Contact

Neem contact met ons op

Waar gaat je vraag over?

We hebben verschillende contactkanalen voor mobiel, T-Mobile Thuis en zakelijk. Maak hieronder je keuze.
Let op! Meer weten over 4G voor Thuis? Kies dan voor 'Mobiel'. 


Andere klanten stellen ons nu deze vragen:

Ik heb een vraag over T-Mobile Thuis

Voor vragen over T-Mobile Thuis, kun je nog steeds terecht bij de T-Mobile Thuis klantenservice.

Bel naar:
0800-0092 (gratis)

Chatten kan via de servicepagina van T-Mobile Thuis (onderaan de pagina).

Openingstijden voor algemene vragen

Maandag t/m vrijdag 8.00 - 20.00 uur
Zaterdag 8.00 - 18.00 uur
Zondag gesloten

Openingstijden voor storingsvragen

Maandag t/m zaterdag 6.00 - 0.00 uur
Zon- en feestdagen 9.00 - 18.00 uur

Bekijk veelgestelde vragen over de wijziging naar T-Mobile Thuis
Ik ben gebeld door een Surinaams telefoonnummer (+597). Wat moet ik nu doen?

We krijgen meldingen binnen van klanten die worden gebeld door een Surinaams telefoonnummer. Dit herken je aan de eerste 3 cijfers +597.

Meer informatie en tips lees je op het T-Mobile Forum.

Ik kan mijn factuur niet betalen. Kan ik een betalingsregeling treffen?

Dat kan natuurlijk een keer gebeuren! Wil je een betalingsregeling aanvragen? Log in op My T-Mobile en bekijk je facturen. Als je een factuur nog niet betaald hebt zie je een knop waarmee je de betalingsregeling aanvraagt.

Ik wil meer informatie
Ik kan niet bellen of internetten, is er een storing?

Heb je een probleem met bellen of internetten. Het kan zijn dat er momenteel een storing of werkzaamheden zijn bij jou in de buurt. Ook kun je proberen het probleem zelf op te lossen.

Bekijk actuele storingen en werkzaamheden