Contact

Neem contact met ons op

Waar gaat je vraag over?

We hebben verschillende contactkanalen voor mobiel, T-Mobile Thuis en zakelijk. Maak hieronder je keuze.
Let op! Meer weten over 4G voor Thuis? Kies dan voor 'Mobiel'. 


Andere klanten stellen ons nu deze vragen:

Wat betaal ik in het buitenland?

Wil je precies weten hoeveel je betaalt op je vakantieadres? Sms dan (gratis) PRIJS LAND naar 5545, bijvoorbeeld: PRIJS SPANJE naar 5545
We sturen je een bericht met de tarieven voor bellen, sms'en en internetten voor het land waar je naartoe gaat. De tarieven die je krijgt, zijn specifiek geldig voor jouw abonnement of PrePaid. Deze sms'jes zijn gratis!

Meer over tarieven buitenland
Hoe werkt internetten in het buitenland?

Ga je binnenkort naar het buitenland en wil je mobiel internetten? Wij maken het gemakkelijk voor jou. Zet in het buitenland dataroaming aan via je toestelinstellingen. Je hoeft je bij ons geen zorgen te maken over onverwachte kosten. De internetverbinding stopt automatisch als je GB's zijn verbruikt. Wil je verder internetten? Dan kun je een GB-aanvuller of Travel & Surf pas kopen voor tijdelijk internet in het buitenland.

Lees verder
Weten jullie iets over de situatie op Sint Maarten?

Orkaan Irma heeft vrijwel alle zendmasten op Sint Maarten verwoest, waardoor het de komende tijd moeilijk is om (mobiel) contact met het eiland te krijgen.
We vinden het belangrijk dat je vrienden of familie op Sint Maarten kunt bellen en sms'en, zonder dat je je zorgen hoeft te maken over de kosten. Daarom willen we je tegemoetkomen, lees meer in dit forumtopic