Klantenservice

img

Mobiel

img

Vast internet & WiFi

img

Interactieve TV

img

Vast bellen

Waarmee kunnen we je helpen?

Populaire service onderwerpen:
Facturen, Klantvoordeel, Buitenland, Verlengen

Actuele vragen

  • Wat is het telefoonnummer van de Klantenservice?

    Omdat er binnen T-Mobile verschillende afdelingen zijn, hebben we ook verschillende telefoonnummers.

    • Vragen over Mobiel, PrePaid of 4G voor Thuis? Bel 06 2400 1200. Bel je vanuit het buitenland? Bel dan met 00316 2400 1200.
    • Vragen over T-Mobile Zakelijk? Bel 0800 7112.
    • Vragen over T-Mobile Thuis? Bel 0800 0092 of kijk hier.
    • Ben je nog geen klant? Bel dan 0800 7123.
  • Ik word steeds gebeld door onbekende buitenlandse nummers. Wat kan ik doen?

    Wat je vooral niet moet doen, is terugbellen! Het lijkt dan namelijk vaak alsof de telefoon heel lang overgaat zonder te worden opgenomen, maar in werkelijkheid krijg je een bandje te horen met het geluid van een overgaande telefoon. De kosten lopen hard op, want je belt naar een duur betaalnummer. Fraudeurs die zich schuldig maken aan wangiri-fraude verdienen hier hun boterham mee.

    Wat je wél kunt doen, is zo'n onbekend nummer direct blokkeren. Dat kan gewoon via het menu van je mobiele telefoon, zie t-mobile.nl/toestelhulp voor een handleiding. Het vervelende is wel, dat de fraudeurs vaak meerdere nummers hebben waarmee ze bellen. Dat kan betekenen dat je dus langere tijd meerdere nummers moet blokkeren.

    Je vraagt je misschien af hoe deze fraudeurs nu net aan jouw nummer komen. Dat is eigenlijk heel simpel; criminelen kunnen met software eenvoudig naar honderdduizenden nummers bellen. Deze nummers halen ze als hele reeksen (06-10000000 tot 06-99999999) van het internet af en dit kost ze niets.

    Meer weten? Lees dan ook de informatie op de website van fraudehelpdesk.nl.

  • Ik wil graag extra korting op mijn adres van T-Mobile

    Daar willen we je graag bij helpen!

    Sluit een nieuw abonnement af of verleng je bestaande abonnement, en meld je aan voor T-Mobile Klantvoordeel. Je krijgt al korting als je twee mobiele abonnementen of één mobiel abonnement en T-Mobile Thuis combineert.
    Kun je nog niet verlengen? Dan mag je je abonnement omzetten naar de nieuwste versie van Go, waarna je je ook kunt aanmelden voor Klantvoordeel.

    Wil je je aanmelden, of ben je al aangemeld en wil je weten welke voordelen je krijgt? Ga dan naar t-mobile.nl/my/klantvoordeel en log in!

Veelgestelde vragen

  • Waarom is mijn factuur hoger dan ik had verwacht?

    Als je factuur hoger is dan je had verwacht, kan dat verschillende oorzaken hebben. In My T-Mobile lichten we enkele bijzonderheden toe.

     

  • Waar vind ik informatie over mijn aankomende abonnement?

    Na het afsluiten van je abonnement hebben we je een bevestigingsmail gestuurd. Daarin vind je zowel de startdatum als de producten die je bij ons hebt afgesloten.

    Deze gegevens zijn ook in te zien in My T-Mobile onder 'Nieuw' en in de My T-Mobile App. Registreer je My T-Mobile account en download de app.

     

  • Hoe vraag ik nummerbehoud aan?

    Met nummerbehoud van T-Mobile kun je jouw mobiele nummer gratis behouden.

    Vraag nu nummerbehoud aan of bekijk meer informatie over hoe het werkt.

     

Regel je het liever zelf?

In My T-Mobile en My T-Mobile Thuis heb je toegang tot heel veel informatie over je mobiele en vaste abonnement.

Wij helpen je graag

We hebben al onze kennis hierboven voor je op een rijtje gezet. Toch geen antwoord kunnen vinden op je vraag? Dan zijn wij bereikbaar via onderstaande kanalen:

Community

Community

Ruim 280.000 leden

Vind het antwoord op al jouw vragen via de T-Mobile Community.

Ga naar de Community

Bellen

Gesloten

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bellen

Persoonlijk contact

Klantenservice
06 - 2400 1200
Klant worden
0800 - 7123

Bekijk openingstijden
Email

E-mail

REACTIETIJD: MAX. 6 WERKDAGEN

Voor minder dringende vragen aan onze klantenservice.

Stuur een bericht