Kom met ons in contact

Facturen

Kom meer te weten over je facturen, betalingen en/of een blokkade.

Lees meer

Online aanpassen

Wijzig je adresgegevens en abonnement online via My T-Mobile of T-Mobile Beheer.

Direct aanpassen

Veelgestelde vragen

Bekijk onze veelgestelde vragen voor een snel antwoord op je vraag.

Bekijk antwoorden

Let op: valse e-mails in omloop

Tegenwoordig krijgen we steeds vaker de melding dat oplichters e-mails uit naam van T-Mobile versturen. In deze ‘phishing’ e-mails melden ze dat je een openstaande factuur hebt. Deze e-mails zijn haast niet van echt te onderscheiden. Onze oplossing? Log in op My T-Mobile en bekijk je openstaande facturen. Zo zie je in één oogopslag of het bedrag overeenkomt met het bedrag in de e-mail. Wordt er in de e-mail gevraagd of je wilt inloggen? Controleer dan of de webpagina begint met https://www.t-mobile.nl.


Neem telefonisch contact op

Bel onze klantenservice

Ben je al klant? Bel met je zakelijke telefoon naar 0800-7112, of vanuit het buitenland naar +31 (0)6 240 071 12. Bereik ons van maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 23.00. Op zaterdag en zondag van 9.00 tot 17.30.

Bel vanuit Nederland

of

Bel vanuit het buitenland

Bel één van onze accountmanagers

Ben je nog geen klant? Neem dan van maandag t/m vrijdag tussen 8.00 en 17.30 contact op met een accountmanager via 0800-8102. Of laat je gegevens achter, dan nemen wij contact met je op.

Bel een accountmanager


Of stel je vraag via

Social media

Stel je vraag via FacebookFacebook of Twitter.

T-Mobile Shop

Bezoek één van onze T-Mobile Shops.

E-mail

Verstuur je vraag via e-mail.

Gebruik je GB’s, belminuten en sms’jes in de EU zoals in NL

Goed nieuws! Vanaf 13 juni kun jij je GB’s, belminuten en sms’jes gebruiken in de EU, IJsland en Noorwegen. De tarieven buiten je bundel zijn ook gelijk aan die van NL. Voor bellen náár de EU gelden andere voorwaarden. In de meeste gevallen valt dit binnen je zakelijke abonnement. Achterhaal hier of dit bij je abonnement inbegrepen zit.

Meer over Go Unlimited

Met het zakelijk abonnement Go Unlimited NL & 10 GB EU start je iedere dag met 5 GB die je in Nederland kunt gebruiken. Vanaf het moment dat je GB's (bijna) op zijn, ontvang je een sms. Daarna activeer je gratis en zo vaak je wilt de GB-aanvuller via My T-Mobile. Op deze manier heb je onbeperkt mobiel internet in Nederland en wordt ons netwerk niet onnodig belast. Bovendien ontvang je met dit abonnement iedere maand 10 GB die je in de hele EU kunt gebruiken. Lees meer

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik mijn adres of rekeningnummer wijzigen?

Als beheerder wijzig je eenvoudig je post- en/of vestigingsadres via My T-Mobile. Ben je geen beheerder van het account óf wil jij je rekeningnummer wijzigen, neem dan contact met ons op via 0800-7112.

Hoe kan ik een klacht indienen?

Heb je een klacht over één van onze producten of diensten of over ons netwerk? Laat het ons weten binnen 2 maanden nadat je het probleem ontdekt hebt. Je kunt je klacht indienen via één van onze service-kanalen, bijvoorbeeld telefonisch via 0800-7112.

Wat zijn het postadres en faxnummer?

T-Mobile Zakelijk
Postbus 16878
2500 BW Den Haag

Ons faxnummer is 06-140 956 30

Wat zijn het btw- en KvK-nummer?

Ons btw-nummer is NL8226.32.470.b01
Ons KvK-nummer is 33.26.56.79