Mobiel

img

Facturen & tarieven

img

Abonnement wijzigen

img

Verlengen

img

Simkaart & eSIM

img

Toestel

img

Gegevens wijzigen

img

Bestelling

img

PrePaid

Waarmee kunnen we je helpen?

Populaire service onderwerpen:
Facturen, Klantvoordeel, Buitenland, Verlengen

Veelgestelde vragen

  • Waarom is mijn factuur hoger dan ik had verwacht?

    Als je factuur hoger is dan je had verwacht, kan dat verschillende oorzaken hebben. In My T-Mobile lichten we enkele bijzonderheden toe.

     

  • Waar vind ik informatie over mijn aankomende abonnement?

    Na het afsluiten van je abonnement hebben we je een bevestigingsmail gestuurd. Daarin vind je zowel de startdatum als de producten die je bij ons hebt afgesloten.

    Deze gegevens zijn ook in te zien in My T-Mobile onder 'Nieuw' en in de My T-Mobile App. Registreer je My T-Mobile account en download de app.

     

  • Hoe vraag ik nummerbehoud aan?

    Met nummerbehoud van T-Mobile kun je jouw mobiele nummer gratis behouden.

    Vraag nu nummerbehoud aan of bekijk meer informatie over hoe het werkt.

     

My T-Mobile app

Je abonnement wijzigen? Je contract beheren? Instellingen aanpassen? Regel het zelf in de My T-Mobile app.

Wij helpen je graag

We hebben al onze kennis hierboven voor je op een rijtje gezet. Toch geen antwoord kunnen vinden op je vraag? Dan zijn wij bereikbaar via onderstaande kanalen:

Community

Community

Ruim 280.000 leden

Vind het antwoord op al jouw vragen via de T-Mobile Community.

Ga naar de Community

Bellen

Persoonlijk contact

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bekijk telefoonnummers

Bellen

Persoonlijk contact

Klantenservice
06 - 2400 1200
Klant worden
0800 - 7123

Bekijk openingstijden
Email

E-mail

REACTIETIJD: MAX. 6 WERKDAGEN

Voor minder dringende vragen aan onze klantenservice.

Stuur een bericht