Betalingsregeling aanvragen

Oeps!

Door een technisch probleem kan deze functie niet gebruikt worden.
Probeer het op een later moment nogmaals.

Terug naar facturen

Voorwaarden aanvragen betalingsregeling

  • Tijdens de betalingsregeling kun je je abonnement niet verhogen of nieuwe bundels toevoegen.
    Je kunt wel je abonnement verlagen of bundels verwijderen.

    Je abonnement vernieuwen is pas mogelijk wanneer de betalingsregeling is afgelopen.

  • We blokkeren je telefoonaansluiting tijdens de betalingsregeling. Je kunt dan tijdelijk niet meer:

    • bellen in en naar het buitenland (incl. EU-landen)
    • bellen naar betaalde servicenummers
    • internetten in het buitenland
  • Naast de betalingsregeling, moet je ook jouw (nieuwe) maandelijkse facturen blijven betalen. Deze facturen bestaan uit je reguliere abonnementskosten en eventuele kosten die je buiten je bundel hebt gemaakt.

    Betaal je een termijnbedrag of een maandfactuur niet voor de uiterste betaaldatum, dan komt de volledige betalingsregeling te vervallen. Je dient dan zo snel mogelijk het totale openstaand bedrag te betalen, om verdere blokkades en incassokosten te voorkomen.

  • Heb je T-Mobile gemachtigd voor automatische incasso? Dan worden de termijnbedragen van de betalingsregeling en de nieuwe facturen automatisch door ons afgeschreven. Je kunt het bedrag ook handmatig overmaken, via iDEAL, in My T-Mobile.