Mobiel abonnement verlengen bij T-Mobile
Mag jij je mobiel abonnement al verlengen? Doe hierboven de check. Op deze pagina krijg je antwoord op al je vragen die gaan over het verlengen van je abonnement. Wil je meer weten over de Sim Only abonnementen of past een abonnement met telefoon beter bij je? In ieder geval verleng jij je telefoon abonnement bij de provider met meest bekroonde netwerk van Nederland!
Abonnement met telefoon of Sim Only

Altijd online zonder extra kosten

Abonnements vrijheid

Meest bekroonde mobiele netwerk
Keuzehulp
Moeite met kiezen? Gebruik onze keuzehulp en kom erachter wat het beste bij je past!
Onze 5G abonnementen
- 1 GB, 3 GB, 10 GB, 20 GB of Unlimited (incl. 30 GB EU)
- 120 minuten of Onbeperkt bellen (+120 min van NL naar EU)
- Inclusief 5G
- Onbeperkt SMS
- Geldig in EU-landen
- 1 GB, 3 GB, 10 GB, 20 GB of Unlimited (incl. 30 GB EU)
- 120 minuten of Onbeperkt bellen (+120 min. van NL naar EU)
- Inclusief 5G
- Onbeperkt SMS
- Geldig in EU-landen
*De vermelde prijs is i.c.m. een 2-jarig 5G abonnement, exclusief € 25 aansluitkosten en € 6,41 thuiskopieheffing voor nieuwe telefoons.
Alleen bij T-Mobile
Sim Only Toestelflexibiliteit
Doet je oude telefoon het nog prima, maar wil je binnenkort wel een andere? Een T-Mobile Sim Only abonnement geeft je Toestel Flexibiliteit. Hierdoor stap je wanneer je wil over naar een abonnement met toestel. Zonder extra kosten.
T-Mobile Klantvoordeel
Wie combineert, verdient meer! 2 of meer T-Mobile abonnementen op hetzelfde adres? Meld ze aan en krijg meer snelheid, meer TV keuze, meer data, meer korting!
Veelgestelde vragen over verlengen
Mobiel abonnement
-
Hoe kan ik mijn mobiele abonnement verlengen?
Je kunt je particuliere abonnement vernieuwen (verlengen) vanaf 4 maanden voor het eind van je vaste contractperiode.
- Je kunt online vernieuwen via My T-Mobile
- Je kunt vernieuwen in een T-Mobile Shop
- Of je kunt bellen met T-Mobile Telesales via 0800 8104 (gratis)
Weet je niet precies wanneer je vaste contractperiode afloopt? Bekijk dan de einddatum op My T-Mobile.
Loopt jouw abonnement nog niet binnen 4 maanden af, maar heb je wel een nieuw toestel nodig? Dan kun je jouw contract vervroegd vernieuwen.
Voorwaarden van vervroegde contractvernieuwing
- Je stapt over op een van de huidige T-Mobile abonnementen. Als je nu nog een abonnement hebt dat we inmiddels niet meer aanbieden, stap je dus automatisch over. Je verliest dan ook eventueel opgespaard tegoed.
- Je nieuwe contractperiode gaat direct in ná de einddatum van je huidige contract. Maar: als jouw contractperiode nu al is afgelopen, geldt er een andere startdatum.
- Als je je abonnement verlengt na 29 januari 2018 kun je geen gebruik maken van T-Mobile Samen en T-Mobile Extra.
-
Kan ik mijn mobiele abonnement vervroegd verlengen?
4 maanden voor het einde van je contractperiode kun je je mobiele abonnement verlengen of vernieuwen. Maar als jouw mobiele telefoon bijvoorbeeld kapot is, snappen we dat je al eerder wilt vernieuwen. Dat noemen wij Early Renewal. Je kunt een Early Renewal afsluiten als:
Jouw huidige contractperiode al 3 maanden of langer loopt.
Je al jouw T-Mobile facturen hebt betaald.
Je niet al een bestaande Early Renewal hebt, die nog moet ingaan.
Je huidige, lopende abonnement niet is begonnen als Early Renewal.
Verder betekent Early Renewal het volgende:
Je gaat akkoord met een nieuwe contractperiode van 12 of 24 maanden.
Deze nieuwe contractperiode gaat in ná afloop van je huidige contractperiode.
Je betaalt eenmalig € 71,12 (incl. btw) voor deze mogelijkheid.
Wil je je abonnement vervroegd verlengen? Bel dan met onze klantenservice. Je kunt hiervoor niet terecht in de online shop of een T-Mobile Shop. *Heb je al een Early Renewal afgesloten? Vanwege een technische storing zie je in je My T-Mobile account dat je je contract alsnog kan verlengen. Dit is niet mogelijk.
-
Wat zijn de voordelen van het vernieuwen van een mobiel abonnement?
Als je je T-Mobile contract vernieuwt, zijn er verschillende voordelen:
Je kunt een nieuwe mobiele telefoon uitzoeken, tegen een gereduceerde prijs.
Er zijn regelmatig acties waarbij je bijvoorbeeld korting ontvangt op je abonnement of Voordeelbundel.
Je betaalt geen aansluitkosten.
Je behoudt je mobiele nummer.
Wil je advies bij het bepalen welk abonnement en toestel het beste bij je past? Kom langs in de T-Mobile Shop of bel ons (0800 - 8104) en wij helpen je graag.
Loopt je vaste contractperiode binnen 4 maanden af? Bekijk dan jouw persoonlijke aanbod via My T-Mobile
-
Waarom kan ik niet meer kiezen voor Basis Sim?
Wij willen ons aanbod van abonnementen zo simpel mogelijk maken. Daarom gaan we van 2 abonnementen (Basis Sim en Go) naar 1 abonnement (Go). Hierdoor kunnen klanten bij elke abonnementskeuze kiezen voor een toestel, hoeveel data en hoeveel minuten ze willen.
-
Kan ik mijn telefoon inruilen als ik mijn telefoon abonnement verleng?
Dat kan zeker! Je telefoon abonnement verlengen kun je combineren met de aankoop van een nieuwe telefoon. Ruil je gebruikte telefoon in en profiteer direct van korting op je maandbedrag of het aanschafbedrag van je nieuwe telefoon. Raadpleeg voor meer informatie de speciale pagina over toestelrinruil.
Sim Only
-
Hoe kan ik mijn Sim Only abonnement verlengen?
Je kunt je sim only abonnement verlengen (vernieuwen) vanaf 4 maanden voor het eind van je vaste contractperiode.
Je kunt online vernieuwen via My T-Mobile
Je kunt vernieuwen in een T-Mobile Shop
Of je kunt bellen met T-Mobile Telesales via 0800 8104 (gratis)
Weet je niet precies wanneer je vaste contractperiode afloopt? Bekijk dan de einddatum op My T-Mobile.
Loopt jouw abonnement nog niet binnen 4 maanden af, maar heb je wel een nieuw toestel nodig? Dan kun je jouw contract vervroegd vernieuwen.
Voorwaarden van vervroegde contractvernieuwing
Je stapt over op een van de huidige T-Mobile abonnementen. Als je nu nog een abonnement hebt dat we inmiddels niet meer aanbieden, stap je dus automatisch over. Je verliest dan ook eventueel opgespaard tegoed.
Je nieuwe contractperiode gaat direct in ná de einddatum van je huidige contract. Maar: als jouw contractperiode nu al is afgelopen, geldt er een andere startdatum.
Als je je abonnement verlengt na 29 januari 2018 kun je geen gebruik meer maken van T-Mobile Samen en T-Mobile Extra.
-
Kan ik overstappen naar een mobiel abonnement met telefoon?
Ja, dit kan. Tijdens jouw contractperiode stap je over naar een abonnement mét telefoon. Wij beëindigen jouw abonnement voor je en daarna gaat je nieuwe mobiele abonnement meteen in.
-
Kan ik persoonlijk advies krijgen als ik mijn Sim Only abonnement wil verlengen?
In de T-Mobile Shops staan onze medewerkers voor je klaar om je te helpen. Zoek een winkel in de buurt en kom langs voor passend advies. Wil je graag telefonisch geholpen worden? Neem dan contact op met onze klantenservice via het volgende telefoonnummer: 06 - 24001200
-
Ik wil mijn Sim Only abonnement verlengen. Uit welke abonnementen kan ik kiezen?
De keuze is reuze. Geef je wensen aan ons door en ga voor het Sim Only abonnement dat het best aansluit bij jouw voorkeuren. Ontdek Sim Only en laat dat voordeel niet liggen.
-
Is mijn keuze definitief als ik mijn Sim Only abonnement verleng?
Nee. Bij T-Mobile heb je de vrijheid om jouw Sim Only abonnement kosteloos te wijzigen. Dit komt goed van pas als je de behoefte hebt aan meer, of juist minder data.
-
Sim Only Toestel Flexibiliteit, hoe werkt dat?
Je kunt meteen overstappen van een Sim Only abonnement naar een abonnement met telefoon (tot 4 maanden voor het einde van je abonnement). Op je Sim Only contract vermelden we dit. Je kunt eenvoudig overstappen via je My T-Mobile account. Hulp nodig? Bel ons op 0800-8104 of kom langs in een van onze winkels.
Unlimited klantenservice

Stel je vraag
Online vind je het snelst een antwoord. Niet gevonden? Bekijk dan de contactmogelijkheden.

Persoonlijk advies
Voor persoonlijk advies en toestelinruil en het direct ophalen van je nieuwe toestel.

Download My T-Mobile App
Check je mobiel verbruik, facturen en abonnement instellingen.