Service & contact

Bekijk de vragen die klanten ons nu stellen of kies een onderwerp

Actuele vragen:

Ik las dat T-Mobile Tele2 gaat overnemen, klopt dat?

T-Mobile en Tele2 gaan inderdaad samen! Wel moet eerst de Europese Commissie goedkeuring geven, tot die tijd merken klanten van T-Mobile en Tele2 nog niets van de overname.
Lees het persbericht  of kijk voor veelgestelde vragen op ons Forum.

 

Ik wil graag extra korting op mijn adres van T-Mobile

Daar willen we je graag bij helpen!
Sluit een nieuw abonnement af of verleng je bestaande abonnement, en meld je aan voor T-Mobile Alles onder 1 dak.
Kun je nog niet verlengen? Dan mag je overstappen naar de nieuwste versie van Go.

Ik heb gehoord dat Samsung stopt met updates voor sommige toestellen, hoe zit dat?

Op 12 en 13 december berichten verschillende media over een klacht van de Consumentenbond over Samsung. De Consumentenbond claimt dat Samsung te snel stopt met software- en beveiligingsupdates van toestellen. T-Mobile heeft daar geen invloed op. Samsung heeft deze reactie gegeven:
"Wij (Samsung dus) garanderen consumenten dat wij onze smartphones tenminste twee jaar vanaf de productintroductie in Nederland met softwareupdates ondersteunen. Dat betekent niet dat we bijvoorbeeld bij de Samsung Galaxy S7 in maart 2018 stoppen met de ondersteuning van softwareupdates, zoals de Consumentenbond beweert. Zo hebben wij de Samsung Galaxy S6 uit 2015, S5 uit 2014 en S4 uit 2013 dit jaar van updates voorzien. De Samsung Galaxy S6 heeft begin december nog een update gehad."
Blijf op de hoogte via ons Forum.


stap 1

Je vraag gaat over?

stap 2

Kies het onderwerp

stap 3

Verfijn onderwerp

stap 4

Staat je vraag ertussen?

Ben je hiermee geholpen?

Ja Nee, ik wil graag contact

Bel met ons

Doorloop eerst bovenstaande stappen (1 t/m 4).
We willen je vragen eerst bovenstaande stappen te doorlopen. De kans is groot dat je antwoord er al bij staat. Zo niet dan tonen we op deze plek de contactgegevens.

Facebook

Doorloop eerst bovenstaande stappen (1 t/m 4).
We willen je vragen eerst bovenstaande stappen te doorlopen. De kans is groot dat je antwoord er al bij staat. Zo niet dan tonen we op deze plek de contactgegevens.

Twitter

Doorloop eerst bovenstaande stappen (1 t/m 4).
We willen je vragen eerst bovenstaande stappen te doorlopen. De kans is groot dat je antwoord er al bij staat. Zo niet dan tonen we op deze plek de contactgegevens.

E-mail ons

Doorloop eerst bovenstaande stappen (1 t/m 4).
We willen je vragen eerst bovenstaande stappen te doorlopen. De kans is groot dat je antwoord er al bij staat. Zo niet dan tonen we op deze plek de contactgegevens.

Chat met ons

Doorloop eerst bovenstaande stappen (1 t/m 4).
We willen je vragen eerst bovenstaande stappen te doorlopen. De kans is groot dat je antwoord er al bij staat. Zo niet dan tonen we op deze plek de contactgegevens.
Momenteel zijn we gesloten. Vanaf 8:00 uur zijn er weer medewerkers aanwezig om je te helpen. De reactietijd is 4 uur en 25 minuten.
Momenteel zijn we gesloten. Vanaf 8:00 uur zijn er weer medewerkers aanwezig om je te helpen. De reactietijd is 3 uur en 28 minuten.

Forum Forum

Vind het antwoord op jouw vragen via het T-Mobile Forum of deel tips met andere Forum-leden.


Chat met ons Chat met ons

Er wordt gekeken of er chat medewerkers online zijn.


Bel met ons Bel met ons

Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur.
Zaterdag van 09.00 tot 17.30 uur

(bel vanuit het buitenland naar +316-24001200)


E-mail E-mail ons

T-Mobile chat
De verwachte reactietijd voor e-mail is:
Momenteel zijn we gesloten. Vanaf 8:00 uur zijn er weer medewerkers aanwezig om je te helpen. De reactietijd is 4 uur en 25 minuten.
Momenteel zijn we gesloten. Vanaf 8:00 uur zijn er weer medewerkers aanwezig om je te helpen. De reactietijd is 3 uur en 28 minuten.

PrePaid Forum Forum

Vind het antwoord op jouw PrePaid vragen via het T-Mobile Forum of deel tips met andere Forum-leden.


Chat met ons Chat met ons

Er wordt gekeken of er chat medewerkers online zijn.


Bel met ons Bel met ons

Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur

(bel vanuit het buitenland naar +316-24001200)

Default

Bel onze klantenservice

Ben je al klant? Bel met je zakelijke telefoon naar 0800-7112, of vanuit het buitenland naar +31 (0)6 240 071 12. Bereik ons van maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 23.00. Op zaterdag en zondag van 9.00 tot 17.30.

Bel vanuit Nederland

of

Bel vanuit het buitenland

Bel één van onze accountmanagers

Ben je nog geen klant? Neem dan van maandag t/m vrijdag tussen 8.00 en 17.30 contact op met een accountmanager via 0800-8102. Of laat je gegevens achter, dan nemen wij contact met je op.

Bel een accountmanager

Social media

Stel je vraag via FacebookFacebook of Twitter.

T-Mobile Shop

Bezoek één van onze T-Mobile Shops.

E-mail

Verstuur je vraag via e-mail.

Forum

Vind het antwoord op jouw vragen via het T-Mobile Forum of deel tips met andere Forum-leden.
Maandag t/m vrijdag 7.00 - 20.00 uur

Ga naar het forum

Facebook

Stel je vraag via Facebook

Maandag t/m vrijdag 8.00 - 20.00 uur

Ga naar T-Mobile Webcare

Twitter

Stel je vraag via Twitter

Maandag t/m vrijdag 8.00 - 20.00 uur

Ga naar T-Mobile Webcare

Bel ons

Maandag t/m zaterdag 07:00 - 22:00 uur
Zon- en feestdagen 09:00 – 18:00

Default
Default