Ben jij weer Back in Business?

Dan geven we jou de hoofdrol in je eigen Back in Business-campagne: een lokale on- én offline campagne. Dus wil je jouw reclame-uiting straks in Utrecht tegenkomen zonder dat het je iets kost? Check dan of je voldoet aan de voorwaarden, schrijf je motivatie en vul het formulier in. Wie weet is jouw motivatie zó goed dat je geselecteerd wordt. We nemen binnen twee weken contact met je op.

Zo kom je in aanmerking

Voordat je kans kunt maken, check dan eerst even of je aan de criteria voldoet. Er is een beperkt aantal plekken beschikbaar voor de campagne. Wil je kans maken om deel te nemen*, volg dan deze richtlijnen:

Criteria voor deelname
  • Je bent lid van de business club van FC Utrecht;
  • Jouw onderneming staat langer dan twee maanden ingeschreven in het KvK handelsregister;
  • Je bent getroffen door alle COVID-19 maatregelen en hebt daardoor tijdelijk de deuren van je bedrijf moeten sluiten;
  • Jouw onderneming kan vanaf 1 juni of 1 juli weer (gedeeltelijk) open.
  1. Schrijf een motivatie

    Schrijf een korte motivatie van maximaal 200 woorden, waarin je uitlegt waarom juist jouw bedrijf in de spotlights gezet zou moeten worden.

  2. Welke dienst of product?

    Geef een omschrijving van jouw product of dienst in een zin.

  3. Meld je aan voor 13 juli

    Wees er snel bij! Verzend je aanmelding met één druk op de knop voor 13 juli. Aanmeldingen na deze deadline komen niet meer voor selectie in aanmerking. Wordt jouw motivatie geselecteerd, dan hoor je dat uiterlijk 17 juli.

*Er is een beperkt aantal plekken beschikbaar om deel te nemen aan deze campagne. Ondernemingen worden geselecteerd op basis van motivatie en aanmelddatum. De beoordeling van de aanmeldingen en het selecteren van deelnemers staat volledig ter beoordeling van T-Mobile. Aan deze beoordeling kunnen geen rechten worden ontleend. T-Mobile is niet aansprakelijk voor enige vorm van schade aan een deelnemer die is ontstaan in verband met deze campagne uit welke hoofde dan ook.

Meld je aan

Voldoe je aan alle criteria? Vul dan hier het formulier in.

 
 
 
max. 200 woorden.
max. 100 woorden.
Bijvoorbeeld: 18 tot 25 jaar


Veelgestelde vragen

  • Komt mijn bedrijf in aanmerking?

    Bedrijven in Nederland die lid zijn van de business club van FC Utrecht, komen in aanmerking voor een lokale mediacampagne in Utrecht als zij aan de volgende criteria voldoen:

    • De onderneming is lid van de business club van FC Utrecht;
    • De onderneming staat langer dan twee maanden ingeschreven in het KvK handelsregister;
    • De onderneming is getroffen door alle Covid-19 maatregelen en heeft hierdoor tijdelijk de deuren (gedeeltelijk) moeten sluiten;
    • De onderneming kan vanaf 1 juni of 1 juli weer open.
  • Hoe kan ik deelnemen?

    Om deel te kunnen nemen, dien je de volgende stappen te zetten:

    • Schrijf een korte motivatie van maximaal 200 woorden;
    • Geef een omschrijving van jouw product of dienst in 1 zin;
    • Voeg eventueel een aanbod voor jouw klanten toe.
  • Tot wanneer kan ik mij aanmelden?

    Je kunt je aanmelden tot 13 juli 2020.

  • Hoeveel bedrijven worden er geselecteerd?

    Er zijn vijf plekken beschikbaar voor FC Utrecht Business leden om deel te nemen aan deze campagne. Ondernemingen worden geselecteerd op basis van motivatie en aanmelddatum. De beoordeling van de aanmeldingen en het selecteren van deelnemers staat volledig ter beoordeling van T-Mobile. Aan deze beoordeling kunnen geen rechten worden ontleend.

  • Wat krijg ik in ruil voor deze campagne?

    Aan de hand van het beschikbare budget wordt door het mediabureau gekeken hoe de doelgroep van jouw onderneming in Utrecht het beste geïnformeerd kan worden over jouw bedrijf en op welke manier. Hierbij kunnen verschillende media worden ingezet, denk hierbij bijvoorbeeld aan een keuze uit de volgende materialen:

    • Lokale abri’s rondom jouw onderneming;
    • Een advertentie in een lokale krant/blad;
    • Uitingen voor op social media;
    • Flyers.
  • Het volgende zal nadrukkelijk niet worden ingezet voor deze campagne:

    • Tv-commercials;
    • Radio commercials;
    • Online video’s.