Actuele vragen
-
Ik heb een iPhone 14, 14 Plus, 14 Pro of 14 Pro Max besteld. Wanneer wordt hij geleverd?
Ook dit jaar is er weer veel vraag naar de nieuwste iPhone modellen. Via de T-Mobile Community houden we je op de hoogte van de laatste informatie omtrent de levertijden.
Naar het levertijden topic op de T-Mobile Community -
Wat is het telefoonnummer van de Klantenservice?
Omdat er binnen T-Mobile verschillende afdelingen zijn, hebben we ook verschillende telefoonnummers.
- Heb je vragen over vast internet en TV? De
T-Mobile Thuis Klantenservice is bereikbaar op 0800-0092.
Of kijk op de klantenservice pagina van T-Mobile Thuis . - Ben je particuliere klant met een mobiel abonnement? De
T-Mobile Klantenservice is bereikbaar op 06-2400 1200.
Bel je vanuit het buitenland? Bel dan met 00316 2400 1200. - Wil je graag particuliere klant worden? Bel ons dan op 0800-7123.
- Wil je zakelijk contact met
T-Mobile ? Bel dan 0800-7112. - Wil je graag zakelijke klant worden? We zijn bereikbaar op 0800-8102.
Het telefoonnummer 0614094100 is ook van
T-Mobile . We bellen met dit nummer als we je een aanbod willen doen. Je kunt ons niet bereiken op dit nummer, gebruik daarvoor één van bovenstaande nummers. - Heb je vragen over vast internet en TV? De
Veelgestelde vragen
-
Waarom is mijn factuur hoger dan ik had verwacht?
Als je factuur hoger is dan je had verwacht, kan dat verschillende oorzaken hebben. Kijk op My T-Mobile, daar lichten we enkele bijzonderheden toe.
-
Waar vind ik informatie over mijn aankomende abonnement?
Na het afsluiten van je abonnement sturen wij een bevestigingsmail. Daarin vind je zowel de startdatum als de producten die je bij ons hebt afgesloten.
Deze gegevens zijn ook in te zien in My T-Mobile onder 'Nieuw' en in de My T-Mobile App. Registreer hier je My T-Mobile app.
-
Hoe vraag ik nummerbehoud aan?
Met nummerbehoud van T-Mobile kun je jouw mobiele nummer gratis behouden.
Vraag direct nummerbehoud.