Alle voordelen op een rij

Meer data, meer korting, meer snelheid, meer TV. Nieuwsgierig welke voordelen jij krijgt?

Info over meer korting
een

Meer korting

Korting op je 2-jarige Unlimited abonnement! Andere abonnementen ontvangen € 2,50 korting p/m.

Meer informatie

*Exclusief eventuele inflatiecorrectie

Info over meer data
twee

Meer data

2 GB extra mobiele data per maand bovenop je databundel! Basis Sim abonnementen ontvangen 500 MB extra mobiele data.

Meer informatie

Info over meer snelheid
drie

Meer snelheid

In My T-Mobile Thuis zet je zelf de snelheid van je vaste internet kosteloos een stap omhoog*.

Meer informatie

Info over meer TV keuze
vier

Meer TV

€ 7,50 korting op een zenderpakket naar keuze als je T-Mobile Thuis met TV hebt.

Meer informatie

Bekijk hier de actievoorwaarden van T-Mobile Klantvoordeel om te zien wat jouw exacte Klantvoordeel is.

*Abonnementen afgesloten of verlengd voor 10-01-2018 komen niet in aanmerking voor een stap hogere internetsnelheid voor dezelfde prijs. Klanten met deze abonnementen krijgen wel een korting op een hogere internetsnelheid. De korting is afhankelijk van het gekozen abonnement. Kijk in My T-Mobile Thuis welke hogere snelheden beschikbaar zijn en welke prijzen en kortingen daarvoor gelden.

Heb jij Klantvoordeel geactiveerd vóór 9 september 2019, dan kan je nu in My T-Mobile overstappen naar het vernieuwde T-Mobile Klantvoordeel.
Combineer met andere T-Mobile abonnementen en je krijgt een tweejarig mobiel abonnement met Unlimited data met extra korting (excl. eventuele inflatiecorrectie).
Naar My T-Mobile

Klantvoordeel activeren

Ik wil Klantvoordeel direct activeren

Zo activeer je Klantvoordeel op jouw adres:

  1. Ga naar onze speciale activatiepagina en meld je gratis aan.
  2. Nodig anderen uit door de 06-nummers van de abonnementen op hetzelfde adres toe te voegen. T-Mobile Thuis abonnementen en 097-nummers (voor tablet abonnementen) tellen ook mee voor Klantvoordeel.
  3. Accepteer de voorwaarden. Voor de toegevoegde 06-nummers moeten de voorwaarden ook geaccepteerd worden.
  4. Je krijgt een sms als je bent aangemeld en als er een voordeel wordt toegekend.

Activeren kan ook via:

Nieuwe abonnementen

Ik wil één of meer abonnement(en) afsluiten

Direct online een abonnement voor Mobiel en/of Thuis afsluiten?

  • Sluit een mobiel abonnement af met een nieuwe telefoon of tablet, of ga voor een Sim Only.
  • Of sluit een Thuis abonnement af voor internet met of zonder TV.

Direct één of meerdere abonnementen afsluiten?

Neem telefonisch contact op of ga langs in een T-Mobile winkel bij jou in de buurt.

Stap over naar T-Mobile

Zit jij nu nog bij een andere provider en ben je van plan om over te stappen naar T-Mobile? Wij helpen je hier graag mee! Je nummer kun je natuurlijk gewoon meenemen. 

Veelgestelde vragen over Klantvoordeel

Vragen over je mobiele abonnement

  • Welke mobiele abonnementen komen in aanmerking voor dit voordeel?

    Abonnementen afgesloten vanaf 29 januari 2018 kunnen in aanmerking komen voor alle voordelen van Klantvoordeel.
    Let op: je kunt alleen extra data krijgen als je een internetbundel bij je abonnement hebt. Kun je al onbeperkt internetten? Dan krijg je geen extra data meer. 

    Heb je een abonnement afgesloten vóór 29 januari 2018? Dan krijg je met T-Mobile Klantvoordeel alleen extra data voor je mobiele abonnement als je dit met T-Mobile Thuis combineert.

    Als je een ouder abonnement hebt dan is de kans groot dat we je abonnement kunnen omzetten naar een Go Unlimited abonnement, zodat je optimaal kunt profiteren van Klantvoordeel. Neem telefonisch contact met ons op via 06 - 2400 1200, dan bekijken we of we jouw abonnement kunnen omzetten. Na het omzetten blijft de einddatum van je contract gewoon hetzelfde.

  • Krijg ik met Unlimited data en een 120 minuten belbundel ook de maximale korting via T-Mobile Klantvoordeel?

    Het abonnement Unlimited data + 120 belminuten is per 9 september 2019 niet meer verkrijgbaar.
    Heb jij dit abonnement en heb je Klantvoordeel geactiveerd voor 9 september 2019? Dan ontvang je € 2,50 factuurkorting.

    Let op:
    Heb jij dit abonnement en heb je Klantvoordeel geactiveerd vóór 9 september 2019? Stap dan in My T-Mobile over naar het vernieuwde Klantvoordeel. Combineer jouw abonnement met elk ander T-Mobile abonnement op hetzelfde adres en krijg de maximale korting. 

    Heb jij dit abonnement en nog géén Klantvoordeel geactiveerd? Doe dat dan direct en en krijg de maximale korting.

