PrePaid bij T-Mobile

Maar dan meteen goed! Elke opwaardering weer

Voordelig internetten, bellen en sms’en op het best geteste netwerk van Nederland:

  • Altijd prijs met PrePaid Surprise! Speel na elke opwaardering en kies tussen 250 MB, 20-50 belminuten of 20 tot 30 sms’jes. En maak ook nog kans op fantastische hoofdprijzen
  • Unlimited data vandaag: de hele dag onbeperkt internetten voor maar € 2,95
  • Voordelige internetbundels: je hebt al 300 MB voor € 4,95 of 1250 MB voor € 9,95
  • Koop een Unit-bundel voor € 4,95 en bepaal zelf wat je doet met je units. 1 unit = 1 sms/minuut/MB
  • Of kies een bundel met onbeperkt sms’en voor € 4,95 of 100 belminuten voor € 4,95

Wil je alles halen uit jouw PrePaid? Kijk dan eens bij deze 5 tips speciaal voor jou als PrePaid klant

 


 

Regel het nu allemaal zelf

Bestel je PrePaid online

Voor slechts € 10,- ontvang je een 3-in-1 sim only met € 5,- PrePaid-tegoed en krijg je ook nog eens € 5,- gratis na registratie (30 dagen geldig).

Bestel Sim Only PrePaid
Bestel PrePaid met toestel

Je tegoed opwaarderen

Opwaarderen van je PrePaid-tegoed kan op verschillende manieren. Je kunt online opwaarderen, maar ook via de app en sms.

PrePaid-bundels

Wil je extra voordelig internetten, bellen en sms'en? Maak dan gebruik van onze PrePaid-bundels. Zo haal je meer uit je PrePaid.

 


 

Doe jij al mee met PrePaid Surprise?

Met PrePaid Surprise ben je altijd een winnaar! Meespelen betekent gegarandeerd gratis 250 MB, extra belminuten of sms'jes. En dat iedere keer als je bij T-Mobile opwaardeert en PrePaid Surprise speelt. Daarnaast maakt je ook iedere maand kans op één van vele hoofdprijzen.

Ga naar PrePaid Surprise

Actie: deel je foto of video & win

Heb jij gewonnen met het spelen van PrePaid Surprise? Gefeliciteerd! Je kunt nog een prijs winnen: upload een foto, selfie of korte video van jouw gewonnen prijs. Bijvoorbeeld de extra gewonnen belminuten, sms'jes of een andere prijs. Onder alle inzendingen van de winnaars verloten wij élke maand minimaal één van de vele hoofdprijzen! We maken de winnaar bekend via de PrePaid Surprise nieuwsbrief.

 


 

Veelgestelde vragen

Wat zijn de tarieven met PrePaid Voordeel 50%?

Bij T-Mobile is je opwaardeertegoed onbeperkt houdbaar. Het enige wat je hoeft te doen is een keer in de 6 maanden zelf bellen, sms'en, internetten of opwaarderen.

Tarieven       PrePaid Voordeel 50%*     
Internet € 0,05 per MB    
Bellen € 0,15 per minuut    
Sms € 0,10 per sms    

* Deze tarieven gelden voor internetten, bellen en sms'en binnen Nederland én de EU, servicenummers uitgesloten. Vanaf 24 augustus verandert PrePaid Voordeel (50%) in T-Mobile PrePaid. Daarbij verhogen we de internetsnelheden en wijzigen we de tarieven. Lees meer

Bekijk de PrePaid prijslijst voor gedetailleerde tariefinformatie en tariefvoorwaarden.

Ik ben al PrePaid klant. Hoe kan ik gebruikmaken van PrePaid Voordeel 50%?

Heb je nog geen PrePaid Voordeel? Het enige wat je hoeft te doen is een SMS sturen met VOORDEEL naar 1414. Je kunt ook je tariefplan wijzigen via My T-Mobile.

Wat zijn de tarieven van de PrePaid-bundels?

Met onze PrePaid-bundels kun je zorgeloos internetten, bellen en sms'en voor een vast bedrag per maand, bijvoorbeeld:

  • Internet M-bundel: 1250 MB voor € 9,95
  • Bellen-bundel: 100 minuten voor € 4,95
  • Unit-bundel: 100 sms/min/MB voor € 4,95

De bundels zijn geldig in Nederland én in de EU, IJsland en Noorwegen. Bekijk een overzicht van alle PrePaid-bundels

De internet- en unit-bundels stoppen automatisch. De bel- en sms-bundels worden automatisch verlengd zolang jij genoeg PrePaid-tegoed op je simkaart hebt staan. Je kunt ze met een simpele sms altijd weer uitzetten, tot een dag voordat de nieuwe bundel ingaat.

Wat krijg ik bij de aanschaf van een PrePaid-simkaart?

Bij de eerste aanschaf van een PrePaid-simkaart krijg je maximaal € 10,- PrePaid-tegoed.

  • € 5,- staat op je simkaart
  • € 5,- krijg je na registratie via My T-Mobile
Kan ik van mijn PrePaid overstappen naar een abonnement?

Heb je liever een abonnement? Ga dan voor een voordelig Sim Only abonnement. De voordelen van een abonnement:

  • Geen onverwachte kosten
  • Altijd online
  • Altijd bereikbaar
  • Geen aansluitkosten voor PrePaid-klanten die overstappen naar een abonnement
Overstappen van PrePaid naar abonnement
Hoelang is mijn T-Mobile PrePaid-tegoed geldig?

