T-Mobile Klantenservice

Regel het eenvoudig zelf online of neem contact met ons op

Vragen over T-Mobile Thuis? Kijk dan op de servicepagina van T-Mobile Thuis. Heb je een zakelijk abonnement? Bekijk dan de zakelijke pagina.

Snel iets aanpassen?

Pas je adresgegevens, bundels en blokkades snel en gemakkelijk online aan.

Pas aan op My T-Mobile

Factuur

Heb je een vraag over je factuur, bijvoorbeeld de eerste of de laatste?

Alles over je facturen

Simkaart

Vraag je Pin-en Pukcode op, activeer of bestel je nieuwe (duo)simkaart online.

Regel het direct online


Andere klanten stellen ons nu deze vragen:

Wat betaal ik in het buitenland?

Wil je precies weten hoeveel je betaalt op je vakantieadres? Sms dan (gratis) PRIJS LAND naar 5545, bijvoorbeeld: PRIJS SPANJE naar 5545
We sturen je een bericht met de tarieven voor bellen, sms'en en internetten voor het land waar je naartoe gaat. De tarieven die je krijgt, zijn specifiek geldig voor jouw abonnement of PrePaid. Deze sms'jes zijn gratis!

Meer over tarieven buitenland
Hoe werkt internetten in het buitenland?

Ga je binnenkort naar het buitenland en wil je mobiel internetten? Wij maken het gemakkelijk voor jou. Zet in het buitenland dataroaming aan via je toestelinstellingen. Je hoeft je bij ons geen zorgen te maken over onverwachte kosten. De internetverbinding stopt automatisch als je GB's zijn verbruikt. Wil je verder internetten? Dan kun je een GB-aanvuller of Travel & Surf pas kopen voor tijdelijk internet in het buitenland.

Lees verder


Snel naar


Stel je vraag aan ons

Bekijk hieronder hoe je contact met ons kunt opnemen. Vragen via Facebook of Twitter worden doordeweeks van 08.00 uur tot 21.00 uur en in het weekend van 09.00 tot 17.30 uur beantwoordt door Webcare. Heb je een klacht? Deze kun je op verschillende manier bij ons indienen.


Momenteel zijn we gesloten. Vanaf 8:00 uur zijn er weer medewerkers aanwezig om je te helpen. De reactietijd is 7 uur en 29 minuten.


Momenteel zijn we gesloten. Vanaf 8:00 uur zijn er weer medewerkers aanwezig om je te helpen. De reactietijd is 4 uur en 36 minuten.


Forum Forum

Vind het antwoord op jouw vragen via het T-Mobile Forum of deel tips met andere Forum-leden.


Chat met ons Chat met ons

Er wordt gekeken of er chat medewerkers online zijn.


Bel met ons Bel met ons

Mobiele abonnementen: Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur en zaterdag van 09.00 tot 17.30 uur
PrePaid: Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur
(bel vanuit het buitenland naar +316-24001200)

 


E-mail E-mail ons

T-Mobile chat
De verwachte reactietijd voor e-mail is: