilt de GB-aanvuller via My T-Mobile. Op deze manier heb je onbeperkt mobiel internet in Nederland en wordt ons netwerk niet onnodig belast. Bovendien ontvang je met dit abonnement iedere maand 10 GB die je in de hele EU kunt gebruiken. Lees meer

Veelgestelde vragen

Ik heb mijn factuur betaald, maar kan nog niet bellen. Wat nu?

Je telefoon is geblokkeerd ondanks dat jij je factuur betaald hebt. Als je handmatig betaalt via internetbankieren, kan het 3 werkdagen duren voordat het zichtbaar is in ons systeem. Om ervoor te zorgen dat de blokkade direct verwijderd wordt, kun je het betaalbewijs op werkdagen voor 16.00 uur mailen naar incassozakelijk@t-mobile.nl. Vermeld je naam en klantnummer voor een snelle verwerking.

Heb jij je factuur betaald via iDeal of in een van onze shops? Dan wordt de blokkade binnen 5 uur verwijderd. Deze dient wel gedaan te zijn op werkdagen tussen 08.00 – 20.00 uur. Buiten deze tijden wordt de blokkade op de eerstvolgende werkdag opgeheven. Heb je betaald via een overschrijfkaart of acceptgiro? Dan wordt je blokkering opgeheven binnen 7 werkdagen. Staat je antwoord er niet tussen? Bekijk dan onze FAQ.

Het inloggen op T-Mobile Beheer lukt niet. Wat kan ik doen?

Je wilt graag inloggen op T-Mobile Beheer, maar je kunt je inloggegevens niet vinden. Om in te loggen op T-Mobile Beheer, ga je naar de inlogpagina. Je kunt op de beheerpagina onder wachtwoord vergeten je klantnummer invullen om via een e-mail uw gebruikersnaam en een tijdelijk wachtwoord te ontvangen.

Ik ben geblokkeerd. Hoe kan ik mijn factuur nu betalen?

Je telefoon is geblokkeerd en je wilt graag dat wij deze blokkade opheffen. Betaal het openstaand bedrag dan direct online via iDeal of maak het bedrag over via een bankoverschrift op ons rekeningnummer: (IBAN) NL03 COBA 0733 959 717 op naam van T-Mobile Netherlands BV. Vermeld bij je betaling je naam en klantnummer voor een snelle verwerking.

Voor betalen vanuit het buitenland heb je een BIC-nr nodig (COBANL2XXXX). Om ervoor te zorgen dat de blokkade verwijderd wordt, kun je het betaalbewijs op werkdagen voor 16.00 uur mailen naar incassozakelijk@t-mobile.nl. Vermeld wederom je naam en klantnummer voor een snelle verwerking. Staat je antwoord er niet tussen? Bekijk dan onze FAQ.

Waarom werkt mijn internet niet in het buitenland?

Wil je internetten in het buitenland, maar maakt je telefoon geen verbinding? Controleer dan of je instellingen kloppen: zet Data Roaming AAN en EU internet UIT. Werkt dit niet? Bekijk onze toestelhulp voor de juiste stappen. Kom je er niet uit? Neem dan contact met ons op via 0800-7112.

Wil je meer weten over internetten en bellen in het buitenland? Bekijk je tarieven.

Hoe kan ik mijn adres of rekeningnummer of wijzigen?

Als beheerder wijzig je eenvoudig je post- en/of vestigingsadres via My T-Mobile. Ben je geen beheerder van het account óf wil jij je rekeningnummer wijzigen, neem dan contact met ons op via 0800-7112.