Informatie over je nieuwe zakelijke abonnement

Wat goed om te zien dat je een nieuw abonnement bij ons hebt afgesloten! Op deze pagina vind je alle informatie rondom je bestelling. Zoals het inzien of wijzigen van je abonnement. Daarnaast lees je hier hoe je een account aanmaakt op My T-Mobile en waarvoor je onze selfservice-omgeving kunt gebruiken.

Kom je er niet uit of wil je meer weten? Neem dan contact op met één van onze collega's.

Neem contact op


Meer over je bestelling

Abonnement bekijken

Bekijk details over je abonnement via My T-Mobile. Zoals hoeveel GB’s en belminuten je iedere maand kunt gebruiken.

Bekijk abonnement

Status van nummerbehoud

Heb je nummerbehoud aangevraagd bij de bestelling van je nieuwe abonnement, bekijk dan eenvoudig de status.

Bekijk status

Gegevens wijzigen

Wijzig je gegevens of je abonnement via My T-Mobile. Of zet bundels zoals Deezer aan of uit via onze selfservice-omgeving.

Wijzig gegevens

Meer over My T-Mobile

Maak gratis een My T-Mobile account aan en profiteer van de vele voordelen. Als beheerder heb je 24/7 inzicht in je abonnement, je actuele verbruik en je totaal- en deelfacturen. Ook kun je de meeste zaken zelf regelen. Ben je geen beheerder óf wil jij je rekeningnummer wijzigen? Neem dan contact op met onze klantenservice.


Maak een My T-Mobile account aan

 

Account aanmaken

Maak een account aan met je telefoonnummer en e-mailadres.

 

E-mailadres bevestigen

Bevestig je account via de link die we je sturen via e-mail.

 

Wachtwoord instellen

Kies een wachtwoord zodat je veilig gebruik kunt maken van My T-Mobile.

Download de My T-Mobile app

Download de My T-Mobile app

Met de My T-Mobile app heb je altijd en overal toegang tot je belangrijkste gegevens. De app is beschikbaar voor al onze klanten, en altijd gratis, of je nu in Nederland of in het buitenland bent. Het gebruik van de app kost namelijk geen data.

  • Download de app voor iPhone
  • Download de app voor Android


Meer over je facturen

Je eerste factuur

Binnenkort krijg jij je eerste factuur. Het kan zijn dat deze hoger uitvalt dan je verwacht had. Dit kan zijn omdat je bij ons de eerste maand vooruitbetaalt of omdat wij aansluitkosten in rekening brengen.

Je toestelfactuur

Je ontvangt een toestelfactuur zodra je een toestel telefonisch of via onze website bestelt. Net zoals de pakbon en kassabon is de toestelfactuur het garantiebewijs van je toestel.


Meer over je telefoon

Defecte telefoon?

Ontving je een defecte telefoon bij je bestelling? Onze excuses. Neem contact op met ons zodat we dit direct kunnen regelen.

Neem contact op

Uitleg over je telefoon

Wil je meer weten over de ins en outs van je nieuwe telefoon? Natuurlijk wil je dat! Bekijk alle tips via onze toestelhulp.

Bekijk toestelhulp

Verzeker je telefoon

Verzeker je telefoon via de verzekeraar Chubb tijdens je bestelling, of tot 14 dagen na je aankoop in één van onze Shops.

Lees meer


Meer over het buitenland

Binnen de Europese Unie

Met ons nieuwste abonnement T-Mobile @Work ontvang je standaard tot 10 GB die je in de EU kunt gebruiken. Heb je geen GB’s meer? Activeer dan de MB-aanvuller via My T-Mobile.

Buiten de Europese Unie

Wij rekenen andere tarieven als je op zakenreis gaat buiten de EU. Maak gebruik van onze tijdelijke bundel Travel & Surf om hoge kosten achteraf te voorkomen.

Veelgestelde vragen

Wat kan ik doen als mijn bestelling is afgewezen?

Bij de aanvraag van ieder nieuw zakelijk abonnement voeren wij een risico-onderzoek uit op basis van o.a. statistische gegevens van algemene bedrijfskenmerken. Daarnaast vragen wij faillissements- en betalingsinformatie op bij Dun & Bradstreet, een organisatie die gespecialiseerd is in het verzamelen van handelsinformatie. Bij eenmanszaken wordt de eigenaar aanvullend getoetst bij Focum. Uit het risico-onderzoek volgt één van deze drie uitkomsten:

  • Je aanvraag wordt direct geaccepteerd
  • Je aanvraag wordt verwerkt nadat je een aanbetaling doet
  • Je aanvraag wordt geweigerd

Aanbetaling
Als je wordt gevraagd om een aanbetaling, kun je deze binnen 4 weken overmaken op rekeningnummer NL03COBA0733959717 t.n.v. T-Mobile Netherlands. Vermeld bij je betaling je KvK-nummer en de bedrijfsnaam. Zodra de aanbetaling door ons is ontvangen, word je geïnformeerd over het vervolgproces. Ook is het mogelijk de aanbetaling in één van onze Shops te voldoen. Een aanbetaling wordt verrekend met je toekomstige facturen.

Aanvraag geweigerd
Je kunt de reden van afwijzing altijd schriftelijk bij ons opvragen. Stuur met dit verzoek het volgende mee: een kopie geldig legitimatiebewijs en een kopie van een bankafschrift (maximaal 2 maanden oud). Je kunt dit sturen naar: T-Mobile Klantenservice BV, t.a.v. Zakelijke Acceptatie, Antwoordnummer 17204, 2501 VH in Den Haag.

Hoe kan ik een bezorgafspraak maken?

Je krijgt van onze bezorgservice (AMP Groep) een e-mail. Hierin staat een link en de gegevens waarmee je kunt inloggen. Met deze gegevens maak je online een bezorgafspraak.

Maak een bezorgafspraak
Je kiest via www.mijnafspraak.nl zelf de bezorgdag en de bezorglocatie. Eventueel kun je op werkdagen tot op de dag voor de levering, tot 22:00 uur de bezorgafspraak wijzigen. Je kunt kiezen tussen gratis bezorgservice en de betaalde premium bezorgservice. Bij de premium bezorgservice kun je zelf kiezen in welk tijdvak je bestelling wordt bezorgd. Bekijk hier uit welke tijdvakken je kunt kiezen. Voor beide opties geldt: vóór 22.00 uur besteld, morgen in huis.

Kan ik iemand machtigen om mijn bestelling aan te nemen?

Jazeker, dat kan. Hiervoor is wel een machtiging nodig op bedrijfspapier, ondertekend door jou en de gemachtigde. De gemachtigde moet je legitimatiebewijs kunnen tonen, geen kopie. Daarnaast moet de gemachtigde zichzelf ook legitimeren. De levering mag alleen plaatsvinden op het contract-, of vestigingsadres dat bij ons bekend is.