Klantenservice

img

Klantenservice Mobiel

img

Klantenservice Thuis

Actuele vragen

  • Omdat er binnen T-Mobile verschillende afdelingen zijn, hebben we ook verschillende telefoonnummers.

    • Heb je vragen over vast internet en TV? De T-Mobile Thuis Klantenservice is bereikbaar op 0800-0092.
      Of kijk op de klantenservice pagina van T-Mobile Thuis .
    • Ben je particuliere klant met een mobiel abonnement? De T-Mobile Klantenservice is bereikbaar op 06-2400 1200.
      Bel je vanuit het buitenland? Bel dan met 00316 2400 1200.
    • Wil je graag particuliere klant worden? Bel ons dan op 0800-7123.
    • Wil je zakelijk contact met T-Mobile? Bel dan 0800-7112.
    • Wil je graag zakelijke klant worden? We zijn bereikbaar op 0800-8102.

    Het telefoonnummer 0614094100 is ook van T-Mobile. We bellen met dit nummer als we je een aanbod willen doen. Je kunt ons niet bereiken op dit nummer, gebruik daarvoor één van bovenstaande nummers.

  • Op dit moment verspreidt zich een nieuwe malware voor Android toestellen. Het lijkt op een sms van een koeriersdient maar het betreft een nep bericht! Je interesse wordt gewekt doordat het bericht zegt dat je een pakketje gaat ontvangen. Er staat een link in het bericht om de status van de zending te checken.

    Deze SMS is gerelateerd aan de FluBot SMS Malware campagne. Wanneer je op de link klikt en een Android telefoon hebt, is de kans heel groot dat deze geïnfecteerd raakt met malware. De enige optie om deze malware te verwijderen is door de telefoon terug te zetten naar de fabrieksinstellingen.

    Ons advies: klik niet op de link in het bericht!

  • Op 1 juni 2021 stopt T-Mobile met het ondersteunen van 2G voor mobiele diensten voor consumenten. Vanaf dat moment hebben T-Mobile klanten met mobiele telefoons die uitsluitend 2G gebruiken geen verbinding meer, en dienen zij gebruik te maken van een mobiele telefoon die geschikt is voor 4G of 5G.

    Lees meer informatie over het uitschakelen van ons 2G-netwerk

Veelgestelde vragen

  • Als je factuur hoger is dan je had verwacht, kan dat verschillende oorzaken hebben. Kijk op My T-Mobile, daar lichten we enkele bijzonderheden toe.

  • Na het afsluiten van je abonnement hebben we je een bevestigingsmail gestuurd. Daarin vind je zowel de startdatum als de producten die je bij ons hebt afgesloten.

    Deze gegevens zijn ook in te zien in My T-Mobile onder 'Nieuw' en in de My T-Mobile App. Registreer hier je My T-Mobile account en download de My T-Mobile app.

  • Met nummerbehoud van T-Mobile kun je jouw mobiele nummer gratis behouden.

    Vraag direct nummerbehoud aan of bekijk eerst meer informatie over nummerbehoud.

Wij helpen je graag

We hebben al onze kennis hierboven voor je op een rijtje gezet. Toch geen antwoord kunnen vinden op je vraag? Dan zijn wij bereikbaar via onderstaande kanalen:

Bellen

Persoonlijk contact

Vaste diensten (Thuis)
Bekijk telefoonnummers

Mobiel abonnementen
Bekijk telefoonnummers

Bellen voor Vaste diensten (Thuis)

Openingstijden
ma - za: 07:00 - 22:00
zo + feestdagen: 09:00 - 18:00

Bel 0800-0092

Bellen voor Mobiel abonnementen

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bel 06-2400 1200

Community

Community

ONS FORUM MET 300.000 LEDEN

Vaste diensten (Thuis)
Naar de Thuis-community

Mobiel abonnementen
Naar de Mobiel-community