Verlengen

Staat je vraag over verlengen hiertussen?

  • Hoe verleng ik mijn contract?

    Als je contract bijna is afgelopen, kun je je abonnement laten doorlopen of je contract vernieuwen (verlengen). Dat kan met een abonnement met of zonder telefoon, een Sim Only. Bekijk of je kunt verlengen. Je komt dan uit in My T-Mobile en daarna in onze online shop. Je betaalt uiteraard geen aansluitkosten.

    Is je toestel kapot? Dan zou je gebruik kunnen maken van Early Renewal

    Zakelijk
    Als beheerder verleng je eenvoudig één of meerdere abonnementen vanaf 6 maanden voor de einddatum van jouw contract.


    Ben je hiermee geholpen?

    Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

    We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

  • Wanneer kan ik mijn abonnement verlengen?

    Je mag 4 maanden voordat je contract afloopt, verlengen. Je kunt je einddatum en de datum waarop je kunt verlengen, bekijken via de My T-Mobile app en op My T-Mobile. Zakelijke klanten kunnen 6 maanden voordat het contract afloopt, verlengen.

    Als je mobiele telefoon bijvoorbeeld kapot is, snappen we dat je al eerder wilt vernieuwen, dit noemen we Early Renewal.


    Ben je hiermee geholpen?

    Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

    We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

  • Krijg ik korting bij het verlengen van mijn abonnement?

    Sluit je een nieuw abonnement af, dan krijg je eigenlijk altijd korting. Als je jouw contract vernieuwt krijg je meestal ook een korting én betaal je geen aansluitkosten. Bekijk ons aanbod via My T-Mobile.


    Ben je hiermee geholpen?

    Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

    We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

  • Kan ik mijn abonnement vervroegd vernieuwen met een nieuw toestel?

    Je mag 4 maanden voordat je contract afloopt verlengen. Als je mobiele telefoon bijvoorbeeld kapot is, snappen we dat je al eerder wilt vernieuwen. Dat noemen wij Early Renewal. Neem daarvoor contact met ons op via 0800 - 8104. Je kunt hiervoor niet terecht in de T-Mobile Shop.


    Ben je hiermee geholpen?

    Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

    We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

  • Hoe kan ik het abonnement opzeggen bij een overlijden?

    Als een T-Mobile klant is overleden, bieden we jou als nabestaande drie opties voor het abonnement van de overledene.

    Let op! Had de T-Mobile klant ook een toestelverzekering? Vergeet deze dan niet op te zeggen bij de betreffende verzekeringsmaatschappij. Dit kan T-Mobile helaas niet doen.


    Ben je hiermee geholpen?

    Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

    We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

  • Hoe zeg ik mijn abonnement op?

    Natuurlijk vinden we het jammer dat jij je contract wilt opzeggen. Je kunt bellen naar 0800 - 8104 (particulier) of 0800 - 7112 (zakelijk). Onze medewerkers mogen een opzeggingsverzoek alleen doorvoeren als de contracthouder daar zelf contact over opneemt. Na je opzegging ontvang je van ons direct een bevestiging. Deze bevestiging krijg je per brief of e-mail.

    Kijk hier als je T-Mobile Thuis wilt opzeggen.


    Ben je hiermee geholpen?

    Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

    We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

  • Kan ik mijn abonnement afkopen?

    Neem contact met ons op als je abonnement nog doorloopt en je het toch wilt opzeggen. Je kunt bellen naar 0800 - 8104 (particulier) of 0800 - 7112 (zakelijk). Wij kijken dan met je mee of je je abonnement kunt afkopen.

    Onze medewerkers mogen een opzeggingsverzoek alleen doorvoeren als de contracthouder daar zelf contact over opneemt. Na je opzegging ontvang je van ons direct een bevestiging. Deze bevestiging krijg je per brief of e-mail.


    Ben je hiermee geholpen?

    Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

    We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Mijn vraag staat er niet tussen

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Bedankt voor je feedback!

We zullen ons best doen om je feedback mee te nemen in het verbeteren van onze service.

We hopen je verder te kunnen helpen via de onderstaande kanalen

Community

Community

Al 126.000 vragen beantwoord

Vind het antwoord op al jouw vragen via de T-Mobile Community.

Ga naar de Community
facebook-messenger

Facebook Messenger

Stel je vraag via social media

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 21:00
za - zo: 09:00 - 17.30
feestdagen: gesloten

Naar Facebook Messenger
Twitter

Twitter

Stel je vraag via social media

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 21:00
za - zo: 09:00 - 17:30
feestdagen: gesloten

Naar Twitter

Bellen

Persoonlijk contact

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bekijk telefoonnummers

Bellen

Persoonlijk contact

Klantenservice
06 - 2400 1200
Klant worden
0800 - 7123

Bekijk openingstijden
My T-Mobile

Regel zelf in My T-Mobile

100 Services - 24/7 beschikbaar

Zelf je telecomzaken regelen. Waar of wanneer dan ook

Naar My T-Mobile

Nee, ik wil contact

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Bedankt voor je feedback!

