Opzeggen of verlengen

Wil je je abonnement verlengen of opzeggen? Hier lees je wanneer en hoe je dat doet.

Waarom bij T-Mobile blijven?

Altijd een passend abonnement

We zijn blij met jou als klant en willen graag dat je bij ons blijft. Twijfel je over je abonnement bij T-Mobile? We kunnen je helpen bij het vinden van een nieuw abonnement. Neem daarvoor contact met ons op via 0800 8104.

Loopt je vaste contractperiode binnen 4 maanden af? Bekijk dan jouw aanbod via My T-Mobile.

Direct opzeggen

Wil je direct opzeggen? Dat kan telefonisch, online of per post. Na je opzegging ontvang je van ons een bevestiging. Deze bevestiging krijg je per brief of e-mail. Heb je een andere vraag? Doorloop dan de stappen op de servicepagina.

Telefonisch

Je kunt het contract van je mobiele abonnement opzeggen door te bellen met T-Mobile Klantenservice via 0800 8104.

De Klantenservice is geopend van maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur en zaterdag van 09.00 tot 17.30 uur.

Direct online

Via ons digitale opzegformulier in My T-Mobile kun je jouw mobiele abonnement online opzeggen.

Wil je je T-Mobile Thuis abonnement opzeggen? Lees meer.

Goed om te weten

  • Einddatum van je abonnement bekijken

    Wil je weten of je al kunt opzeggen? Dan kun je de einddatum van je abonnement online bekijken.

    • De einddatum van je mobiele abonnement bekijk je via My T-Mobile
    • De einddatum van je abonnement voor internet, tv en vast bellen bekijk je via My T-Mobile Thuis
  • Wissel je T-Mobile Extra punten in

    Zodra jij je contract bij ons opzegt, komen je opgespaarde T-Mobile Extra punten te vervallen. Wil je nog gebruik maken van je punten? Doe dit dan voordat je je contract bij ons opzegt.

  • Alleen de contracthouder kan opzeggen

    In verband met privacy mogen T-Mobile medewerkers alleen informatie over een contract aan de contracthouder verstrekken.

  • Opzeggen na een overlijden

    • Bij overlijden van een klant met een mobiel abonnement bieden we nabestaanden 3 opties
    • Bij overlijden van een T-Mobile Thuis abonnement kun je contact opnemen met de klantenservice van Thuis.
  • Opzeggen bij Koop op Afstand

    Heb je je bestelling online of telefonisch gedaan? Dan kun je binnen 14 kalenderdagen na aankoop de bestelling annuleren.

    Lees meer over annuleren
  • Opzeggen per post

    Wil je liever per post opzeggen? Dat kan ook. Stuur je opzegging naar:
    T-Mobile Klantenservice BV
    Postbus 16272
    2500 BG Den Haag

    Vermeld in je brief in ieder geval:

    • het telefoonnummer van het abonnement
    • je klantnummer (deze staat op je factuur)
    • je naam en adresgegevens

    Binnen een week ontvang je een bevestiging van je opzegging per e-mail of brief.

Extra voordeel bij T-Mobile

Recycle Deal

Lagere maandlasten én je toestel recyclen

Direct lagere maandlasten voor je nieuwe toestel en na de duur van je contract dit toestel duurzaam recyclen? Dat kan met Recycle Deal.

Klantvoordeel

Wie combineert, verdient meer

2 of meer T-Mobile abonnementen op hetzelfde adres? Meld ze aan en krijg meer snelheid, meer TV keuze, meer data, meer korting!