T-Mobile Klantenservice

Regel het eenvoudig zelf online of neem contact met ons op

Nieuw: Go Unlimited EU

Hoe Unlimited wil je ‘t hebben? Vanaf 16 januari kun je bij ons Unlimited gaan in Nederland én de hele EU. Ben je bestaande klant en wil je Unlimited? Ook jij kunt overstappen vanaf 16 januari.

Alles over Go Unlimited

Heb je een zakelijk abonnement bij ons? Bekijk dan de zakelijke klantenservicepagina.

Snel iets aanpassen?

Pas je adresgegevens, bundels en blokkades snel en gemakkelijk online aan.

Pas aan op My T-Mobile

Factuur

Heb je een vraag over je factuur, bijvoorbeeld de eerste of de laatste?

Alles over je facturen

Simkaart

Vraag je Pin-en Pukcode op, activeer of bestel je nieuwe (duo)simkaart online.

Regel het direct online


Andere klanten stellen ons nu deze vragen:

Hoe werkt internetten in het buitenland
Meer informatie
Ik wil mijn bankrekeningnummer wijzigen

Wil je jouw bankrekeningnummer wijzigen? Dat kan gemakkelijk online via My T-Mobile bij Gegevens en instellingen. Kijk dan bij Betaalgegevens.

Ga naar My T-Mobile
Ik kan mijn factuur niet betalen. Kan ik een betalingsregeling treffen?

Dat kan natuurlijk een keer gebeuren! Wil je een betalingsregeling aanvragen? Log in op My T-Mobile en bekijk je facturen. Als je een factuur nog niet betaald hebt zie je een knop waarmee je de betalingsregeling aanvraagt.

Ik wil meer informatie
Ik moet betalen voor FTMSC diensten. Wat betekent dat?

Bij T-Mobile kun je via je factuur betalen voor diensten van derde partijen. Dat kunnen sms-diensten zijn, mobiele diensten (FTMSC) of apps in de Google of Apple Store.

Meer over deze diensten
Ik kan niet bellen of internetten, is er een storing?

Heb je een probleem met bellen of internetten. Het kan zijn dat er momenteel een storing of werkzaamheden zijn bij jou in de buurt. Ook kun je proberen het probleem zelf op te lossen.

Bekijk actuele storingen en werkzaamheden


Snel naar


Stel je vraag aan ons

Bekijk hieronder hoe je contact met ons kunt opnemen. Vragen via Facebook of Twitter worden doordeweeks van 08.00 uur tot 21.00 uur en in het weekend van 09.00 tot 17.30 uur beantwoordt door Webcare. Heb je een klacht? Deze kun je op verschillende manier bij ons indienen.


Momenteel zijn we gesloten. Vanaf 8:00 uur morgenochtend zijn er weer medewerkers aanwezig om je te helpen. De reactietijd is 8 uur en 0 minuten.


Momenteel zijn we gesloten. Vanaf 8:00 uur morgenochtend zijn er weer medewerkers aanwezig om je te helpen. De reactietijd is 5 uur en 59 minuten.


Forum Forum

Vind het antwoord op jouw vragen via het T-Mobile Forum of deel tips met andere Forum-leden.


Chat met ons Chat met ons

Er wordt gekeken of er chat medewerkers online zijn.


Bel met ons Bel met ons

Abonnementen: Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur en zaterdag van 09.00 tot 17.30 uur
PrePaid: Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur


E-mail E-mail ons

T-Mobile chat
De verwachte reactietijd voor e-mail is: