Levering
Status van je bestelling
Installatie
Installeren van hardware en wifi
Facturen
Bekijken en betalen
Onderhoud en problemen
Trager of geen internet
Je maakt gebruik van een Zakelijk Internet abonnement van T-Mobile Ondernemen of hebt deze recent aangevraagd. Maar je hebt nog een paar vragen. Misschien vraag je je af hoe veilig Zakelijk Internet is of wil je weten wat je kunt verwachten qua levering en installatie. We geven we je graag alle mogelijke informatie, zodat jij met een gerust hart gebruik kunt maken van je Zakelijk Internet abonnement.
Status van je bestelling
Installeren van hardware en wifi
Bekijken en betalen
Trager of geen internet
Je hebt Zakelijk Internet van T-Mobile aangevraagd. Maar hoe werkt de levering van dit product, wanneer start de levering en wat kan ik verwachten? We beantwoorden alle vragen voor je.
Wij sluiten je aan op ons T-Mobile netwerk. Hiervoor komt onze monteur bij je langs. Maar wat kun je verwachten en wat houdt de installatie precies in? We hebben alles voor je op een rij gezet.
De kans bestaat dat je internetverbinding niet werkt zoals je hoopte. Dit kan allerlei redenen hebben, zoals aanpassingen in de apparatuur, een netwerkstoring of een zwak wifi-signaal. We helpen je graag op weg.
Je gebruikt Zakelijk Internet van T-Mobile Ondernemen al of laat het binnenkort installeren. Maar hoe zit het precies met dat vaste IP-adres? Hoe haal je het maximale uit je internetsnelheid of pas je de wifi-instellingen aan? En waar kan ik terecht met een vraag over Internet Back-up of Wifi Plus? WIj gaan je helpen.
Je krijgt je eigen IP-adres als je Zakelijk Internet van T-Mobile Ondernemen afsluit. Ga je verhuizen? Dan krijg je een nieuw IP-adres.
De kanst bestaat dat je even offline bent op de dag dat we het internet installeren. We schakelen dan namelijk de verbinding om en installeren hierbij je apparatuur. Dit duurt in de meeste gevallen maximaal 2 uur.
Ja dit kan. Houd er wel rekening mee dat de installatie complex kan zijn. Ook geven we je geen garantie als bijvoorbeeld je internet niet goed werkt. Als je wilt dat wij je service kunnen verlenen, zul je onze apparatuur moeten terugplaatsen.
Wil je je eigen apparatuur gebruiken? Geef dit dan na de installatie aan bij onze klantenservice op 0800–7112. Dan krijg je de juiste inloggegevens en instellingen van ze.
Ja, die komt langs. Bij leveringen via DSL komt eerst een monteur langs om te testen of de binnenkomende lijn goed is. Vervolgens plannen we voor de installatie van Zakelijk internet een aparte afspraak in.
Zakelijk Internet van T-Mobile Ondernemen is speciaal voor bedrijven. Je kunt de kosten voor dit abonnement dus zeker aftrekken van de belasting. De btw die je betaalt staat altijd op de facturen. Zo weet je precies wat je moet opgeven bij je aangifte.
Je kunt je wifi-instellingen eenvoudig zelf aanpassen via My T-Mobile Zakelijk. Kom je er niet uit? Neem dan contact met ons op via 0800 – 7112
Als het om eenmalige kosten op je eerste factuur van T-Mobile Ondernemen gaat, betreft het waarschijnlijk aansluitkosten. Deze verrekenen we op je eerste factuur. Is het niet je eerste T-Mobile Ondernemen-factuur? Dan vind je de reden voor de extra kosten op je factuur in My T-Mobile Zakelijk.
Op dit moment kun je dit niet zelf nagaan. Als je dit wilt weten, kun je contact met ons opnemen via 0800 - 7112 of via My T-Mobile Zakelijk.
De uiteindelijke internetsnelheid die je behaalt, hangt af van je locatie. Dit kan dus verschillen van de snelheid die we vermelden als je je abonnement aanvraagt. Tijdens het aankoopproces informeren we je eerlijk over de snelheid die wij maximaal verwachten te leveren op jouw adres. Een bevestiging hiervan vind je later terug op je contract.
Internet Back-up is een service die ervoor zorgt dat je online blijft als de wifi ermee ophoudt. Storing op vast internet komt gelukkig bijna nooit voor. Maar mócht je verbinding een keer wegvallen, dan wil je zeker weten dat je bedrijf gewoon door blijft draaien. Met Internet Back-up van T-Mobile Ondernemen schakelt je modem bij storing automatisch over op het bekroonde 4G-netwerk. Zo blijf je altijd online. Je krijgt hiervoor een 4G-dongle die tijdens de installatie wordt aangesloten.
Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar op werkdagen van 8:00 tot 23:00 uur en in het weekend van 9:00 tot 17:30 uur. Per mail zijn we altijd bereikbaar.