Direct regelen in My T-Mobile of T-Mobile Beheer

Abonnement verlengen
Abonnement verlengen

Abonnement verlengen

Facturen inzien
Facturen inzien

Facturen inzien

Gegevens wijzigen
Gegevens wijzigen

Gegevens wijzigen

App downloaden
App downloaden

App downloaden

Handig voor jou

Telefoon verzekeren

Voor je het weet, kan je telefoon schade oplopen of gestolen worden. Sluit daarom onze verzekering af, dan ben je binnen 1 werkdag weer bereikbaar.

My T-Mobile app

Met onze app heb je altijd toegang tot je belangrijkste gegevens. Of je nu in Nederland of in het buitenland bent, onze app kost geen data.

MB-verdeler

Altijd internetten op je tablet of laptop met je eigen abonnement. Met een extra simkaart die je van ons ontvangt, ben je veilig online op al je apparaten.

Nieuw voicemailsysteem voor Mobile Connect gebruikers

In april 2021 gaan Mobile Connect-gebruikers over van het voicemailsysteem van Tele2 naar het vernieuwe voicemailsysteem van T-Mobile . Dit heeft gevolgen voor je opgeslagen voicemailberichten, voicemailinstellingen en voor je wachtwoord voor voicemail. Je krijgt een nieuwe T-Mobile voicemailbox die je opnieuw moet instellen. Hieronder hebben we de belangrijkste zaken voor je op een rij gezet.

  • De berichten van je oude voicemailbox zullen niet mee worden genomen naar de nieuwe voicemailbox. De oude berichten kunnen, tot 4 weken nadat je bent overgezet, worden beluisterd via 020-7527527. Na 4 weken worden je oude berichten defintief verwijderd en zijn deze ook niet meer te bereiken.

    Let op: Het beluisteren van je oude voicemailbox kun je als gebruiker uitsluitend doen als je in Nederland bent. Je oude voicemailbox bellen via 020-7527527 werkt namelijk niet meer.

    Als je je berichten wilt bewaren, kan dit natuurlijk wel. Tip: zet je telefoon op speaker en speel je voicemailberichten af en neem deze op met een ander apparaat.

  • Je zult je voicemail wachtwoord opnieuw moeten instellen. Dit wachtwoord moet aan de hieronder vermelde voorwaarden voldoen:

     

    • Gebruik tussen de 4 en 8 cijfers (wij adviseren om minimaal 5 cijfers te gebruiken).
    • Gebruik niet meer dan 2 identieke cijfers achter elkaar (bijvoorbeeld geen 22281).
    • Het mag geen (delen van een) opeenvolgende reeks bevatten (bijvoorbeeld geen 12368 of 876543).

     

    Het instellen of wijzigen van je wachtwoord kan alleen als je in Nederland bent en kun je op de volgende manier doen:

     

    • Bel 1233 of met een vaste telefoon naar 06-24001233
    • Kies optie 3: Voicemail instellingen en -functies
    • Kies optie 1: Wachtwoord wijzigen
    • Voer je nieuwe wachtwoord in en sluit af met #

     

    Let op: dit kan niet in de week dat je voicemail wordt geüpdate naar het nieuwe systeem.

    Als je drie keer een verkeerd wachtwoord hebt ingevoerd, wordt de toegang tot de voicemailbox geblokkeerd. Dat gebeurt vanwege veiligheidsredenen. Na 24 uur is je voicemailbox weer beschikbaar.

  • De instellingen van je oude voicemailbox zullen niet worden meegenomen naar de nieuwe voicemailbox. Je dient je nieuwe voicemailbox opnieuw in te stellen. Daarnaast dien je je welkomstbericht van je voicemail opnieuw in te spreken. Het wordt aangeraden om dit te doen zodra je nieuwe voicemailbox beschikbaar is.

  • In de week dat de update wordt uitgevoerd, kun je je voicemail-instellingen niet meer wijzigen via 1233. Je hebt een SMS ontvangen met de datum wanneer de update plaatsvindt.

  • De berichten in je oude voicemailbox kunnen alleen vanuit Nederland worden beluisterd. Uiteraard kun je berichten, die zijn ingesproken na de overzetting naar het nieuwe voicemailsysteem, in zowel Nederland als in het buitenland beluisteren.

Heb je onze hulp nodig?

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar op werkdagen van 8:00 tot 23:00 uur en in het weekend van 9:00 tot 17:30 uur. Per mail zijn we altijd bereikbaar.

Bel met één van onze servicemedewerkers

Klantenservice

Telefonisch contact

Heb je vragen over het kopen van een nieuw product?

Sales

Telefonisch contact

Stel een servicevraag vanuit het buitenland

Vanuit het buitenland

Telefonisch contact

Stel een vraag via het contactformulier

E-mail

Reactietijd: Max. 2 werkdagen