Reguliere verlenging
Vanaf 4 maanden voor het einde van je contract kan je verlengen. Kijk op My T-Mobile om te zien wanneer je contract afloopt. Je verlenging regel je gemakkelijk online, in één van onze winkels of bel gratis met 0800-8104.
Je mag 4 maanden voordat je contract afloopt verlengen. Als je mobiele telefoon bijvoorbeeld kapot is, snappen we dat je al eerder wilt vernieuwen. Dat noemen wij Early Renewal. Neem daarvoor contact met ons op via 0800 - 8104. Je kunt hiervoor niet terecht in de T-Mobile Shop.
We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.
Sluit je een nieuw abonnement af, dan krijg je eigenlijk altijd korting. Als je jouw contract vernieuwt krijg je meestal ook een korting én betaal je geen aansluitkosten. Bekijk ons aanbod via My T-Mobile.
We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.
Je mag 4 maanden voordat je contract afloopt, verlengen. Je kunt je einddatum en de datum waarop je kunt verlengen, bekijken via de My T-Mobile app en op My T-Mobile. Zakelijke klanten kunnen 6 maanden voordat het contract afloopt, verlengen.
Als je mobiele telefoon bijvoorbeeld kapot is, snappen we dat je al eerder wilt vernieuwen, dit noemen we Early Renewal.
We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.
Als je contract bijna is afgelopen, kun je je abonnement laten doorlopen of je contract vernieuwen (verlengen). Dat kan met een abonnement met of zonder telefoon, een Sim Only. Bekijk of je kunt verlengen. Je komt dan uit in My T-Mobile en daarna in onze online shop. Je betaalt uiteraard geen aansluitkosten.
Is je toestel kapot? Dan zou je gebruik kunnen maken van Early Renewal.
Zakelijk
Als beheerder verleng je eenvoudig één of meerdere abonnementen vanaf 6 maanden voor de einddatum van jouw contract.
We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.
Als je je abonnement wilt opzeggen, kun je bellen naar 0800 - 8104 (particulier) of 0800 - 7112 (zakelijk). Je kunt je mobiele abonnement ook online opzeggen, via ons digitale opzegformulier in My T-Mobile.
Onze medewerkers mogen een opzeggingsverzoek alleen doorvoeren als de contracthouder daar zélf contact over opneemt. Na je opzegging ontvang je van ons een bevestiging, per e-mail of brief.
Wil je T-Mobile Thuis (dus vast internet, telefoon en/of tv) opzeggen? Lees dan hier hoe je dat kunt doen.
We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.
Als een T-Mobile klant is overleden, bieden we jou als nabestaande 3 opties voor het abonnement van de overledene. Natuurlijk is opzeggen mogelijk, maar je kunt er ook voor kiezen het abonnement over te zetten op een andere naam, of om te zetten naar PrePaid (zodat het mobiele nummer actief blijft).
Je leest alles over de verschillende mogelijkheden op t-mobile.nl/overlijden.
Let op! Als de overledene ook een toestelverzekering had, kunnen wij die niet opzeggen; dat kan alleen rechtstreeks bij de verzekeraar.
We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.
Neem contact met ons op als je abonnement nog doorloopt en je het toch wilt opzeggen. Je kunt bellen naar 0800 - 8104 (particulier) of 0800 - 7112 (zakelijk). Wij kijken dan met je mee of je je abonnement kunt afkopen.
Onze medewerkers mogen een opzeggingsverzoek alleen doorvoeren als de contracthouder daar zelf contact over opneemt. Na je opzegging ontvang je van ons direct een bevestiging. Deze bevestiging krijg je per brief of e-mail.
We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.
Of je jouw contract nu wilt verlengen of opzeggen, grote kans dat je er vragen over hebt. Het is in beide gevallen belangrijk dat je op de hoogte bent van de looptijd van je contract. Die informatie kun je eenvoudig vinden in My T-Mobile. Op deze pagina worden de meestgestelde vragen rondom deze twee onderwerpen beantwoord.
Vanaf 4 maanden voor het einde van je contract kan je verlengen. Kijk op My T-Mobile om te zien wanneer je contract afloopt. Je verlenging regel je gemakkelijk online, in één van onze winkels of bel gratis met 0800-8104.
Standaard kun je je abonnement verlengen vanaf 4 maanden voor het eind van de lopende contractperiode. Maar als je telefoon bijvoorbeeld kapot is, snappen we best dat je je abonnement vervroegd wilt verlengen.
Een contract overnemen of laten overnemen? Dat kan! Je kunt je abonnement op een andere (bedrijfs)naam laten zetten. Handig wanneer je bijvoorbeeld zelf je abonnement gaat betalen of als je een eigen bedrijf bent gestart.
Het is niet mogelijk om je abonnement te pauzeren. Onze Klantenservice denkt heel graag met je mee in hoe je jouw abonnement zo voordelig mogelijk kan maken. Handig als je bijvoorbeeld een tijdje naar het buitenland gaat!
Je kunt het contract van je mobiele abonnement beëindigen door te bellen met
Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur en zaterdag van 09.00 tot 17.30 uur.
In deze moeilijke tijd wil je niet te veel hoeven nadenken bij zaken die geregeld moeten worden. Je kunt ervoor kiezen om het abonnement te stoppen, over te nemen of om te laten zetten naar PrePaid. Lees meer over je opties en het overlijden melden.
Veel sterkte!
Lees hier meer over het opzeggen van
Tot slot nog een aantal zaken die handig zijn om te weten wanneer je wilt opzeggen. Lees ze hieronder.
In verband met privacy mogen T-Mobile medewerkers alleen informatie over een contract aan de contracthouder verstrekken.
Heb je je bestelling online of telefonisch gedaan? Dan kun je binnen 14 kalenderdagen na aankoop de bestelling annuleren.
Lees meer over annulerenVia ons digitale opzegformulier in My T-Mobile kun je jouw mobiele abonnement online opzeggen.
Wil je liever per post opzeggen? Dat kan ook. Stuur je opzegging naar:
T-Mobile Klantenservice BV
Postbus 16272
2500 BG Den Haag
Vermeld in je brief in ieder geval:
Binnen een week ontvang je een bevestiging van je opzegging per e-mail of brief.