Service & contact

Bekijk de vragen die klanten ons nu stellen of kies een onderwerp

Actuele vragen:

Ik heb de iPhone X besteld. Wanneer krijg ik 'm?

Op ons forum geven we de actuele levertijden voor de nieuwste iPhones. 
Heb je een vraag over je bestelling? Stel 'm meteen op het forum, onze experts geven je antwoord.
Daarnaast sturen we je ook sms'jes om je op de hoogte te houden wanneer je je iPhone ontvangt. 

Bekijk de levertijd van je iPhone
Ik heb problemen met mijn wifi. Wat moet ik doen?

Heb je problemen met je internetverbinding van T-Mobile Thuis? Doorloop dan de stappen om je problemen op te lossen.

Bekijk stappenplan
Ik heb een e-mail over een verouderd abonnement gehad, is dit phishing?

Wij hebben op 12 oktober inderdaad een e-mail gestuurd, naar een hoop klanten die een abonnement hebben dat al lange tijd niet meer wordt verkocht.
 
In de e-mail die je hebt ontvangen, staat een link naar een webpagina met alle informatie die specifiek voor jóu geldt. Hiervoor moet je dan wel eerst inloggen.
Je mag gewoon op deze link klikken; het is geen phishing.


stap 1

Je vraag gaat over?

stap 2

Kies het onderwerp

stap 3

Verfijn onderwerp

stap 4

Staat je vraag ertussen?

Ben je hiermee geholpen?

Ja Nee, ik wil graag contact

Neem contact op

We willen je de juiste contactmogelijkheden tonen. Doorloop daarom eerst bovenstaande stappen.

Bel met ons

Doorloop eerst bovenstaande stappen (1 t/m 4).

Facebook

Doorloop eerst bovenstaande stappen (1 t/m 4).

Twitter

Doorloop eerst bovenstaande stappen (1 t/m 4).

E-mail ons

Doorloop eerst bovenstaande stappen (1 t/m 4).

Chat met ons

Doorloop eerst bovenstaande stappen (1 t/m 4).
Momenteel zijn we gesloten. Vanaf 8:00 uur zijn er weer medewerkers aanwezig om je te helpen. De reactietijd is 5 uur en 48 minuten.
Momenteel zijn we gesloten. Vanaf 8:00 uur zijn er weer medewerkers aanwezig om je te helpen. De reactietijd is 3 uur en 39 minuten.

Forum Forum

Vind het antwoord op jouw vragen via het T-Mobile Forum of deel tips met andere Forum-leden.


Chat met ons Chat met ons

Er wordt gekeken of er chat medewerkers online zijn.


Bel met ons Bel met ons

Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur.
Zaterdag van 09.00 tot 17.30 uur

(bel vanuit het buitenland naar +316-24001200)


E-mail E-mail ons

T-Mobile chat
De verwachte reactietijd voor e-mail is:
Momenteel zijn we gesloten. Vanaf 8:00 uur zijn er weer medewerkers aanwezig om je te helpen. De reactietijd is 5 uur en 48 minuten.
Momenteel zijn we gesloten. Vanaf 8:00 uur zijn er weer medewerkers aanwezig om je te helpen. De reactietijd is 3 uur en 39 minuten.

PrePaid Forum Forum

Vind het antwoord op jouw PrePaid vragen via het T-Mobile Forum of deel tips met andere Forum-leden.


Chat met ons Chat met ons

Er wordt gekeken of er chat medewerkers online zijn.


Bel met ons Bel met ons

Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur

(bel vanuit het buitenland naar +316-24001200)

Default

Bel onze klantenservice

Ben je al klant? Bel met je zakelijke telefoon naar 0800-7112, of vanuit het buitenland naar +31 (0)6 240 071 12. Bereik ons van maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 23.00. Op zaterdag en zondag van 9.00 tot 17.30.

Bel vanuit Nederland

of

Bel vanuit het buitenland

Bel één van onze accountmanagers

Ben je nog geen klant? Neem dan van maandag t/m vrijdag tussen 8.00 en 17.30 contact op met een accountmanager via 0800-8102. Of laat je gegevens achter, dan nemen wij contact met je op.

Bel een accountmanager

Social media

Stel je vraag via FacebookFacebook of Twitter.

T-Mobile Shop

Bezoek één van onze T-Mobile Shops.

E-mail

Verstuur je vraag via e-mail.

Facebook

Stel je vraag via Facebook

Maandag t/m vrijdag 8.00 - 20.00 uur

Ga naar T-Mobile Webcare

Twitter

Stel je vraag via Twitter

Maandag t/m vrijdag 8.00 - 20.00 uur

Ga naar T-Mobile Webcare

Bel ons

Regel zelf je zaken via het keuzemenu of spreek direct met een medewerker.
0800 - 0092 (gratis)

Openingstijden

Maandag t/m zaterdag 07:00 - 22:00 uur

Zon- en feestdagen 09:00 – 18:00