Uitleg over je eindfactuur

Lees hier alles over je laatste T-Mobile factuur

De eindfactuur van T-Mobile ziet er anders uit dan je gewend bent. We maken een eindafrekening als je kosten hebt gemaakt of wanneer je teveel betaald hebt. Hou rekening met het volgende:

  • Je betaalt je vaste maandkosten tot de datum waarop het abonnement stopt.
  • Wanneer je in de laatste periode nog kosten buiten de bundel hebt gemaakt, dan moet je hiervoor betalen.  
  • Moest je op de vorige factuur kosten voor de hele maand betalen of kreeg je kortingen terwijl je abonnement al gestopt was? We corrigeren de kortingen en kosten op je eindfactuur.
  • Heb je te veel betaald? Dan krijg je de te veel betaalde kosten binnen 2 weken teruggestort op je bankrekening.

Wanneer stopt het abonnement?

  • Is je vaste contractperiode verlopen of loopt je vaste contractperiode binnen een maand af? Dan heb je een opzegtermijn van 1 maand.  
  • Duurt je vaste contractperiode langer dan een maand? Dan gaat je opzegging in per einde contractdatum. 
  • Ook voor onze zakelijke klanten geldt een opzegtermijn van 1 maand vanaf de datum van opzegging.

T-Mobile bevestigt schriftelijk de datum waarop je abonnement stopt.

Toch nog een vraag over je factuur?

Heb je na het bekijken van deze pagina toch nog een vraag over je factuur? Laat het ons weten.
Neem contact met ons op