Verbeteringen in My T-Mobile

Onze klanten staan centraal in alle verbeteringen die wij doorvoeren om onze dienstverlening zo goed mogelijk in te richten. My T-Mobile speelt daarin een belangrijke rol! Naar aanleiding van diverse klantonderzoeken hebben wij de informatievoorziening in My T-Mobile logischer ingedeeld, zodat het voor jou makkelijker wordt om alle informatie over jouw abonnement(en) terug te vinden en gewenste handelingen door te voeren. Log snel in om te zien wat er is veranderd in My T-Mobile.

Direct regelen in My T-Mobile of T-Mobile Beheer

Abonnement verlengen
Abonnement verlengen

Abonnement verlengen

Facturen inzien
Facturen inzien

Facturen inzien

Gegevens wijzigen
Gegevens wijzigen

Gegevens wijzigen

App downloaden
App downloaden

App downloaden

Let op! Phishing-actie in omloop

Momenteel is er een phishing-actie in omloop uit naam van T-Mobile. In dit phishing-bericht staat dat er een verjaardagspromotie geldt en dat je iets kunt winnen als je op een link klikt. Deze actie is niet afkomstig van T-Mobile! Wij adviseren je met klem om niet op de link in dit bericht te klikken. Voor meer informatie verwijzen we je naar onze pagina over phishing.

Handig voor jou

Telefoon verzekeren

Voor je het weet, kan je telefoon schade oplopen of gestolen worden. Sluit daarom onze verzekering af, dan ben je binnen 1 werkdag weer bereikbaar.

My T-Mobile app

Met onze app heb je altijd toegang tot je belangrijkste gegevens. Of je nu in Nederland of in het buitenland bent, onze app kost geen data.

MB-verdeler

Altijd internetten op je tablet of laptop met je eigen abonnement. Met een extra simkaart die je van ons ontvangt, ben je veilig online op al je apparaten.

Nieuws en inspiratie op het gebied van technologie, mobiele innovatie en business lifestyle voor ondernemers.

Naar het blog
Waar kan ik de laatste versie van onze Privacy Statement vinden?

Snelle technische ontwikkelingen, gewijzigde bedrijfsprocessen en/of veranderende wetgeving zorgen ervoor dat we met enige regelmaat dit Privacy Statement (AP) kunnen aanpassen. Bekijk de meest recente versie van onze Privacy Statement om te weten hoe wij je gegevens beschermen.

Neem contact met ons op

Je kunt op meerdere manieren contact met ons opnemen. Zie hieronder de mogelijkheden.

Stel een vraag via social media

Webcare

Werkdagen: 8.00 tot 21.00 uur.
Weekend: 9.00 tot 17.30 uur.

Facebook - Twitter

Stel een vraag via de telefoon

Bellen

Werkdagen: 8.00 tot 23.00 uur.
Weekend: 9.00 tot 17.30 uur.
Bel 0800-7112

Vanuit het buitenland:

Stel een vraag via het contactformulier

E-mail

Binnen 6 werkdagen sturen we je een antwoord.