Verlengen

Staat je vraag over verlengen hiertussen?

  • Hoe verleng ik mijn contract?

    Als je contract bijna is afgelopen, kun je je abonnement laten doorlopen of je contract vernieuwen (verlengen). Dat kan met een abonnement met of zonder telefoon, een Sim Only. Bekijk of je kunt verlengen. Je komt dan uit in My T-Mobile en daarna in onze online shop. Je betaalt uiteraard geen aansluitkosten.

    Is je toestel kapot? Dan zou je gebruik kunnen maken van Early Renewal

    Zakelijk
    Als beheerder verleng je eenvoudig één of meerdere abonnementen vanaf 6 maanden voor de einddatum van jouw contract.


    Ben je hiermee geholpen?

    Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

    We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

  • Wanneer kan ik mijn abonnement verlengen?

    Je mag 4 maanden voordat je contract afloopt, verlengen. Je kunt je einddatum en de datum waarop je kunt verlengen, bekijken via de My T-Mobile app en op My T-Mobile. Zakelijke klanten kunnen 6 maanden voordat het contract afloopt, verlengen.

    Als je mobiele telefoon bijvoorbeeld kapot is, snappen we dat je al eerder wilt vernieuwen, dit noemen we Early Renewal.


    Ben je hiermee geholpen?

    Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

    We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

  • Krijg ik korting bij het verlengen van mijn abonnement?

    Sluit je een nieuw abonnement af, dan krijg je eigenlijk altijd korting. Als je jouw contract vernieuwt krijg je meestal ook een korting én betaal je geen aansluitkosten. Bekijk ons aanbod via My T-Mobile.


    Ben je hiermee geholpen?

    Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

    We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

  • Kan ik mijn abonnement vervroegd vernieuwen met een nieuw toestel?

    Je mag 4 maanden voordat je contract afloopt verlengen. Als je mobiele telefoon bijvoorbeeld kapot is, snappen we dat je al eerder wilt vernieuwen. Dat noemen wij Early Renewal. Neem daarvoor contact met ons op via 0800 - 8104. Je kunt hiervoor niet terecht in de T-Mobile Shop.


    Ben je hiermee geholpen?

    Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

    We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

  • Hoe kan ik het abonnement opzeggen bij een overlijden?

    Als een T-Mobile klant is overleden, bieden we jou als nabestaande drie opties voor het abonnement van de overledene.

    Let op! Had de T-Mobile klant ook een toestelverzekering? Vergeet deze dan niet op te zeggen bij de betreffende verzekeringsmaatschappij. Dit kan T-Mobile helaas niet doen.


    Ben je hiermee geholpen?

    Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

    We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

  • Kan ik mijn abonnement afkopen?

    Neem contact met ons op als je abonnement nog doorloopt en je het toch wilt opzeggen. Je kunt bellen naar 0800 - 8104 (particulier) of 0800 - 7112 (zakelijk). Wij kijken dan met je mee of je je abonnement kunt afkopen.

    Onze medewerkers mogen een opzeggingsverzoek alleen doorvoeren als de contracthouder daar zelf contact over opneemt. Na je opzegging ontvang je van ons direct een bevestiging. Deze bevestiging krijg je per brief of e-mail.


    Ben je hiermee geholpen?

    Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

    We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

  • Hoe zeg ik mijn abonnement op?

    Natuurlijk vinden we het jammer dat jij je contract wilt opzeggen. Je kunt bellen naar 0800 - 8104 (particulier) of 0800 - 7112 (zakelijk). Onze medewerkers mogen een opzeggingsverzoek alleen doorvoeren als de contracthouder daar zelf contact over opneemt. Na je opzegging ontvang je van ons direct een bevestiging. Deze bevestiging krijg je per brief of e-mail.

    Kijk hier als je T-Mobile Thuis wilt opzeggen.


    Ben je hiermee geholpen?

    Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

    We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Mijn vraag staat er niet tussen

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Bedankt voor je feedback!

We zullen ons best doen om je feedback mee te nemen in het verbeteren van onze service.

Het is alleen mogelijk om letters en cijfers te gebruiken bij het invullen van je feedback.

We hopen je verder te kunnen helpen via de onderstaande kanalen

Community

Community

Ruim 280.000 leden

Vind het antwoord op al jouw vragen via de T-Mobile Community.

Ga naar de Community
facebook-messenger

Facebook

Chatten via Facebook

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 21:00
za - zo: 09:00 - 17.30
feestdagen: gesloten

Naar Facebook Messenger
Twitter

Twitter

Openbaar en in DM

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 21:00
za - zo: 09:00 - 17:30
feestdagen: gesloten

Naar Twitter

Bellen

Gesloten

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bellen

Persoonlijk contact

Klantenservice
06 - 2400 1200
Klant worden
0800 - 7123

Bekijk openingstijden
My T-Mobile

Zelf regelen

24/7 beschikbaar

Zelf je telecomzaken regelen in My T-Mobile. Waar of wanneer dan ook.

Naar My T-Mobile
Email

E-mail

REACTIETIJD: MAX. 6 WERKDAGEN

Voor minder dringende vragen aan onze klantenservice.

Stuur een bericht
T-Mobile Shop

T-Mobile Shop

VRAAG HET DE SHOPMEDEWERKER

Altijd een T-Mobile Shop in de
buurt.

Vind jouw shop

Nee, ik wil contact

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Bedankt voor je feedback!

We zullen ons best doen om je feedback mee te nemen in het verbeteren van onze service.

Het is alleen mogelijk om letters en cijfers te gebruiken bij het invullen van je feedback.

We hopen je verder te kunnen helpen via de onderstaande kanalen

Community

Community

Ruim 280.000 leden

Vind het antwoord op al jouw vragen via de T-Mobile Community.

Ga naar de Community
facebook-messenger

Facebook

Chatten via Facebook

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 21:00
za - zo: 09:00 - 17.30
feestdagen: gesloten

Naar Facebook Messenger
Twitter

Twitter

Openbaar en in DM

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 21:00
za - zo: 09:00 - 17:30
feestdagen: gesloten

Naar Twitter

Bellen

Gesloten

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bellen

Persoonlijk contact

Klantenservice
06 - 2400 1200
Klant worden
0800 - 7123

Bekijk openingstijden
My T-Mobile

Zelf regelen

24/7 beschikbaar

Zelf je telecomzaken regelen in My T-Mobile. Waar of wanneer dan ook.

Naar My T-Mobile
Email

E-mail

REACTIETIJD: MAX. 6 WERKDAGEN

Voor minder dringende vragen aan onze klantenservice.

Stuur een bericht
T-Mobile Shop

T-Mobile Shop

VRAAG HET DE SHOPMEDEWERKER

Altijd een T-Mobile Shop in de
buurt.

Vind jouw shop

Abonnement verlengen of opzeggen

contract verlengen-opzeggen

Of je jouw contract nu wilt verlengen of opzeggen, grote kans dat je er vragen over hebt. Het is in beide gevallen belangrijk dat je op de hoogte bent van de looptijd van je contract. Die informatie kun je eenvoudig vinden in My T-Mobile.
Op deze pagina worden de meestgestelde vragen rondom deze twee onderwerpen beantwoord.

Alles over verlengen
Alles over opzeggen

Alles over verlengen

Een reguliere verlenging, Early Renewal of een contractovername. Het is logisch als je daar wat meer over wilt weten. We lichten het graag aan je toe! 

Reguliere verlenging

Vanaf 4 maanden voor het einde van je contract kan je verlengen. Kijk op My T-Mobile om te zien wanneer je contract afloopt. Je verlenging regel je gemakkelijk online, in één van onze winkels of bel gratis met 0800-8104.

