Problemen met Zakelijk Internet oplossen

Je maakt gebruik van een Zakelijk Internet abonnement van T-Mobile Ondernemen of hebt deze recent aangevraagd. Maar je hebt nog een paar vragen. Misschien vraag je je af hoe veilig Zakelijk Internet is of wil je weten wat je kunt verwachten qua levering en installatie. We geven we je graag alle mogelijke informatie, zodat jij met een gerust hart gebruik kunt maken van je Zakelijk Internet abonnement.

Waar heb je een vraag over?

Levering
Status van je bestelling van Zakelijk Internet

Levering

Status van je bestelling

Installatie
Vragen over installeren van modem, router of wifi

Installatie

Installeren van hardware en wifi

Facturen
Vragen over je factuur of online betalen

Facturen

Bekijken en betalen

Onderhoud en problemen
Trage of geen internetverbinding

Onderhoud en problemen

Trager of geen internet

Levering Zakelijk Internet

Je hebt Zakelijk Internet van T-Mobile aangevraagd. Maar hoe werkt de levering van dit product, wanneer start de levering en wat kan ik verwachten? We beantwoorden alle vragen voor je.

Hulp nodig bij Zakelijk Internet installeren

Wij sluiten je aan op ons T-Mobile netwerk. Hiervoor komt onze monteur bij je langs. Maar wat kun je verwachten en wat houdt de installatie precies in? We hebben alles voor je op een rij gezet.

Onderhoud en problemen met Zakelijk Internet

De kans bestaat dat je internetverbinding niet werkt zoals je hoopte. Dit kan allerlei redenen hebben, zoals aanpassingen in de apparatuur, een netwerkstoring of een zwak wifi-signaal. We helpen je graag op weg.

Hulp bij gebruik van Zakelijk Internet

Je gebruikt Zakelijk Internet van T-Mobile Ondernemen al of laat het binnenkort installeren. Maar hoe zit het precies met dat vaste IP-adres? Hoe haal je het maximale uit je internetsnelheid of pas je de wifi-instellingen aan? En waar kan ik terecht met een vraag over Internet Back-up of Wifi Plus? WIj gaan je helpen.

Veelgestelde vragen

  • Je krijgt je eigen IP-adres als je Zakelijk Internet van T-Mobile Ondernemen afsluit. Ga je verhuizen? Dan krijg je een nieuw IP-adres.

  • De kanst bestaat dat je even offline bent op de dag dat we het internet installeren. We schakelen dan namelijk de verbinding om en installeren hierbij je apparatuur. Dit duurt in de meeste gevallen maximaal 2 uur.

  • Ja dit kan. Houd er wel rekening mee dat de installatie complex kan zijn. Ook geven we je geen garantie als bijvoorbeeld je internet niet goed werkt. Als je wilt dat wij je service kunnen verlenen, zul je onze apparatuur moeten terugplaatsen.

    Wil je je eigen apparatuur gebruiken? Geef dit dan na de installatie aan bij onze klantenservice op 0800–7112. Dan krijg je de juiste inloggegevens en instellingen van ze.

  • Ja, die komt langs. Bij leveringen via DSL komt eerst een monteur langs om te testen of de binnenkomende lijn goed is. Vervolgens plannen we voor de installatie van Zakelijk internet een aparte afspraak in.

  • Zakelijk Internet van T-Mobile Ondernemen is speciaal voor bedrijven. Je kunt de kosten voor dit abonnement dus zeker aftrekken van de belasting. De btw die je betaalt staat altijd op de facturen. Zo weet je precies wat je moet opgeven bij je aangifte.

  • Je kunt je wifi-instellingen eenvoudig zelf aanpassen via My T-Mobile Zakelijk. Kom je er niet uit? Neem dan contact met ons op via 0800 – 7112

  • Als het om eenmalige kosten op je eerste factuur van T-Mobile Ondernemen gaat, betreft het waarschijnlijk aansluitkosten. Deze verrekenen we op je eerste factuur. Is het niet je eerste T-Mobile Ondernemen-factuur? Dan vind je de reden voor de extra kosten op je factuur in My T-Mobile Zakelijk.

  • Op dit moment kun je dit niet zelf nagaan. Als je dit wilt weten, kun je contact met ons opnemen via 0800 - 7112 of via My T-Mobile Zakelijk.

  • De uiteindelijke internetsnelheid die je behaalt, hangt af van je locatie. Dit kan dus verschillen van de snelheid die we vermelden als je je abonnement aanvraagt. Tijdens het aankoopproces informeren we je eerlijk over de snelheid die wij maximaal verwachten te leveren op jouw adres. Een bevestiging hiervan vind je later terug op je contract.

  • Internet Back-up is een service die ervoor zorgt dat je online blijft als de wifi ermee ophoudt. Storing op vast internet komt gelukkig bijna nooit voor. Maar mócht je verbinding een keer wegvallen, dan wil je zeker weten dat je bedrijf gewoon door blijft draaien. Met Internet Back-up van T-Mobile Ondernemen schakelt je modem bij storing automatisch over op het bekroonde 4G-netwerk. Zo blijf je altijd online. Je krijgt hiervoor een 4G-dongle die tijdens de installatie wordt aangesloten.

Kom je er niet uit? We helpen je graag

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar op werkdagen van 8:00 tot 23:00 uur en in het weekend van 9:00 tot 17:30 uur. Per mail zijn we altijd bereikbaar.

Bel met één van onze servicemedewerkers

Klantenservice

Werkdagen:
08.00 - 23.00 uur
Weekend:
09.00 - 17.30 uur

Heb je vragen over het kopen van een nieuw product?

Sales

Werkdagen:
08.00 - 20.00 uur
Zaterdag:
10.00 - 15.00 uur

Stel een servicevraag vanuit het buitenland

Vanuit het buitenland

Telefonisch contact

Stel een vraag via het contactformulier

E-mail

Reactietijd: binnen 3 werkdagen