T-Mobile Klantenservice

Regel het eenvoudig zelf online of neem contact met ons op

Vragen over T-Mobile Thuis? Kijk dan op de servicepagina van T-Mobile Thuis. Heb je een zakelijk abonnement? Bekijk dan de zakelijke pagina.

Snel iets aanpassen?

Pas je adresgegevens, bundels en blokkades snel en gemakkelijk online aan.

Pas aan op My T-Mobile

Factuur

Heb je een vraag over je factuur, bijvoorbeeld de eerste of de laatste?

Alles over je facturen

Simkaart

Vraag je Pin-en Pukcode op, activeer of bestel je nieuwe (duo)simkaart online.

Regel het direct online


Andere klanten stellen ons nu deze vragen:

Kan ik mijn abonnement of PrePaid in de EU gebruiken vanaf 13 juni?

Jazeker! Vanaf 13 juni kun je de belminuten, sms’jes en MB’s van jouw abonnement of PrePaid ook in de EU, IJsland en Noorwegen gebruiken. Is je bundel op? Dan betaal je voortaan hetzelfde buiten-de-bundeltarief als in Nederland. 

Wil je weten wat dit precies voor jou betekent? Kijk dan op het forum voor meer informatie.

Lees meer op het forum
Ik heb PrePaid en kan opeens niet internetten

Heb je PrePaid en doet je internet het opeens niet meer? Lees dan snel verder op het forum. Daar leggen we je uit hoe je weer kunt internetten.

Lees meer op het forum
Hoe werkt internetten in het buitenland?

Ga je binnenkort naar het buitenland en wil je mobiel internetten? Wij maken het gemakkelijk voor jou. Zet in het buitenland dataroaming aan via je toestelinstellingen. Je hoeft je bij ons geen zorgen te maken over onverwachte kosten. De internetverbinding stopt automatisch als je GB's zijn verbruikt. Wil je verder internetten? Dan kun je een GB-aanvuller of Travel & Surf pas kopen voor tijdelijk internet in het buitenland.

Lees verder
Ik hoor iets over BKR-registratie en inkomen doorgeven. Waarom doet T-Mobile dit?

Als je een toestelkrediet neemt, zijn alle Nederlandse providers verplicht zich te houden aan strenge regels. Wil je weten wat dit voor jou betekent? Kijk op onze informatiepagina 
Daar vind je ook een link naar ons speciale forumtopic waar je vragen kunt stellen.


Snel naar


Stel je vraag aan ons

Bekijk hieronder hoe je contact met ons kunt opnemen. Vragen via Facebook of Twitter worden doordeweeks van 08.00 uur tot 21.00 uur en in het weekend van 09.00 tot 17.30 uur beantwoordt door Webcare. Heb je een klacht? Deze kun je op verschillende manier bij ons indienen.


Vanwege onze reactietijd en openingstijden wordt je vraag morgen beantwoord.


De verwachte reactietijd voor twitter is:
2 uur en 14 minuten.


Forum Forum

Vind het antwoord op jouw vragen via het T-Mobile Forum of deel tips met andere Forum-leden.


Chat met ons Chat met ons

Er wordt gekeken of er chat medewerkers online zijn.


Bel met ons Bel met ons

Mobiele abonnementen: Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur en zaterdag van 09.00 tot 17.30 uur
PrePaid: Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur
(bel vanuit het buitenland naar +316-24001200)

 


E-mail E-mail ons

T-Mobile chat
De verwachte reactietijd voor e-mail is: