Vul je telefoonnummer in en check of je vandaag nog kunt verlengen!

Vul je mobiele nummer in en doe de verleng check

Dáárom verleng je bij T-Mobile

.

Altijd online zonder extra kosten

Bundel op? Je blijft gratis online tegen een lagere snelheid
.

Abonnements vrijheid

Meer of minder data? Stel maandelijks bij. Omhoog of omlaag!
.

Snelste netwerk van Nederland

3 jaar op rij als beste getest.

Onze abonnementen

Abonnement met telefoon

  • 0 GB, 1 GB, 2 GB, 5 GB, 10 GB of Unlimited
  • 120 minuten of onbeperkt bellen
  • Onbeperkt SMS
  • Geldig in en naar EU-landen
10,- vanaf/per maand (excl toestelbetaling)*

Go Sim Only

  • 0 GB, 1 GB, 2 GB, 5 GB, 10 GB of Unlimited
  • 120 minuten of onbeperkt bellen
  • Onbeperkt SMS
  • Geldig in en naar EU-landen
10,- vanaf/per maand*

Alleen bij T-Mobile

Sim Only Toestelflexibiliteit

Heb je een lopend Sim Only contract maar ben je wel al toe aan een nieuwe telefoon? Geen probleem bij T-Mobile! Je kunt altijd verlengen naar een nieuw abonnement mét telefoon.

T-Mobile Klantvoordeel

Wie combineert, verdient meer! 2 of meer T-Mobile abonnementen op hetzelfde adres? Meld ze aan en krijg meer snelheid, meer TV keuze, meer data, meer korting!

Veelgestelde Vragen

Lees hieronder de meest gestelde vragen over velengen of over T-Mobile Samen en T-Mobile Extra

  • Hoe kan ik mijn abonnement verlengen?

    Je kunt je particuliere abonnement vernieuwen (verlengen) vanaf 4 maanden voor het eind van je vaste contractperiode.

    • Je kunt online vernieuwen via My T-Mobile
    • Je kunt vernieuwen in een T-Mobile Shop 
    • Of je kunt bellen met T-Mobile Telesales via 0800 8104 (gratis)

    Weet je niet precies wanneer je vaste contractperiode afloopt? Bekijk dan de einddatum op My T-Mobile.

    Loopt jouw abonnement nog niet binnen 4 maanden af, maar heb je wel een nieuw toestel nodig? Dan kun je jouw contract vervroegd vernieuwen.

    Voorwaarden van vervroegde contractvernieuwing

    • Je stapt over op een van de huidige T-Mobile abonnementen. Als je nu nog een abonnement hebt dat we inmiddels niet meer aanbieden, stap je dus automatisch over. Je verliest dan ook eventueel opgespaard tegoed.
    • Je nieuwe contractperiode gaat direct in ná de einddatum van je huidige contract. Maar: als jouw contractperiode nu al is afgelopen, geldt er een andere startdatum.
    • Als je je abonnement verlengt na 29 januari 2018 kun je geen gebruik meer maken van T-Mobile Samen en T-Mobile Extra.
  • Kan ik mijn abonnement vervroegd verlengen?

    Standaard kun je je abonnement vernieuwen vanaf 4 maanden voor het eind van de lopende contractperiode. Maar als jouw mobiele telefoon bijvoorbeeld kapot is, snappen we dat je al eerder wilt vernieuwen. Dat noemen wij Early Renewal.

    Je kunt een Early Renewal afsluiten als:

    • Jouw huidige contractperiode al 3 maanden of langer loopt.
    • Je al jouw T-Mobile facturen hebt betaald.
    • Je niet al een bestaande Early Renewal hebt, die nog moet ingaan.
    • Je huidige, lopende abonnement niet is begonnen als Early Renewal.

    Verder betekent Early Renewal het volgende:

    • Je gaat akkoord met een nieuwe contractperiode van 12 of 24 maanden.
    • Deze nieuwe contractperiode gaat in ná afloop van je huidige contractperiode.
    • Je betaalt eenmalig € 71,12 (incl. btw) voor deze mogelijkheid.

    Wil je je abonnement vervroegd verlengen? Bel dan met onze klantenservice. Je kunt hiervoor niet terecht in de online shop of een T-Mobile Shop.

    *Heb je al een Early Renewal afgesloten? Vanwege een technische storing zie je in je My T-Mobile account dat je je contract alsnog kan verlengen. Dit is niet mogelijk.

  • Wat zijn de voordelen van een contractvernieuwing?

    Als je je T-Mobile contract vernieuwt, zijn er verschillende voordelen:

    • Je kunt een nieuwe mobiele telefoon uitzoeken, tegen een gereduceerde prijs.
    • Er zijn regelmatig acties waarbij je bijvoorbeeld korting ontvangt op je abonnement of Voordeelbundel.
    • Je betaalt geen aansluitkosten.
    • Je behoudt je mobiele nummer.

    Wil je advies bij het bepalen welk abonnement en toestel het beste bij je past? Kom langs in de T-Mobile Shop of bel ons (0800 - 8104) en wij helpen je graag.

    Loopt je vaste contractperiode binnen 4 maanden af? Bekijk dan jouw persoonlijke aanbod via My T-Mobile.

  • Waarom kan ik niet meer kiezen voor Basis Sim?

    Wij willen ons aanbod van abonnementen zo simpel mogelijk maken. Daarom gaan we van 2 abonnementen (Basis Sim en Go) naar 1 abonnement (Go). Hierdoor kunnen klanten bij elke abonnementskeuze kiezen voor een toestel, hoeveel data en hoeveel minuten ze willen.

  • Kan ik met een 0 MB abonnement internetten op lage snelheid?

    Bij een Go abonnement met 0 GB kan je geen data gebruiken, ook niet met een lagere snelheid (64kpbs). GB-aanvullers zijn dan ook niet van toepassing. Wil je toch gebruik kunnen maken van mobiel internet? Zet je databundel dan om naar 1 GB of meer.

  • Meer info T-Mobile Samen

    T-Mobile Samen is geen onderdeel van het nieuwe Go, Basis Sim of Unlimited 4G voor Thuis abonnement. Heb jij je abonnement verlengd na 28 januari 2018 en zat je in een Samen-groep? 

    • Dan kun je nog wel gratis onderling bellen met je groepsleden.
    • Zijn er andere groepsleden met een abonnement van vóór 29 januari 2018? Zij blijven gewoon voordeel ontvangen. Alleen jij ontvangt geen voordeel meer.
    • De voordelen van de groepsleden blijven hetzelfde zolang de groep niet verandert.

    Bekijk de vernieuwde voorwaarden van T-Mobile Samen en veelgestelde vragen.

  • Meer info T-Mobile Extra

    T-Mobile Extra is geen onderdeel van het nieuwe Go, Basis Sim of Unlimited 4G voor Thuis abonnement. Heb jij je abonnement verlengd na 28 januari 2018 en spaarde je mee met T-Mobile Extra?

    • Als je nieuwe abonnement is ingegaan spaar je geen punten meer. 
    • Daarnaast kun je jouw punten nog 4 maanden inwisselen in de catalogus.
    • Jouw deelname aan T-Mobile Extra stopt na 4 maanden automatisch.

    Bekijk de vernieuwde voorwaarden van T-Mobile Extra of veelgestelde vragen.

Unlimited klantenservice

.

Stel je vraag

Online vind je het snelst een antwoord. Niet gevonden? Bekijk dan de contactmogelijkheden

.

Bezoek een winkel

Voor persoonlijk advies en toestelinruil en het direct ophalen van je nieuwe toestel. 

.

Download My T-Mobile App

Check je mobiel verbruik, facturen en abonnement instellingen