    Klantvoordeel activeren
  • Ik kan met mijn nieuwe Go abonnement maandelijks mijn abonnement bijstellen. Wat gebeurt er dan met mijn korting via T-Mobile Klantvoordeel?

    Ik heb een abonnement afgesloten tussen 29 januari 2018 en 9 september 2019
    Als je jouw abonnement bijstelt naar een databundel van maximaal 10GB, dan ontvang je € 2,50 factuurkorting en extra mobiele data.

    Stel je jouw abonnement bij naar Unlimited data + onbeperkt bellen en combineer je met een abonnement met maximaal 10 GB data? Dan ontvang je ook € 2,50 korting. Combineer met andere Unlimited data abonnementen of met T-Mobile Thuis en ontvang tot € 12,50 korting per maand. 

    Ik heb een abonnement van ná 9 september 2019
    Als je jouw abonnement bijstelt naar een databundel van maximaal 10GB, dan ontvang je € 2,50 factuurkorting en extra mobiele data.

    Stel je jouw abonnement bij naar Unlimited en combineer je met ieder ander abonnementen en krijg de maximale korting.

  • Verdien ik ook Meer data met T-Mobile Klantvoordeel als ik 0 MB databundel heb?

    Omdat er geen dataverkeer mogelijk is met deze bundel ontvang je geen Meer data vanuit T-Mobile Klantvoordeel.

Vragen over je T-Mobile Thuis abonnement

  • Welke Thuis abonnementen zijn geldig voor Klantvoordeel?

    De voordelen van T-Mobile Klantvoordeel gelden voor alle (combinaties van) abonnementen van T-Mobile Thuis. Dus ook als je alleen internet kiest.

  • Ik wil alleen internet, krijg ik dan ook voordeel?

    Ja. Ook als je alleen internet wilt, krijg je T-Mobile Klantvoordeel. Naast je mobiele voordelen ontvang je meer snelheid op je internetaansluiting.

  • Ik heb Internet + TV en mag dus een TV-pakket kiezen. Uit welke kan ik kiezen? En welke zijn gratis?

    Je kan kiezen uit alle extra TV-pakketten van T-Mobile Thuis. Kies je voor 2 Themapakketten of FOX Sports Eredivisie, dan is dat gratis. Op de andere extra TV-pakketten krijg je € 7,50 korting.

  • Bij de postcodecheck zie ik dat mijn snelheid niet hoger kan. Hoe kan ik nu gebruikmaken van de gratis snelheidsupgrade?

    Als je alleen standaard Internet 20 kan kiezen en er is geen snelheidsverhoging op jouw adres beschikbaar, dan krijg je € 2,50 korting.

  • Ik maak al gebruik van Mobiel + Thuis voordeel. Kan ik nu gebruikmaken van T-Mobile Klantvoordeel?

    Ja, dit geldt voor alle klanten die een mobiel en een Thuis abonnement combineren. Alle klanten die Mobiel + Thuis Voordeel hebben, kunnen zich aanmelden voor T-Mobile Klantvoordeel en gebruikmaken van de nieuwe voordelen. Ook klanten die alleen vast internet van T-Mobile Thuis hebben en een mobiel abonnement van T-Mobile, kunnen nu T-Mobile Klantvoordeel krijgen.

Algemene vragen over Klantvoordeel

  • Ik wil de korting/snelheidsupgrade/extra data van T-Mobile Klantvoordeel niet, kan ik iets anders krijgen of meer korting als ik de data niet neem?

    Nee, dit is niet mogelijk.

  • Ik heb een zakelijk abonnement, krijg ik ook voordeel?

    Heb je een zakelijk Go abonnement, dan kun jij je ook aanmelden en profiteren van T-Mobile Klantvoordeel. Andere zakelijke abonnementen zijn uitgesloten.

  • Ik heb geen mensen waar ik mee samenwoon. Kan ik ook korting krijgen met T-Mobile Klantvoordeel?

    Het is ook mogelijk om meerdere abonnementen die op één naam staan te combineren. Heb je wifi, TV en/of Vast bellen van T-Mobile Thuis, dan kan je dat abonnement ook aanmelden voor T-Mobile Klantvoordeel. Daarnaast kan je jouw mobiele abonnement ook combineren met een Tablet abonnement en Unlimited 4G voor Thuis.

  • Waarom krijg ik de activatiekosten niet vergoed?

    Wij kiezen ervoor om kortingen te geven op de abonnementskosten. Zo kunnen wij de maandelijkse kosten lager houden voor de klant. We kunnen jammer genoeg niet ook nog de activatiekosten vergoeden.

  • Ik heb een T-Mobile Thuis abonnement van voor 10 januari 2018. Krijg ik ook Klantvoordeel?

    Abonnementen afgesloten of verlengd voor 10-01-2018 komen niet in aanmerking voor een stap hogere internetsnelheid voor dezelfde prijs. Klanten met deze abonnementen krijgen wel een korting op een hogere internetsnelheid. De korting is afhankelijk van het gekozen abonnement. Kijk in My T-Mobile Thuis welke hogere snelheden beschikbaar zijn en welke prijzen en kortingen daarvoor gelden.