T-Mobile Glasvezel
Nu ook in Langedijk
  • Supersnel internet tot wel 1 Gbit/s up- en download

  • Glasvezel nu superscherp geprijsd

  • Al klant van T-Mobile, Tele2 of BEN? Profiteer van Klantvoordeel

Glasvezel Beverwijk

Glasvezel in Langedijk, Scharwoude en Broek op Langedijk

Nu ook 100% Glasvezel van T-Mobile in Langedijk, Scharwoude en Broek op Langedijk! En dat is goed nieuws, want Glasvezel is een geweldige vervanger van de netwerken die nu voor Internet en TV worden gebruikt. Of je nu alleen woont en gemiddeld surft en streamt, of met huisgenoten die willen gamen, studeren, thuiswerken en ondernemen tegelijk. Met Glasvezel heb je toegang tot supersnel internet, zonder haperingen. Bovendien is Glasvezel van T-Mobile zeer scherp geprijsd.

Benieuwd of er op jouw adres al Glasvezel ligt of dat het binnenkort komt? Doe de postcodecheck hieronder en ontdek de mogelijkheden.

Check wat er beschikbaar is op jouw adres:

Voordelen Glasvezel

Lees hier meer over de voordelen van Glasvezel.

Wifi versterker

Wifi Plus

Overal in huis perfecte wifi met de mesh wifi versterker van T-Mobile. Gewoon aan te sluiten op je bestaande wifi netwerk, zonder gedoe. Een onstabiele wifiverbinding is hierdoor verleden tijd en geeft jou de mogelijkheid om bijvoorbeeld ongestoord een film te kijken in de woonkamer of terwijl huisgenoten boven aan het gamen of streamen zijn.

Overstappen

Zorgeloos overstappen

Zorgeloos overstappen met onze gratis Overstapservice en blijven internetten zonder dubbele kosten.

Klantvoordeel

Krijg extra voordeel

Heb je al een mobiel abonnement van T-Mobile, Tele2 of BEN? Combineer je mobiele abonnement met Internet voor thuis op hetzelfde adres en krijg extra voordeel op beide abonnementen met Klantvoordeel.

Kies voor Glasvezel van T-Mobile in Langedijk

100% Glasvezel
De eerste 6 maanden voor €30/mnd*

  • De GoGoGo Deals zijn verlengd tot en met maandag 4 september

  • Gratis aansluiten; geen eenmalige kosten

  • Supersnel internet tot wel 1 Gbit/s up- en download

  • Al klant van T-Mobile, Tele2 of BEN? Profiteer van Klantvoordeel

Glasvezel Arnhem

Glasvezelnetwerk van T-Mobile

Op veel plekken in Nederland bieden we Glasvezel aan via bestaande netwerken van partners. Samen met Open Dutch Fiber zijn we ook bezig met de uitrol van ons eigen netwerk. Open Dutch Fiber legt het netwerk aan en beheert het, bij ons kun je een abonnement op Glasvezel afsluiten. Het is onze ambitie om op deze manier in vijf jaar minimaal een miljoen huishoudens aan te sluiten. Door deze samenwerking kunnen we Glasvezel voordelig aanbieden. Ook aan inwoners van Langedijk, Scharwoude en Broek op Langedijk!

Ons glasvezelinternet beoordeeld als 'zeer goed'

Kies je voor glasvezelinternet van T-Mobile, dan zit je goed. 'Zeer goed' zelfs volgens de toonaangevende benchmarkorganisatie umlaut. Want die waardering kregen we, met een score van maar liefst 927 uit 1000 punten. Met dit snelle en stabiele vaste internet geniet je eindeloos van alle mogelijkheden van vandaag. En die van morgen. Welkom bij de Unlimiteds.

Reviews Wat vinden onze klanten van Glasvezel?

De familie Meijer, Risselda en Bosch vertellen graag hun ervaring met supersnel Glasvezel van T-Mobile.

Stabiel en snel internet

"Supersnel internet en de mogelijkheid om eindelijk overal TV te kijken zoals ik dat zelf wil. Of dat nou met m’n iPad is of op de Apple TV, het is echt onvoorstelbaar snel"

RM

Roeland Meijer

Glasvezel werkt super!

"Supersnel glasvezel van T-Mobile: het hele gezin gebruikt het en werkt super goed! Bovendien genieten we van T-Mobile klantvoordeel met hele gezin."

TR

Taco Risselda

Samen werken met het hele gezin

"Goed internet is voor ons erg belangrijk. Onze keukentafel wordt vaak getransformeerd van kantoor tot klaslokaal tot samenwerkplek of vergaderruimte. Nu kan ik heel gemakkelijk videobellen en bestanden sturen."

FB

Familie Bosch

Advies nodig? Twijfel je nog of heb je vragen?

Bel met een van onze adviseurs

Onze adviseurs helpen je graag om de juiste keuze te maken. Bel gratis naar 0800-8665004 (ma-vrij 8-21 uur, za 8-18 uur).

Persoonlijk advies aan huis

Wil je liever persoonlijk advies bij je thuis? Maak dan telefonisch een afspraak via nummer 070-2171585 (ma-vrij 9-18 uur).

Kom langs bij een T-Mobile winkel

Laat je informeren door een van onze collega’s in de T-Mobile winkels. Je vindt de adressen en openingstijden online op t-mobile.nl/winkels.

