Klantenservice

img

Mobiel

img

Vast internet & WiFi

img

Interactieve TV

img

Vast bellen

Waarmee kunnen we je helpen?

Actuele vragen

  • Wat is het telefoonnummer van de Klantenservice?

    Omdat er binnen T-Mobile verschillende afdelingen zijn, hebben we ook verschillende telefoonnummers.

    • Vragen over Mobiel, PrePaid of 4G voor Thuis? Bel 06 - 2400 1200.
    • Vragen over T-Mobile Zakelijk? Bel 0800 - 7112.
    • Vragen over T-Mobile Thuis? Bel 0800 - 0092 of kijk hier.
    • Ben je nog geen klant? Bel dan 0800 - 7123.
  • Ik ga op vakantie. Waar moet ik rekening mee houden?

    Eigenlijk is het heel simpel.

    Ga je op vakantie binnen de EU? Dan kan je je abonnement gebruiken op dezelfde manier als in Nederland. Op deze pagina vind je meer informatie over welke landen binnen de EU vallen.
    Ga je buiten de EU op reis? Dan is het verstandig om gebruik te maken van een Travel & Surf pas. Met Travel & Surf koop je een vast aantal MB's voor een vaste prijs. Je zit nergens aan vast.

    Fijne vakantie!

  • Ik wil graag extra korting op mijn adres van T-Mobile

    Daar willen we je graag bij helpen!
    Sluit een nieuw abonnement af of verleng je bestaande abonnement, en meld je aan voor T-Mobile Klantvoordeel.
    Kun je nog niet verlengen? Dan mag je je abonnement omzetten naar de nieuwste versie van Go.

Veelgestelde vragen

  • Waarom is mijn factuur hoger dan ik had verwacht?

    Als je factuur hoger is dan je had verwacht, kan dat verschillende oorzaken hebben. In My T-Mobile lichten we enkele bijzonderheden toe.

     

  • Waar vind ik informatie over mijn aankomende abonnement?

    Na het afsluiten van je abonnement hebben we je een bevestigingsmail gestuurd. Daarin vind je zowel de startdatum als de producten die je bij ons hebt afgesloten.

    Deze gegevens zijn ook in te zien in My T-Mobile onder 'Nieuw' en in de My T-Mobile App. Registreer je My T-Mobile account en download de app.

     

  • Hoe vraag ik nummerbehoud aan?

    Met nummerbehoud van T-Mobile kun je jouw mobiele nummer gratis behouden.

    Vraag nu nummerbehoud aan of bekijk meer informatie over hoe het werkt.

     

Regel je het liever zelf?

In My T-Mobile en My T-Mobile Thuis heb je toegang tot heel veel informatie over je mobiele en vaste abonnement.

my t-mobile

My T-Mobile

In My T-Mobile regel je heel veel zaken zelf. En met de My T-Mobile app wordt het allemaal nóg makkelijker.

Naar My T-Mobile

my t-mobile thuis

My T-Mobile Thuis

In My T-Mobile Thuis heb je inzicht in al je vaste diensten. TV-pakket activeren? Zo gebeurd!

Naar My T-Mobile Thuis

Wij helpen je graag

We hebben al onze kennis hierboven voor je op een rijtje gezet. Toch geen antwoord kunnen vinden op je vraag? Dan zijn wij bereikbaar via onderstaande kanalen:

Community

Community

Al 126.000 vragen beantwoord

Vind het antwoord op al jouw vragen via de T-Mobile Community.

Ga naar de Community

Bellen

Gesloten

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bellen

Persoonlijk contact

Klantenservice
06 - 2400 1200
Klant worden
0800 - 7123

Bekijk openingstijden
Community

E-mail

REACTIETIJD: MAX. 6 WERKDAGEN

Voor minder dringende vragen aan onze klantenservice.

Stuur een bericht