De geldigheid van je T-Mobile PrePaid-tegoed is afhankelijk van het soort tegoed dat je hebt. Er zijn twee soorten tegoed:

  • Commercieel tegoed
    Dit is tegoed dat je zelf opwaardeert, bv. met een opwaardeerbon of via internet. Commercieel tegoed is onbeperkt geldig, mits je minimaal 1 keer per half jaar actief gebruikmaakt van je PrePaid-aansluiting. 'Actief gebruik' volgens T-Mobile is: bellen (niet naar gratis nummers), sms versturen, internetten en opwaarderen.
  • Promotioneel tegoed 
    rijg je van T-Mobile, bijvoorbeeld gratis tegoed vanuit PrePaid Surprise. De geldigheid van je promotioneel tegoed is afhankelijk van de actie waarbij je het hebt ontvangen.

In verband met de geldigheid, maak je je tegoed altijd in deze volgorde op:

  • Promotioneel
  • Commercieel
Hoeveel PrePaid-tegoed heb ik nog?

Je kunt op verschillende manieren checken hoeveel PrePaid-tegoed je nog hebt en wat de status is van je PrePaid Bundel.
 
My T-Mobile
Op t-mobile.nl/verbruik kun je inzien wat de status en geldigheid is van:

  • je commerciële PrePaid-tegoed (dat je zelf hebt opgewaardeerd, dat is altijd onbeperkt geldig)
  • je promotionele PrePaid-tegoed (gratis ontvangen tegoed bij acties)
  • het aantal minuten/sms'jes/MB's dat je nog over hebt van je PrePaid Bundels

Bel naar 1244
Door gratis te bellen naar 1244, hoor je jouw totale PrePaid tegoed. Het totale tegoed is een optelling van je commercieel tegoed en eventueel promotioneel tegoed. Gratis bellen naar 1244 geldt alleen voor landen in de EU en zone 1. Kijk op onze website om te zien tot welke zone een land behoort.

Sms naar 1144
Als je het woord SALDO sms't naar 1144 (gratis), krijg je via sms een overzicht van je totale PrePaid tegoed. Het totale tegoed is een optelling van je commercieel tegoed en eventueel promotioneel tegoed. Als je tegoed op is, ontvang je automatisch een sms-bericht.

Waarom geeft mijn PrePaid telefoon aan dat ik een 'beperkte service' heb?

Als je jouw PrePaid-simkaart meer dan 6 maanden niet actief gebruikt, dan wordt de simkaart door ons gedeactiveerd. In dat geval geeft je telefoon de melding dat je 'beperkte service' hebt, of dat je simkaart deactief is.

De reden dat wij simkaarten na 6 maanden geen gebruik afsluiten, is dat we telefoonnummers niet onnodig lang actief willen laten op het netwerk. PrePaid aansluitingen worden namelijk vaak maar voor een korte tijd gebruikt, en een opzegging is bij PrePaid niet nodig. Zie voor meer informatie hierover de Algemene Voorwaarden PrePaid (pdf).

Actief gebruik 

  • Zelf bellen (als het gesprek wordt aangenomen)
  • Inspreken van een voicemail
  • Een sms of mms versturen
  • Tegoed opwaarderen
  • Internetten via het T-Mobile netwerk (niet via wifi)
  • Doorgeschakeld gesprek (als het gesprek wordt aangenomen)

Geen actief gebruik

  • Gebeld worden
  • Zelf bellen (als het gesprek niet wordt aangenomen)
  • Zelf bellen en gebeld worden via T-Mobile Samen
  • Bellen naar 1244
  • Je voicemail wordt ingesproken 
  • Sms of mms ontvangen
  • Opwaarderingen door T-Mobile zelf
  • Doorgeschakeld gesprek (als het gesprek niet wordt aangenomen)

Weer kunnen bellen
Is jouw nummer gedeactiveerd omdat de aansluiting te lang niet is gebruikt? Dan kan dat niet teruggedraaid worden. Je tegoed is vervallen. Als je een nieuw T-Mobile PrePaid nummer wilt, kan je een nieuwe simkaart bestellen in onze online shop of langsgaan bij een T-Mobile Shop.

Wanneer ontvang ik mijn PrePaid Surprise speelcode, en wat kan ik doen als deze niet werkt?

Binnen een half uur nadat je opgewaardeerd hebt, ontvang je per sms je speelcode. Het kan soms wat langer duren, maar meestal niet langer dan twee uur.
Je speelcode is nog 7 dagen geldig nadat je deze hebt ontvangen. Duurt het toch langer voordat je je code ontvangt? Dan kunnen daar verschillende redenen voor zijn:

  • Je hebt ons laten weten dat je geen commerciële sms'jes wilt ontvangen.
  • Je kunt dat via My T-Mobile zelf weer aanzetten.
  • Je hebt je afgemeld voor PrePaid Surprise.Om je weer aan te melden hoef je alleen maar een My Surprise account aan te maken.

Gelden bovenstaande gevallen niet? Kijk dan in je My Surprise account naar je overzicht, daar staan al je codes weergegeven.
Ga naar de veelgestelde vragen over PrePaid Surprise