Facturen en tarieven

Alles over je facturen en de tarieven


Facturen bekijken en betalen

Mijn facturen

In My T-Mobile kun je facturen bekijken, je verbruikstatus inzien en instellingen wijzigen.

Direct je facturen bekijken

Direct online betalen

Log in op My T-Mobile en betaal je factuur online via iDeal. Eventuele blokkades worden na betaling opgeheven.

Online betalen en blokkade opheffen

Betalingsregeling

Het kan gebeuren dat je een factuur niet direct kunt betalen. Je kunt (onder bepaalde voorwaarden) een betalingsregeling treffen.

Meer informatie


Uitleg nodig bij je factuur?

Eerste factuur

Ben je nieuw bij T-Mobile? We leggen je de eerste factuur uit.

Na wijzigen abonnement

Als jij je abonnement wijzigt, dan ziet je eerstvolgende factuur er anders uit.

Eindfactuur

Abonnement opgezegd? Je betaalt tot de opzegdatum.

Voorbeeldfactuur

Heb je uitleg nodig bij je gewone factuur? We leggen je factuur uit aan de hand van een voorbeeld.


Staan er extra kosten op je factuur?

Buitenland

Op reis geweest? Of naar het buitenland gebeld? Soms vallen de kosten buiten je bundel.

Verbruik buiten je bundel

Teveel internet, belminuten of sms gebruikt? Dan is je factuur hoger dan normaal.

Servicenummers

Extra kosten voor bellen naar servicenummers (bijv. 0900-nummers) vallen niet binnen je abonnement.

Sms-diensten

Via sms stemmen op kandidaten en andere sms-diensten zie je terug op je factuur.

Apps betalen via factuur

Als je apps hebt gekocht kan je die op je factuur zien als ‘Overige aankopen bij derde partijen’.

Diensten mobiel internet

Films, muziek en games op mobiele sites kan je ook via je T-Mobile factuur betalen. (FTMSC)


Kortingen/overige kosten

Soms krijg je korting op je abonnement, die zie je onder ‘Kortingen/overige kosten’. Heb je een nieuw abonnement of heb je een factuur niet op tijd betaald? Dan brengen we kosten in rekening. Zoals:

Heb je toch nog een vraag over je factuur? Laat het ons weten.
Neem contact met ons op