Telefoonreparatie, garantie en verzekeringen

Alles over de reparatie van je toestel

Als je toestel stuk is, kun je deze kosteloos laten repareren als blijkt dat het ondeugdelijk was op het moment dat
T-Mobile het aan jou leverde. Heb je een verzekering afgesloten? Neem dan contact op met je toestelverzekeraar. Op deze pagina vind je meer informatie over het indienen van een claim bij je toestelverzekeraar en de reparatievoorwaarden van T-Mobile.

Problemen met je mobiele telefoon

Werkt je toestel niet naar behoren? Vaak worden de problemen (wanneer er geen zichtbare schade is) verholpen door een paar controles of via een software-update. Is er sprake van zichtbare schade? Lees dan de reparatievoorwaarden voordat jij je toestel ter reparatie aanbiedt.

Heb je een verzekering afgesloten?

Dan kun je het beste jouw defecte toestel bij je verzekeringmaatschappij aanmelden. Heb je via T-Mobile bij je toestel een verzekering afgesloten? Je kunt dan direct contact opnemen met jouw verzekeraar.