FAQ Veelgestelde vragen over Glasvezel

    1. Het is supersnel 
      Glasvezelinternet is supersnel internet. Tot wel 1 Gbit ⁄s up- & download. Dat betekent dat je kunt online gamen, streamen, videobellen en thuiswerken tegelijk. Zonder kwaliteitsverlies, bufferen of wachten. Bovendien is 4K tv-kijken eindelijk mogelijk omdat het beeld op je HD TV superscherp is met Glasvezel.
    2. Je hebt een stabiele verbinding
      Omdat iedereen zijn eigen netwerk heeft, heb je met Glasvezel nooit meer last van haperingen. Ongeacht het aantal mensen thuis.
    3. Met Glasvezel ben je klaar voor de toekomst
      Glasvezel kan de stijgende vraag naar data aan. Een fijn idee. Bovendien schept een netwerk zonder grenzen eindeloos veel digitale mogelijkheden. Wat dacht je van zorg op afstand? Glasvezel is dus niet alleen fijn, maar ook keihard nodig voor onze toekomst.
  • Om onze diensten te kunnen leveren, moet het glasvezelnetwerk er eerst liggen. Onze partner Open Dutch Fiber legt het netwerk aan. Als Open Dutch Fiber klaar is met aanleggen, beheren en onderhouden ze het glasvezelnetwerk ook. Daarnaast repareren zij eventuele storingen. Al zal dat laatste minimaal zijn.

  • We sluiten je huis aan op het glasvezelnetwerk via een glasvezelaansluitpunt. Dat is een kastje dat in de meterkast wordt geplaatst. De exacte locatie bepaal je als bewoner zelf, samen met de installateur.

  • Ja. Sluit een glasvezelabonnent af bij bijvoorbeeld T-Mobile? Dan legt een van onze partners gratis bij jou een eigen glasvezelaansluitpunt tot in je huis. Woon je in een hoogbouwcomplex, dan krijg je altijd een gratis aansluitpunt. Ook als je geen abonnement afsluit.

  • Nee, dat kan niet meteen. Pas als je een abonnement hebt afgesloten, komt er een monteur van T-Mobile langs om je aansluitpunt te activeren.

  • Dat hangt af van de provider die je kiest. Alle providers bieden sowieso supersnel internet. Je kunt bij onder andere T-Mobile ook kiezen voor een pakket met Interactieve TV en/of telefonie.

  • Er zijn verschillende mogelijkheden om dat te doen:

    • Sluit je abonnement online af
      Op onze website vind je alle mogelijkheden en prijzen.

    • Persoonlijk advies aan huis
      Wil je liever persoonlijk advies bij jou thuis? Maak dan telefonisch een afspraak: 070-2171585 (ma-vrij, 9-18 uur).

    • Bel met een van onze adviseurs
      Bel gratis met een van onze adviseurs op 0800-8665004. Dit kan ma-vrij 8-21 uur en za 8-18 uur).

    • Kom naar de winkel
      Kom langs bij een T-Mobile winkel in de buurt.

  • Ook als de werkzaamheden voor de aanleg van het glasvezelnetwerk nog niet zijn begonnen of nog bezig zijn, kun je nu alvast 100% Glasvezel van T-Mobile bestellen. Je profiteert dan van een scherp aanbod. Als je nu bestelt, activeren we je glasvezelabonnement zodra de werkzaamheden klaar zijn. Je krijgt een indicatie van de verwachte leverdatum bij bestellen en we houden je hiervan tussendoor op de hoogte. Ook kun je je bestelstatus zien via My T-Mobile. Onze gratis Overstapservice zegt je abonnement op bij je huidige provider. Zo kom je niet zonder internet te zitten en heb je geen dubbele kosten. Heb je al een mobiel abonnement van T-Mobile, Tele2 of BEN op hetzelfde adres? Dan kun je vanaf het moment van bestellen al profiteren van Klantvoordeel.

    Heb je direct internet nodig en moet je nog even wachten voordat Glasvezel is aangelegd? Dan kun je kiezen voor DSL internet van T-Mobile. Wanneer het glasvezelnetwerk is aangelegd, kun je overstappen op T-Mobile Glasvezel.

    Bestel nu
  • Nee. Maar zonder abonnement kun je geen gebruikmaken van het glasvezelnetwerk.

  • Op dit moment wel. In de toekomst komen er ook andere aanbieders op het netwerk.

  • Ja, de VVE moet toestemming geven. Onze partner Open Dutch Fiber neemt hierover contact op met hen. Heb je hier vragen over? Neem dan contact op met Open Dutch Fiber via info@opendutchfiber.nl of 088-1633633.

  • Is er een afspraak gepland voor de activatie van je abonnement? Dan is het tijd om je huidige abonnement op te zeggen.

  • Bekijk onze Glasvezelpagina voor alles mogelijkheden.

  • Heb je vragen en/of klachten over de werkzaamheden? Neem contact op met Open Dutch Fiber. Zij leggen het netwerk aan en beheren het. Open Dutch Fiber is bereikbaar via  info@opendutchfiber.nl of 088-1633633

    Heb je vragen over alle mogelijkheden en abonnementen: bel gratis naar T-Mobile op 0800-8665004.