Klantenservice Mobiel

img

Facturen & tarieven

img

Abonnement wijzigen

img

Verlengen

img

Simkaart & eSIM

img

Toestel

img

Gegevens wijzigen

img

Bestelling

img

PrePaid

Veelgestelde vragen

  • Als je factuur hoger is dan je had verwacht, kan dat verschillende oorzaken hebben. Kijk op My T-Mobile, daar lichten we enkele bijzonderheden toe.

  • Na het afsluiten van je abonnement sturen wij een bevestigingsmail. Daarin vind je zowel de startdatum als de producten die je bij ons hebt afgesloten.

    Deze gegevens zijn ook in te zien in My T-Mobile onder 'Nieuw' en in de My T-Mobile App. Registreer hier je My T-Mobile app.

  • Met nummerbehoud van T-Mobile kun je jouw mobiele nummer gratis behouden.

    Vraag direct nummerbehoud.

My T-Mobile app

Je facturen bekijken? Je internetsnelheid verhogen? Voor al je abonnementen, van Mobiel en Thuis van T-Mobile, regel je nu alles zelf in de My T-Mobile app.

Wij helpen je graag

Zakelijke klant? Stel hier je vraag aan T-Mobile Ondernemen.

Heb je geen antwoord kunnen vinden op je vraag? We staan op verschillende manieren voor je klaar. Net wat jij het fijnst vindt.

My T-Mobile

Regelen in My T-Mobile

100 Services,24/7 Beschikbaar

Mobiel abonnementen
Naar My T-Mobile

Vaste diensten (Thuis) Naar My T-Mobile Thuis

Community

Community

ONS FORUM MET 300.000 LEDEN

Mobiel abonnementen
Naar de Mobiel-community

Vaste diensten (Thuis)
Naar de Thuis-community

Bellen

Bellen

Persoonlijk contact

Mobiel abonnementen
Bekijk telefoonnummers

Vaste diensten (Thuis)
Bekijk telefoonnummers

Bellen

Bellen voor Vaste diensten (Thuis)

Openingstijden
ma - za: 07:00 - 22:00
zo + feestdagen: 09:00 - 18:00

Bel 0800-0092

Bellen

Bellen voor Mobiel abonnementen

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bel 06-2400 1200