Klantenservice Mobiel

img

Facturen & tarieven

img

Abonnement wijzigen

img

Verlengen

img

Simkaart & eSIM

img

Toestel

img

Gegevens wijzigen

img

Bestelling

img

PrePaid

Veelgestelde vragen

  • Waarom is mijn factuur hoger dan ik had verwacht?

    Als je factuur hoger is dan je had verwacht, kan dat verschillende oorzaken hebben. In My T-Mobile lichten we enkele bijzonderheden toe.

     

  • Waar vind ik informatie over mijn aankomende abonnement?

    Na het afsluiten van je abonnement hebben we je een bevestigingsmail gestuurd. Daarin vind je zowel de startdatum als de producten die je bij ons hebt afgesloten.

    Deze gegevens zijn ook in te zien in My T-Mobile onder 'Nieuw' en in de My T-Mobile App. Registreer je My T-Mobile account en download de app.

     

  • Hoe vraag ik nummerbehoud aan?

    Met nummerbehoud van T-Mobile kun je jouw mobiele nummer gratis behouden.

    Vraag nu nummerbehoud aan of bekijk meer informatie over hoe het werkt.

     

My T-Mobile app

Je abonnement wijzigen? Je contract beheren? Instellingen aanpassen? Regel het zelf in de My T-Mobile app.

Wij helpen je graag

We hebben al onze kennis hierboven voor je op een rijtje gezet. Toch geen antwoord kunnen vinden op je vraag? Dan zijn wij bereikbaar via onderstaande kanalen:

Bellen

Persoonlijk contact

Vaste diensten (Thuis)
Bekijk telefoonnummers

Mobiel abonnementen
Bekijk telefoonnummers

Bellen voor Vaste diensten (Thuis)

Openingstijden
ma - za: 07:00 - 22:00
zo + feestdagen: 09:00 - 18:00

Bel 0800-0092

Bellen voor Mobiel abonnementen

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bel 06-2400 1200

Community

Community

ONS FORUM MET 300.000 LEDEN

Vaste diensten (Thuis)
Naar de Thuis-community

Mobiel abonnementen
Naar de Mobiel-community