Vind snel het antwoord op uw vraag

Bent u klant bij ons en op zoek naar informatie over uw abonnement? Hieronder vindt u de meest gezochte onderwerpen. Een wijziging doorgeven of uw abonnement aanpassen kan eenvoudig via My T-Mobile. Als beheerder heeft u 24/7 inzicht in uw verbruik en regelt u de meeste zaken zelf. Bent u geen beheerder óf wilt u uw rekeningnummer wijzigen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Komt u er niet uit? Neem dan contact op met één van onze collega's.

Neem contact op


Waarover wilt u meer weten?

Uw abonnement

Volg één van de onderstaande links om inzicht te krijgen in uw maandelijkse verbruik, om uw abonnement te wijzigen of verlengen, of om uw abonnement over te dragen aan een persoon of bedrijf.

Uw facturen

Voor meer informatie rondom uw facturen, zoals het inzien van uw facturen en het online betalen van openstaande facturen, bekijkt u één van de onderstaande links.

Uw simkaart en telefoon

Via de links hieronder lichten we vragen toe rondom het blokkeren of deblokkeren van uw simkaart. Daarnaast vindt u hier meer informatie over uw telefoon en hoe u deze kunt laten repareren.

Uw bereik

Bekijk de onderstaande links als u benieuwd bent naar specificaties rondom ons best geteste netwerk en de dekking op uw locatie. Of als u meer te weten wilt komen over verbruik in het buitenland.

Meer over Go Unlimited

Met het zakelijk abonnement Go Unlimited NL & 10 GB EU start u iedere dag met 5 GB die u in Nederland kunt gebruiken. Vanaf het moment dat uw GB's (bijna) op zijn, ontvangt u een sms. Daarna activeert u gratis en zo vaak u wilt de GB-aanvuller via My T-Mobile. Op deze manier heeft u onbeperkt mobiel internet in Nederland, maar wordt ons netwerk niet onnodig belast. Bovendien ontvangt u met dit abonnement iedere maand 10 GB die u in de hele EU kunt gebruiken. Lees meer

Gebruik uw bel-, sms- en databundel in de EU vanaf 13 juni

Gaat u deze zomer op zakenreis naar landen binnen de EU? Dan gaat er vanaf 13 juni 2017 het een en ander voor u veranderen. Er gelden vanaf dan namelijk nieuwe regels rondom roamen in de EU. Hiervoor hoeft u natuurlijk niets te doen. We laten u binnenkort via een persoonlijk bericht weten wat dit precies voor u gaat betekenen.

Veelgestelde vragen

Ik heb mijn factuur betaald, maar kan nog niet bellen. Wat nu?

Uw telefoon is geblokkeerd ondanks dat u uw factuur betaald heeft. Als u handmatig betaalt via internetbankieren, kan het 3 werkdagen duren voordat het zichtbaar is in ons systeem. Om ervoor te zorgen dat de blokkade direct verwijderd wordt, kunt u uw betaalbewijs op werkdagen voor 16.00 uur mailen naar incassozakelijk@t-mobile.nl. Vermeld uw naam en klantnummer voor een snelle verwerking.

Heeft u uw factuur betaald via iDEAL of in een van onze shops? Dan wordt de blokkade binnen 5 uur verwijderd. Deze dient wel gedaan te zijn op werkdagen tussen 08.00 – 20.00 uur. Buiten deze tijden wordt de blokkade de eerstvolgende werkdag opgeheven. Heeft u betaald via een overschrijfkaart of acceptgiro? Dan wordt uw blokkering opgeheven binnen 7 werkdagen. Staat uw antwoord er niet tussen? Bekijk dan onze FAQ.

Het inloggen op T-Mobile Beheer lukt niet. Wat kan ik doen?

U wilt graag inloggen op T-Mobile Beheer, maar u kunt uw inloggegevens niet vinden. Om in te loggen op T-Mobile Beheer, gaat u naar de inlogpagina. U kunt op de beheerpagina onder wachtwoord vergeten uw klantnummer invullen om via een e-mail uw gebruikersnaam en een tijdelijk wachtwoord te ontvangen.

Ik ben geblokkeerd. Hoe kan ik mijn factuur nu betalen?

Uw telefoon is geblokkeerd en u wilt graag dat wij deze blokkade opheffen. Betaal het openstaand bedrag dan direct online via iDeal of maak het bedrag over op ons rekeningnummer: (IBAN) NL03 COBA 0733 959 717 op naam van T-Mobile Netherlands BV. Vermeld bij uw betaling uw naam en klantnummer voor een snelle verwerking.

Voor betalen vanuit het buitenland heeft u een BIC-nr nodig (COBANL2XXXX). Om ervoor te zorgen dat de blokkade verwijderd wordt, kunt u uw betaalbewijs op werkdagen voor 16.00 uur mailen naar incassozakelijk@t-mobile.nl. Vermeld uw naam en klantnummer voor een snelle verwerking. Staat uw antwoord er niet tussen? Bekijk dan onze FAQ.

Waarom werkt mijn internet niet in het buitenland?

Wilt u internetten in het buitenland, maar maakt uw telefoon geen verbinding? Controleer dan of uw instellingen kloppen: zet Data Roaming AAN en EU internet UIT. Werkt dit niet? Bekijk onze toestelhulp voor de juiste stappen. Komt u er niet uit? Neem dan contact met ons op via 0800-7112.

Wilt u meer weten over internetten en bellen in het buitenland? Bekijk uw tarieven.

Hoe kan ik mijn adres of rekeningnummer of wijzigen?

Als beheerder wijzigt u eenvoudig uw post- en/of vestigingsadres via My T-Mobile. Bent u geen beheerder van het account óf wilt u uw rekeningnummer wijzigen, neem dan contact met ons op via 0800-7112.