Informatie over uw nieuwe zakelijke abonnement

Wat goed om te zien dat u een nieuw abonnement bij ons heeft afgesloten! Op deze pagina vindt u alle informatie rondom uw bestelling. Zoals het inzien of wijzigen van uw abonnement. Daarnaast leest u hier hoe u een account aanmaakt op My T-Mobile en waarvoor u onze selfservice-omgeving kunt gebruiken.

Komt u er niet uit of wilt u meer weten? Neem dan contact op met één van onze collega's. 

Neem contact op


Meer over uw bestelling

Abonnement bekijken

Bekijk details over uw abonnement via My T-Mobile. Zoals hoeveel GB’s en belminuten u iedere maand kunt gebruiken.

Bekijk abonnement

Status van nummerbehoud

Heeft u nummerbehoud aangevraagd bij de bestelling van uw nieuwe abonnement, bekijk dan eenvoudig de status.

Bekijk status

Gegevens wijzigen

Wijzig uw gegevens of uw abonnement via My T-Mobile. Of zet bundels zoals Deezer aan of uit via onze selfservice-omgeving.

Wijzig gegevens

Meer over My T-Mobile

Maak gratis een My T-Mobile account aan en profiteer van de vele voordelen. Als beheerder heeft u 24/7 inzicht in uw abonnement, uw actuele verbruik en uw totaal- en deelfacturen. Ook kunt u de meeste zaken zelf regelen. Bent u geen beheerder óf wilt u uw rekeningnummer wijzigen? Neem dan contact op met onze klantenservice.


Zo maakt u een My T-Mobile account aan

 

Account aanmaken

Maak een account aan met uw telefoonnummer en e-mailadres.

 

E-mailadres bevestigen

Bevestig uw account via de link die we u sturen via e-mail.

 

Wachtwoord instellen

Kies een wachtwoord zodat u veilig gebruik kunt maken van My T-Mobile.

Download de My T-Mobile app

Download de My T-Mobile app

Met de My T-Mobile app heeft u altijd en overal toegang tot uw belangrijkste gegevens. De app is beschikbaar voor al onze klanten, en altijd gratis, of u nu in Nederland of in het buitenland bent. Het gebruik van de app kost namelijk geen data.

  • Download app voor iPhone
  • Download app voor Android


Meer over uw facturen

Uw eerste factuur

Binnenkort krijgt u uw eerste factuur. Het kan zijn dat deze hoger uitvalt dan u verwacht had. Dit kan zijn omdat u bij ons de eerste maand vooruitbetaalt of omdat wij aansluitkosten in rekening brengen.

Uw toestelfactuur

U ontvangt een toestelfactuur zodra u een toestel telefonisch of via onze website bestelt. Net zoals de pakbon en kassabon is de toestelfactuur het garantiebewijs van uw toestel.

Ontvang extra korting met T-Mobile Samen

Met ons nieuwste Go-abonnement kunt u met T-Mobile Samen genieten van extra voordeel. Zo ontvangt u € 5 extra korting per maand als u een groep vormt met 2 tot 5 collega's of andere ondernemers die ook klant zijn bij ons. Wilt u meer weten? Log in op My T-Mobile en klik op het tabblad T-Mobile Samen in het menu om een groep aan te maken. Voeg tussen de 1 en 5 collega's of andere ondernemers toe aan uw groep en geef de groep een unieke naam. Uw groep is gestart! Vanaf nu ontvangt u iedere maand tot € 5 extra korting op uw abonnement.


Meer over uw toestel

Defecte telefoon?

Ontving u een defecte telefoon bij uw bestelling? Onze excuses. Neem contact op met ons zodat we dit direct kunnen regelen.

Neem contact op

Uitleg over uw telefoon

Wilt u meer weten over de ins en outs van uw nieuwe telefoon? Natuurlijk wilt u dat! Bekijk alle tips via onze toestelhulp.

Bekijk toestelhulp

Verzeker uw telefoon

Verzeker uw telefoon via de verzekeraar Chubb tijdens uw bestelling, of tot 14 dagen na uw aankoop in één van onze Shops.

Lees meer


Meer over het buitenland

Binnen de Europese Unie

Met ons nieuwste Go-abonnement ontvangt u standaard tot 10 GB die u in de EU kunt gebruiken. Heeft u geen GB’s meer? Activeer dan de MB-aanvuller via My T-Mobile.

Buiten de Europese Unie

Er worden andere tarieven gehanteerd als u op zakenreis gaat buiten de EU. Maak gebruik van onze tijdelijke bundel Travel & Surf om hoge kosten achteraf te voorkomen.