We zullen ons best doen om je feedback mee te nemen in het verbeteren van onze service.

We hopen je verder te kunnen helpen via de onderstaande kanalen

Community

Community

Al 126.000 vragen beantwoord

Vind het antwoord op al jouw vragen via de T-Mobile Community.

Ga naar de Community
facebook-messenger

Facebook Messenger

Stel je vraag via social media

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 21:00
za - zo: 09:00 - 17.30
feestdagen: gesloten

Naar Facebook Messenger
Twitter

Twitter

Stel je vraag via social media

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 21:00
za - zo: 09:00 - 17:30
feestdagen: gesloten

Naar Twitter

Bellen

Persoonlijk contact

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bekijk telefoonnummers

Bellen

Persoonlijk contact

Klantenservice
06 - 2400 1200
Klant worden
0800 - 7123

Bekijk openingstijden
My T-Mobile

Regel zelf in My T-Mobile

100 Services - 24/7 beschikbaar

Zelf je telecomzaken regelen. Waar of wanneer dan ook

Naar My T-Mobile

Abonnement verlengen

Wil je abonnement verlengen? We vertellen je graag alles over de mogelijkheden. Neem daarvoor contact met ons op via 0800 8104.

Loopt je vaste contractperiode binnen 4 maanden af? Bekijk dan jouw aanbod via My T-Mobile.

Abonnement opzeggen

Natuurlijk vinden we het erg jammer dat je je abonnement wilt beëindigen. Je kunt je abonnement opzeggen zodra je contracttermijn is verlopen, met een opzegtermijn van één maand. 

Telefonisch

Je kunt het contract van je mobiele abonnement beëindigen door te bellen met T-Mobile Klantenservice via 0800 8104. De Klantenservice is geopend van maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur en zaterdag van 09.00 tot 17.30 uur.

Wil je je T-Mobile Thuis abonnement beëindigen? Lees meer.

Goed om te weten

  • Einddatum van je abonnement bekijken

    Wil je weten of je al kunt opzeggen? Dan kun je de einddatum van je abonnement online bekijken.

    • De einddatum van je mobiele abonnement bekijk je via My T-Mobile
    • De einddatum van je abonnement voor internet, tv en vast bellen bekijk je via My T-Mobile Thuis
  • Wissel je T-Mobile Extra punten in

    Zodra jij je contract bij ons opzegt, komen je opgespaarde T-Mobile Extra punten te vervallen. Wil je nog gebruik maken van je punten? Doe dit dan voordat je je contract bij ons opzegt.

  • Alleen de contracthouder kan opzeggen

    In verband met privacy mogen T-Mobile medewerkers alleen informatie over een contract aan de contracthouder verstrekken.

  • Opzeggen na een overlijden

    • Bij overlijden van een klant met een mobiel abonnement bieden we nabestaanden 3 opties
    • Bij overlijden van een T-Mobile Thuis abonnement kun je contact opnemen met de klantenservice van Thuis.
  • Opzeggen bij Koop op Afstand

    Heb je je bestelling online of telefonisch gedaan? Dan kun je binnen 14 kalenderdagen na aankoop de bestelling annuleren.

    Lees meer over annuleren
  • Opzeggen per formulier

    Via ons digitale opzegformulier in My T-Mobile kun je jouw mobiele abonnement online beëindigen.

  • Opzeggen per post

    Wil je liever per post opzeggen? Dat kan ook. Stuur je opzegging naar:
    T-Mobile Klantenservice BV
    Postbus 16272
    2500 BG Den Haag

    Vermeld in je brief in ieder geval:

    • het telefoonnummer van het abonnement
    • je klantnummer (deze staat op je factuur)
    • je naam en adresgegevens

    Binnen een week ontvang je een bevestiging van je opzegging per e-mail of brief.

Extra voordeel bij T-Mobile

Recycle Deal

Lagere maandlasten én je toestel recyclen

Direct lagere maandlasten voor je nieuwe toestel en na de duur van je contract dit toestel duurzaam recyclen? Dat kan met Recycle Deal.

Klantvoordeel

Wie combineert, verdient meer

2 of meer T-Mobile abonnementen op hetzelfde adres? Meld ze aan en krijg meer snelheid, meer TV keuze, meer data, meer korting!

Wij helpen je graag

We hebben al onze kennis hierboven voor je op een rijtje gezet. Toch geen antwoord kunnen vinden op je vraag? Dan zijn wij bereikbaar via onderstaande kanalen:

Community

Community

Al 126.000 vragen beantwoord

Vind het antwoord op al jouw vragen via de T-Mobile Community.

Ga naar de Community

Bellen

Persoonlijk contact

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bekijk telefoonnummers

Bellen

Persoonlijk contact

Klantenservice
06 - 2400 1200
Klant worden
0800 - 7123

Bekijk openingstijden