Early Renewal

Standaard kun je je abonnement verlengen vanaf 4 maanden voor het eind van de lopende contractperiode. Maar als je telefoon bijvoorbeeld kapot is, snappen we best dat je je abonnement vervroegd wilt verlengen.

Contractovername

Je kunt je abonnement op een andere (bedrijfs)naam laten zetten. Dit is handig wanneer je bijvoorbeeld zelf je abonnement gaat betalen of als je een eigen bedrijf bent gestart.

Alles over opzeggen

Het woord 'opzeggen' vinden we nooit leuk om te horen. Daarom doen we er alles aan om jouw tijd bij T-Mobile zo aangenaam mogelijk te maken. Denk je er toch aan om ons te verlaten? Hieronder vertellen we je hoe je dat makkelijk regelt.

Abonnement pauzeren

Tijdelijk stopzetten

Het is niet mogelijk om je abonnement te pauzeren. De collega's van onze Klantenservice denken heel graag met je mee in hoe je jouw abonnement zo voordelig mogelijk kan maken. Handig als je bijvoorbeeld een tijdje naar het buitenland gaat! 

Klantenservice

Telefonisch opzeggen

Je kunt het contract van je mobiele abonnement beëindigen door te bellen met T-Mobile Klantenservice via 0800 8104.
Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur en zaterdag van 09.00 tot 17.30 uur.

Overlijden

Opzeggen bij overlijden

In deze moeilijke tijd wil je niet te veel moeten nadenken bij de zaken die geregeld moeten worden. Je kunt ervoor kiezen om het abonnement te stoppen, over te nemen of om te laten zetten naar PrePaid. Op deze pagina hebben we alle mogelijkheden voor je op een rij gezet.

Veel sterkte!

Wil je je T-Mobile Thuis abonnement opzeggen?
Lees meer

Goed om te weten

Tot slot nog een aantal zaken die handig zijn om te weten wanneer je wilt opzeggen.

  • Alleen de contracthouder kan opzeggen

    In verband met privacy mogen T-Mobile medewerkers alleen informatie over een contract aan de contracthouder verstrekken.

  • Opzeggen bij Koop op Afstand

    Heb je je bestelling online of telefonisch gedaan? Dan kun je binnen 14 kalenderdagen na aankoop de bestelling annuleren.

    Lees meer over annuleren
  • Opzeggen per online formulier

    Via ons digitale opzegformulier in My T-Mobile kun je jouw mobiele abonnement online opzeggen.

  • Opzeggen per post

    Wil je liever per post opzeggen? Dat kan ook. Stuur je opzegging naar:
    T-Mobile Klantenservice BV
    Postbus 16272
    2500 BG Den Haag

    Vermeld in je brief in ieder geval:

    • het telefoonnummer van het abonnement
    • je klantnummer (deze staat op je factuur)
    • je naam en adresgegevens

    Binnen een week ontvang je een bevestiging van je opzegging per e-mail of brief.

  • Wissel je T-Mobile Extra punten in

    Zodra jij je contract bij ons opzegt, komen je opgespaarde T-Mobile Extra punten te vervallen. Wil je nog gebruik maken van je punten? Doe dit dan voordat je je contract bij ons opzegt.

Wij helpen je graag

We hebben al onze kennis hierboven voor je op een rijtje gezet. Toch geen antwoord kunnen vinden op je vraag? Dan zijn wij bereikbaar via onderstaande kanalen:

Community

Community

Ruim 280.000 leden

Vind het antwoord op al jouw vragen via de T-Mobile Community.

Ga naar de Community

Bellen

Gesloten

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bellen

Persoonlijk contact

Klantenservice
06 - 2400 1200
Klant worden
0800 - 7123

Bekijk openingstijden
Email

E-mail

REACTIETIJD: MAX. 6 WERKDAGEN

Voor minder dringende vragen aan onze klantenservice.

Stuur een bericht