Direct regelen in My T-Mobile of T-Mobile Beheer

Abonnement verlengen
Abonnement verlengen

Abonnement verlengen

Facturen inzien
Facturen inzien

Facturen inzien

Gegevens wijzigen
Gegevens wijzigen

Gegevens wijzigen

App downloaden
App downloaden

App downloaden

Extra abonnementen afsluiten

Ben jij al klant bij ons en groeit je onderneming? Je kunt nu tot 5 extra abonnementen online afsluiten. Heb je interesse in meer dan 5 zakelijke abonnementen? Neem dan telefonisch contact met ons op: Bel 0800-8102

Handig voor jou

Telefoon verzekeren

Voor je het weet, kan je telefoon schade oplopen of gestolen worden. Sluit daarom onze verzekering af, dan ben je binnen 1 werkdag weer bereikbaar.

My T-Mobile app

Met onze app heb je altijd toegang tot je belangrijkste gegevens. Of je nu in Nederland of in het buitenland bent, onze app kost geen data.

MB-verdeler

Altijd internetten op je tablet of laptop met je eigen abonnement. Met een extra simkaart die je van ons ontvangt, ben je veilig online op al je apparaten.

Waar kan ik de laatste versie van onze Privacy Statement vinden?

Snelle technische ontwikkelingen, gewijzigde bedrijfsprocessen en/of veranderende wetgeving zorgen ervoor dat we met enige regelmaat dit Privacy Statement (AP) kunnen aanpassen. Bekijk de meest recente versie van onze Privacy Statement om te weten hoe wij je gegevens beschermen.

Nieuws en inspiratie op het gebied van technologie, mobiele innovatie en business lifestyle voor ondernemers.

Naar het blog
T-Mobile stopt met het ondersteunen van MMS-diensten

Per 8 januari 2019 stopt T-Mobile met het aanbieden van MMS (Multimedia Messaging Service)-berichten. In 2017 kondigden wij het beëindigen van de dienst al aan. De afgelopen jaren werd de MMS in rap tempo ingehaald door modernere, snellere berichtendiensten, zoals WhatsApp en Facebook Messenger. Dankzij deze diensten werd het mogelijk om veel grotere bestanden te versturen. Daardoor nam de populariteit en het gebruikersaantal van de MMS de afgelopen jaren in rap tempo af. Vanaf 8 januari 2019 aanstaande is het verzenden én ontvangen van MMS berichten voor T-Mobile klanten niet meer mogelijk.

Kan ik na 8 januari 2019 nog wel SMS'en?

Uiteraard! Het stopzetten van MMS-diensten heeft geen gevolgen voor het versturen en ontvangen van SMS. Je kan bij ons blijven SMS'en, zo veel je wilt!

Neem contact met ons op

Je kunt op meerdere manieren contact met ons opnemen. Zie hieronder de mogelijkheden.

Stel een vraag via social media

Webcare

Werkdagen: 8.00 tot 21.00 uur.
Weekend: 9.00 tot 17.30 uur.

Facebook - Twitter

Stel een vraag via de telefoon

Bellen

Werkdagen: 8.00 tot 23.00 uur.
Weekend: 9.00 tot 17.30 uur.

Bel 0800-7112

Vanuit het buitenland: 
+31 (0)6 240 071 12

Stel een vraag via het contactformulier

E-mail

Binnen 6 werkdagen sturen we je een antwoord.

Contactformulier