Service & contact

Bekijk de vragen die klanten ons nu stellen of kies een onderwerp

Actuele vragen:

Een onbekend buitenlands nummer belt mij. Wat moet ik doen?

Ons advies is om de telefoon niet op te nemen en ook niet terug te bellen. De kans is groot dat het gaat om wangiri-fraude.

Je kunt het nummer blokkeren via de instellingen in je telefoon.

Lees meer over wangiri-fraude
Ik las dat T-Mobile Tele2 gaat overnemen, klopt dat?

T-Mobile en Tele2 gaan inderdaad samen! Wel moet eerst de Europese Commissie goedkeuring geven, tot die tijd merken klanten van T-Mobile en Tele2 nog niets van de overname.
Lees het persbericht  of kijk voor veelgestelde vragen op ons Forum.

 

Ik wil graag extra korting op mijn adres van T-Mobile

Daar willen we je graag bij helpen!
Sluit een nieuw abonnement af of verleng je bestaande abonnement, en meld je aan voor T-Mobile Klantvoordeel.
Kun je nog niet verlengen? Dan mag je je abonnement omzetten naar de nieuwste versie van Go.

Veelgestelde vragen

Waarom is mijn factuur hoger dan ik had verwacht?

Als je factuur hoger is dan je had verwacht, kan dat verschillende oorzaken hebben. In My T-Mobile lichten we enkele bijzonderheden toe.

 

Waar vind ik informatie over mijn aankomende abonnement?

Na het afsluiten van je abonnement hebben we je een bevestigingsmail gestuurd. Daarin vind je zowel de startdatum als de producten die je bij ons hebt afgesloten.

Deze gegevens zijn ook in te zien in My T-Mobile onder 'Nieuw' en in de My T-Mobile App. Registreer je My T-Mobile account en download de app.

 

Hoe vraag ik nummerbehoud aan?

Met nummerbehoud van T-Mobile kun je jouw mobiele nummer gratis behouden.

Vraag nu nummerbehoud aan of bekijk meer informatie over hoe het werkt.

 


stap 1

Je vraag gaat over?

stap 2

Kies het onderwerp

stap 3

Verfijn onderwerp

stap 4

Staat je vraag ertussen?

Ben je hiermee geholpen?

Ja Nee, ik wil graag contact

Bel met ons

Doorloop eerst bovenstaande stappen (1 t/m 4).
We willen je vragen eerst bovenstaande stappen te doorlopen. De kans is groot dat je antwoord er al bij staat. Zo niet dan tonen we op deze plek de contactgegevens.

Facebook

Doorloop eerst bovenstaande stappen (1 t/m 4).
We willen je vragen eerst bovenstaande stappen te doorlopen. De kans is groot dat je antwoord er al bij staat. Zo niet dan tonen we op deze plek de contactgegevens.

Twitter

Doorloop eerst bovenstaande stappen (1 t/m 4).
We willen je vragen eerst bovenstaande stappen te doorlopen. De kans is groot dat je antwoord er al bij staat. Zo niet dan tonen we op deze plek de contactgegevens.

E-mail ons

Doorloop eerst bovenstaande stappen (1 t/m 4).
We willen je vragen eerst bovenstaande stappen te doorlopen. De kans is groot dat je antwoord er al bij staat. Zo niet dan tonen we op deze plek de contactgegevens.

Chat met ons

Doorloop eerst bovenstaande stappen (1 t/m 4).
We willen je vragen eerst bovenstaande stappen te doorlopen. De kans is groot dat je antwoord er al bij staat. Zo niet dan tonen we op deze plek de contactgegevens.
Momenteel zijn we gesloten. Vanaf 9:00 uur zijn er weer medewerkers aanwezig om je te helpen. De reactietijd is 7 uur en 40 minuten.
Momenteel zijn we gesloten. Vanaf 9:00 uur zijn er weer medewerkers aanwezig om je te helpen. De reactietijd is 5 uur en 29 minuten.

Forum Forum

Vind het antwoord op jouw vragen via het T-Mobile Forum of deel tips met andere Forum-leden.


E-mail Chat met ons

T-Mobile chat
Er zijn nu geen medewerkers beschikbaar om met je te chatten. Neem op een andere manier contact met ons op, of probeer het later.
T-Mobile is vandaag gesloten.

E-mail Chat met ons

T-Mobile chat
Er zijn nu geen medewerkers beschikbaar om met je te chatten. Neem op een andere manier contact met ons op, of probeer het later.
T-Mobile is vandaag gesloten.

Bel met ons Bel met ons

Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur.
Zaterdag van 09.00 tot 17.30 uur

(bel vanuit het buitenland naar +316-24001200)


E-mail E-mail ons

T-Mobile chat
De verwachte reactietijd voor e-mail is:
Momenteel zijn we gesloten. Vanaf 9:00 uur zijn er weer medewerkers aanwezig om je te helpen. De reactietijd is 7 uur en 40 minuten.
Momenteel zijn we gesloten. Vanaf 9:00 uur zijn er weer medewerkers aanwezig om je te helpen. De reactietijd is 5 uur en 29 minuten.

PrePaid Forum Forum

Vind het antwoord op jouw PrePaid vragen via het T-Mobile Forum of deel tips met andere Forum-leden.


Bel met ons Bel met ons

Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur

(bel vanuit het buitenland naar +316-24001200)

Default

Bel onze klantenservice

Ben je al klant? Bel met je zakelijke telefoon naar 0800-7112, of vanuit het buitenland naar +31 (0)6 240 071 12. Bereik ons van maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 23.00. Op zaterdag en zondag van 9.00 tot 17.30.

Bel vanuit Nederland

of

Bel vanuit het buitenland

Bel één van onze accountmanagers

Ben je nog geen klant? Neem dan van maandag t/m vrijdag tussen 8.00 en 17.30 contact op met een accountmanager via 0800-8102. Of laat je gegevens achter, dan nemen wij contact met je op.

Bel een accountmanager

Social media

Stel je vraag via FacebookFacebook of Twitter.

T-Mobile Shop

Bezoek één van onze T-Mobile Shops.

E-mail

Verstuur je vraag via e-mail.

Forum

Vind het antwoord op jouw vragen via het T-Mobile Forum of deel tips met andere Forum-leden.
Maandag t/m vrijdag 7.00 - 20.00 uur

Ga naar het forum

Facebook

Stel je vraag via Facebook

Maandag t/m vrijdag 8.00 - 20.00 uur

Ga naar T-Mobile Webcare

Twitter

Stel je vraag via Twitter

Maandag t/m vrijdag 8.00 - 20.00 uur

Ga naar T-Mobile Webcare

Bel ons

Maandag t/m zaterdag 07:00 - 22:00 uur
Zon- en feestdagen 09:00 – 18:00

Default
Default