Klantenservice

img

Klantenservice Mobiel

img

Klantenservice Thuis

Actuele vragen

  • Wat is het telefoonnummer van de Klantenservice?

    Omdat er binnen T-Mobile verschillende afdelingen zijn, hebben we ook verschillende telefoonnummers.

    • Heb je vragen over vast internet en TV? De T-Mobile Thuis Klantenservice is bereikbaar op 0800-0092 of kijk hier.
    • Ben je particuliere klant met een mobiel abonnement? De T-Mobile Klantenservice is bereikbaar op 06-2400 1200.
      Bel je vanuit het buitenland? Bel dan met 00316 2400 1200.
    • Wil je graag particuliere klant worden? Bel ons dan op 0800-7123.
    • Ben je zakelijke klant? T-Mobile Zakelijk is bereikbaar via 0800-7112.
    • Wil je graag zakelijke klant worden? We zijn bereikbaar op 0800-8102.

    Het telefoonnummer 0614094100 is ook van T-Mobile. We bellen met dit nummer als we je een aanbod willen doen. Je kunt ons niet bereiken op dit nummer, gebruik daarvoor één van bovenstaande nummers.

  • Ik word steeds gebeld door onbekende buitenlandse nummers. Wat kan ik doen?

    Wat je vooral niet moet doen, is terugbellen! Het lijkt dan namelijk vaak alsof de telefoon heel lang overgaat zonder te worden opgenomen, maar in werkelijkheid krijg je een bandje te horen met het geluid van een overgaande telefoon. De kosten lopen hard op, want je belt naar een duur betaalnummer. Fraudeurs die zich schuldig maken aan wangiri-fraude verdienen hier hun boterham mee.

    Wat je wél kunt doen, is zo'n onbekend nummer direct blokkeren. Dat kan gewoon via het menu van je mobiele telefoon, zie t-mobile.nl/toestelhulp voor een handleiding. Het vervelende is wel, dat de fraudeurs vaak meerdere nummers hebben waarmee ze bellen. Dat kan betekenen dat je dus langere tijd meerdere nummers moet blokkeren.

    Je vraagt je misschien af hoe deze fraudeurs nu net aan jouw nummer komen. Dat is eigenlijk heel simpel; criminelen kunnen met software eenvoudig naar honderdduizenden nummers bellen. Deze nummers halen ze als hele reeksen (06-10000000 tot 06-99999999) van het internet af en dit kost ze niets.

    Meer weten? Lees dan ook de informatie op de website van fraudehelpdesk.nl.

  • De My T-Mobile app werkt niet goed. Wat kan ik doen om dat te verbeteren?

    We ontvangen de laatste tijd meer meldingen dan normaal dat de My T-Mobile app niet goed functioneert. De app start soms niet op of bepaalde functies werken niet goed. We monitoren de werking van onze app continu en proberen dit soort problemen natuurlijk te voorkomen.

    Een veelgehoorde oplossing is om de app te verwijderen en opnieuw te installeren. Download de app hier voor iOS en hier voor Android.

Veelgestelde vragen

  • Waarom is mijn factuur hoger dan ik had verwacht?

    Als je factuur hoger is dan je had verwacht, kan dat verschillende oorzaken hebben. In My T-Mobile lichten we enkele bijzonderheden toe.

     

  • Waar vind ik informatie over mijn aankomende abonnement?

    Na het afsluiten van je abonnement hebben we je een bevestigingsmail gestuurd. Daarin vind je zowel de startdatum als de producten die je bij ons hebt afgesloten.

    Deze gegevens zijn ook in te zien in My T-Mobile onder 'Nieuw' en in de My T-Mobile App. Registreer je My T-Mobile account en download de app.

     

  • Hoe vraag ik nummerbehoud aan?

    Met nummerbehoud van T-Mobile kun je jouw mobiele nummer gratis behouden.

    Vraag nu nummerbehoud aan of bekijk meer informatie over hoe het werkt.

     

Update: Drukte Klantenservice T-Mobile Thuis

Het is momenteel erg druk op de Klantenservice afdeling van T-Mobile Thuis. Hierdoor kan de wachttijd aan de telefoon langer zijn dan je gewend bent van ons. We doen er alles aan om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak. 

Tip: Heb je een vraag over je T-Mobile Thuis abonnement? Of wil je je gegevens inzien? Je kunt heel veel zelf regelen in My T-Mobile Thuis.

Wij helpen je graag

We hebben al onze kennis hierboven voor je op een rijtje gezet. Toch geen antwoord kunnen vinden op je vraag? Dan zijn wij bereikbaar via onderstaande kanalen:

Bellen

Persoonlijk contact

Vaste diensten (Thuis)
Bekijk telefoonnummers

Mobiel abonnementen
Bekijk telefoonnummers

Bellen voor Vaste diensten (Thuis)

Openingstijden
ma - za: 07:00 - 22:00
zo + feestdagen: 09:00 - 18:00

Bel 0800-0092

Bellen voor Mobiel abonnementen

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bel 06-2400 1200

Community

Community

ONS FORUM MET 300.000 LEDEN

Vaste diensten (Thuis)
Naar de Thuis-community

Mobiel abonnementen
Naar de Mobiel-community