De PrePaid simkaart van T-Mobile

Zorgeloos bellen, sms’en en internetten, elke opwaardering weer

Met de PrePaid simkaart maak je voordelig gebruik van het best geteste netwerk van Nederland. Wil je alles uit jouw PrePaid simkaart halen? Kijk dan eens bij deze 5 tips speciaal voor jou als PrePaid klant


Sim Only

Bestel je PrePaid sim online

Voor slechts € 10,- ontvang je een 3-in-1 PrePaid simkaart met € 5,- PrePaid-tegoed. Na registratie krijg je ook nog eens € 5,- gratis (30 dagen geldig).

Bestel PrePaid simkaart

Bestel PrePaid simkaart met toestel
Bestel Sim Only PrePaid

PrePaid tegoed opwaarderen

PrePaid tegoed opwaarderen

Opwaarderen van je PrePaid-tegoed kan op verschillende manieren. Je kunt via de My T-Mobile app opwaarderen, maar ook via de app en sms.

PrePaid-bundels

PrePaid-bundels

Wil je extra voordelig internetten, bellen en sms'en? Maak dan gebruik van onze PrePaid-bundels. Zo haal je meer uit je PrePaid.

 


 

Altijd prijs met Prepaid surprise

Altijd een winnaar


Iedere keer als je je tegoed van T-Mobile opwaardeert kun je meespelen met PrePaid Surprise. Meespelen betekent gegarandeerd gratis 250 MB, extra belminuten of sms'jes. Met PrePaid Surprise ben je dus altijd een winnaar!  En je maakt iedere maand kans op één van de vele hoofdprijzen.

Ga naar PrePaid Surprise

Actie: deel je foto of video & win

Heb jij gewonnen met het spelen van PrePaid Surprise? Gefeliciteerd! Je kunt nog een prijs winnen: upload een foto, selfie of korte video van jouw gewonnen prijs. Bijvoorbeeld de extra gewonnen belminuten, sms'jes of een andere prijs. Onder alle inzendingen van de winnaars verloten wij élke maand minimaal één van de vele hoofdprijzen! We maken de winnaar bekend via de PrePaid Surprise nieuwsbrief.


Download de My T-Mobile app

Heb je PrePaid en wil je altijd en overal bij je gegevens? Speciaal voor jou hebben we onze app uitgebreid. Met de app kun je:

  • je verbruik bekijken
  • je PrePaid-tegoed opwaarderen
  • nieuwe bundels kopen
  • je persoonlijke gegevens bekijken en wijzigen

Het gebruik van de app kost geen data en is daardoor helemaal gratis. Je hebt alleen een My T-Mobile account nodig om in te loggen.

Download de app nu:

  • Download app voor iPhone
  • Download app voor Android
Verbruikstatus in de My T-Mobile app

 


 

Veelgestelde vragen

Wat zijn de tarieven van T-Mobile PrePaid?

Bij T-Mobile is je opwaardeertegoed onbeperkt houdbaar. Het enige wat je hoeft te doen is een keer in de 6 maanden zelf bellen, sms'en, internetten of opwaarderen.

Tarieven       T-Mobile PrePaid*     
Internet € 0,10 per MB    
Bellen € 0,20 per minuut    
Sms € 0,15 per sms    

* Deze tarieven gelden voor internetten, bellen en sms'en binnen Nederland én de EU, servicenummers uitgesloten. 

Bekijk de PrePaid prijslijst voor gedetailleerde tariefinformatie en tariefvoorwaarden.

Met welke snelheid kan ik internetten?

Met T-Mobile PrePaid profiteer je ook van het snelste mobiele netwerk van Nederland. Je kunt internetten met een snelheid tot 100 Mbps download en 50 Mbps upload.

Wat zijn de tarieven van de PrePaid-bundels?

Met onze PrePaid-bundels kun je zorgeloos internetten, bellen en sms'en voor een vast bedrag per maand, bijvoorbeeld:

  • Internet M-bundel: 1250 MB voor € 9,95
  • Bellen-bundel: 100 minuten voor € 4,95
  • Unit-bundel: 100 sms/min/MB voor € 4,95

De bundels zijn geldig in Nederland én in de EU, IJsland en Noorwegen. Bekijk een overzicht van alle PrePaid-bundels

De internet- en unit-bundels stoppen automatisch. De bel- en sms-bundels worden automatisch verlengd zolang jij genoeg PrePaid-tegoed op je simkaart hebt staan. Je kunt ze met een simpele sms altijd weer uitzetten, tot een dag voordat de nieuwe bundel ingaat.

Wat krijg ik bij de aanschaf van een PrePaid-simkaart?

Bij de eerste aanschaf van een PrePaid-simkaart krijg je maximaal € 10,- PrePaid-tegoed.

  • € 5,- staat op je simkaart
  • € 5,- krijg je na registratie via My T-Mobile
Kan ik van mijn PrePaid overstappen naar een abonnement?

Heb je een PrePaid simkaart maar wil je liever een abonnement? Ga dan voor een voordelig Basis of completer Go Sim Only abonnement. De voordelen:

  • Geen onverwachte kosten
  • Altijd online
  • Altijd bereikbaar
  • Geen aansluitkosten voor PrePaid-klanten die overstappen naar een abonnement
Overstappen van PrePaid naar abonnement
Hoelang is mijn T-Mobile PrePaid-tegoed geldig?

