Telefoonreparatie, garantie en verzekeringen

Alles over de reparatie van je toestel

Problemen met je mobiele telefoon? Vaak kun je de problemen (wanneer er geen zichtbare schade is) verhelpen via:

  • een software update
  • het uit - en aanzetten van je telefoon
  • een fabrieksreset

Mijn toestel werkt niet

In veel gevallen kun je het probleem zelf oplossen. Weten hoe dat moet?

Probleem oplossen

Toestel met zichtbare schade

Probleem niet zelf opgelost? Lees de reparatievoorwaarden en meld je toestel aan ter reparatie.

Reparatiestatus bekijken

Ik heb mijn toestel aangemeld en wil de reparatiestatus inzien, dat kan via My T-Mobile of via Dynafix.

Reparatievoorwaarden

Als je toestel stuk is, kun je deze kosteloos laten repareren als blijkt dat het ondeugdelijk was op het moment dat T-Mobile het aan jou leverde. Je vind hier meer informatie over het aanmelden van reparaties en de reparatievoorwaarden van T-Mobile.

Heb je een verzekering?

Heb je een verzekering via een externe dealer afgesloten? Kijk dan in je verzekeringsvoorwaarden waar je jouw defecte toestel moet aanmelden. Heb je via T-Mobile bij je toestel een verzekering afgesloten? Lees dan verder om te kijken wat je moet doen.


Bezig met laden...