Kom met ons in contact

Facturen

Kom meer te weten over uw facturen, betalingen en/of een blokkade.

Lees meer

Online aanpassen

Wijzig uw adresgegevens en abonnement online via My T-Mobile of T-Mobile Beheer.

Direct aanpassen

Veelgestelde vragen

Bekijk onze veelgestelde vragen voor een snel antwoord op uw vraag.

Bekijk antwoorden

Meer over Go Unlimited

Met Go Unlimited start u iedere dag met 5 GB die u in Nederland en de EU kunt gebruiken. Vanaf het moment dat uw GB's (bijna) op zijn, ontvangt u een sms. Daarna activeert u gratis en zo vaak u wilt de GB-aanvuller via My T-Mobile. Op deze manier houdt iedereen toegang tot Unlimited en wordt het netwerk niet onnodig belast. In de EU kunt u weer internetten op uw telefoon als u de aanvuller activeert. Uw GB’s zijn tot 60 dagen in het jaar te gebruiken in de EU. Gaat u vaker dan 2 maanden in 't jaar op zakenreis? Dan kunt u tot 10 GB per maand gebruiken. Kortom, Unlimited is écht Unlimited. Lees meer


Neem telefonisch contact op

Bel onze klantenservice

Bent u al klant? Bel met uw zakelijke telefoon naar 0800-7112, of vanuit het buitenland naar +31 (0)6 240 071 12. Bereik ons van maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 23.00. Op zaterdag en zondag van 9.00 tot 17.30.

Bel vanuit Nederland

of

Bel vanuit het buitenland

Bel één van onze accountmanagers

Bent u nog geen klant? Neem dan van maandag t/m vrijdag tussen 8.00 en 17.30 contact op met een accountmanager via 0800-8102. Of laat uw gegevens achter, dan nemen wij contact met u op.

Bel een accountmanager


Of stel uw vraag via

Social media

Stel uw vraag via FacebookFacebook of Twitter.

T-Mobile Shop

Bezoek één van onze T-Mobile Shops.

Chat of e-mail

Verstuur uw vraag via chat of e-mail.

Gebruik uw bel-, sms- en databundel in de EU vanaf 13 juni

Gaat u deze zomer op zakenreis naar landen binnen de EU? Dan gaat er vanaf 13 juni het een en ander voor u veranderen. Er gelden vanaf dan namelijk nieuwe regels rondom roamen in de EU. Hiervoor hoeft u natuurlijk niets te doen. We laten u uiterlijk eind mei via een persoonlijk bericht weten wat dit precies voor u gaat betekenen.

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik mijn adres of rekeningnummer of wijzigen?

Als beheerder wijzigt u eenvoudig uw post- en/of vestigingsadres via My T-Mobile. Bent u geen beheerder van het account óf wilt u uw rekeningnummer wijzigen, neem dan contact met ons op via 0800-7112.

Hoe kan ik een klacht indienen?

Heeft u een klacht over één van onze producten of diensten of over ons netwerk? Laat het ons weten binnen twee maanden nadat u het probleem ontdekt heeft. U kunt uw klacht indienen via één van onze service-kanalen, bijvoorbeeld telefonisch via 0800-7112.

Wat zijn het postadres en faxnummer?

T-Mobile Zakelijk
Postbus 16878
2500 BW Den Haag

Ons faxnummer is 06-140 956 30

Wat zijn het btw- en KvK-nummer?

Ons btw-nummer is NL8226.32.470.b01
Ons KvK-nummer is 33.26.56.79