De geldigheid van je T-Mobile PrePaid-tegoed is afhankelijk van het soort tegoed dat je hebt. Er zijn twee soorten tegoed:

  • Commercieel tegoed
    Dit is tegoed dat je zelf opwaardeert, bv. met een opwaardeerbon of via internet. Commercieel tegoed is onbeperkt geldig, mits je minimaal 1 keer per half jaar actief gebruikmaakt van je PrePaid-aansluiting. 'Actief gebruik' volgens T-Mobile is: bellen (niet naar gratis nummers), sms versturen, internetten en opwaarderen.
  • Promotioneel tegoed 
    Krijg je van T-Mobile, bijvoorbeeld gratis tegoed vanuit PrePaid Surprise. De geldigheid van je promotioneel tegoed is afhankelijk van de actie waarbij je het hebt ontvangen.

In verband met de geldigheid, maak je je tegoed altijd in deze volgorde op:

  • Promotioneel
  • Commercieel
Hoeveel PrePaid-tegoed heb ik nog?

Je kunt op verschillende manieren checken hoeveel PrePaid-tegoed je nog hebt en wat de status is van je PrePaid Bundel.
 
My T-Mobile
Op t-mobile.nl/verbruik kun je inzien wat de status en geldigheid is van:

  • je commerciële PrePaid-tegoed (dat je zelf hebt opgewaardeerd, dat is altijd onbeperkt geldig)
  • je promotionele PrePaid-tegoed (gratis ontvangen tegoed bij acties)
  • het aantal minuten/sms'jes/MB's dat je nog over hebt van je PrePaid Bundels

Bel naar 1244
Door gratis te bellen naar 1244, hoor je jouw totale PrePaid tegoed. Het totale tegoed is een optelling van je commercieel tegoed en eventueel promotioneel tegoed. Gratis bellen naar 1244 geldt alleen voor landen in de EU en zone 1. Kijk op onze website om te zien tot welke zone een land behoort.

Sms naar 1144
Als je het woord SALDO sms't naar 1144 (gratis), krijg je via sms een overzicht van je totale PrePaid tegoed. Het totale tegoed is een optelling van je commercieel tegoed en eventueel promotioneel tegoed. Als je tegoed op is, ontvang je automatisch een sms-bericht.

Waarom geeft mijn PrePaid telefoon aan dat ik een 'beperkte service' heb?

Als je jouw PrePaid-simkaart meer dan 6 maanden niet actief gebruikt, dan wordt de simkaart door ons gedeactiveerd. In dat geval geeft je telefoon de melding dat je 'beperkte service' hebt, of dat je simkaart deactief is.

De reden dat wij simkaarten na 6 maanden geen gebruik afsluiten, is dat we telefoonnummers niet onnodig lang actief willen laten op het netwerk. PrePaid aansluitingen worden namelijk vaak maar voor een korte tijd gebruikt, en een opzegging is bij PrePaid niet nodig. Zie voor meer informatie hierover de Algemene Voorwaarden PrePaid (pdf).

Actief gebruik 

  • Zelf bellen (als het gesprek wordt aangenomen)
  • Inspreken van een voicemail
  • Een sms of mms versturen
  • Tegoed opwaarderen
  • Internetten via het T-Mobile netwerk (niet via wifi)
  • Doorgeschakeld gesprek (als het gesprek wordt aangenomen)

Geen actief gebruik

  • Gebeld worden
  • Zelf bellen (als het gesprek niet wordt aangenomen)
  • Zelf bellen en gebeld worden via T-Mobile Samen
  • Bellen naar 1244
  • Je voicemail wordt ingesproken 
  • Sms of mms ontvangen
  • Opwaarderingen door T-Mobile zelf
  • Doorgeschakeld gesprek (als het gesprek niet wordt aangenomen)

Weer kunnen bellen
Is jouw nummer gedeactiveerd omdat de aansluiting te lang niet is gebruikt? Dan kan dat niet teruggedraaid worden. Je tegoed is vervallen. Als je een nieuw T-Mobile PrePaid nummer wilt, kan je een nieuwe simkaart bestellen in onze online shop of langsgaan bij een T-Mobile Shop.

Wanneer ontvang ik mijn PrePaid Surprise speelcode, en wat kan ik doen als deze niet werkt?

Binnen een half uur nadat je opgewaardeerd hebt, ontvang je per sms je speelcode. Het kan soms wat langer duren, maar meestal niet langer dan twee uur.
Je speelcode is nog 7 dagen geldig nadat je deze hebt ontvangen. Duurt het toch langer voordat je je code ontvangt? Dan kunnen daar verschillende redenen voor zijn:

  • Je hebt ons laten weten dat je geen commerciële sms'jes wilt ontvangen.
  • Je kunt dat via My T-Mobile zelf weer aanzetten.
  • Je hebt je afgemeld voor PrePaid Surprise.Om je weer aan te melden hoef je alleen maar een My Surprise account aan te maken.

Gelden bovenstaande gevallen niet? Kijk dan in je My Surprise account naar je overzicht, daar staan al je codes weergegeven.

Ga naar veelgestelde vragen over PrePaid Surprise