Contact

Regel het eenvoudig zelf of neem contact met ons op

Let op! Er zijn op dit moment valse e-mails in omloop. Deze e-mails lijken afkomstig van T-Mobile, maar komen mogelijk van oplichters.
Lees meer over valse e-mails

Direct zelf regelen

Pas je gegevens en instellingen gemakkelijk en snel online aan, waar en wanneer jij wilt.

Factuur

Heb je een vraag over je factuur, bijvoorbeeld de eerste of de laatste?

Simkaart

Vraag je Pin-en Pukcode op, activeer of bestel je nieuwe simkaart online.


Stel je vraag online aan ons

Stel je vraag via één van onze social media-kanalen of chat met een medewerker. Wij beantwoorden doordeweeks vragen van 08.00 uur tot 21.00 uur en in het weekend van 09.00 tot 17.30 uur.


Vanwege onze reactietijd en openingstijden wordt je vraag morgen beantwoord.


De verwachte reactietijd voor twitter is:
5 uur en 18 minuten.


Chat met ons Chat met ons

Er wordt gekeken of er chat medewerkers online zijn.


E-mail E-mail ons

T-Mobile chat
De verwachte reactietijd voor e-mail is:

Kom bij ons langs

Laat je adviseren door onze medewerkers in de T-Mobile Shop. We helpen je graag.

Bellen

Neem telefonisch contact op met T-Mobile Klantenservice of chat gratis met een medewerker.

Bel 06 - 2400 1200

Vanuit het buitenland: Icoon telefoon
+31 6 2400 1200

Openingstijden

  • Abonnementen: Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur en zaterdag van 09.00 tot 17.30 uur
  • PrePaid: Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur

Zakelijke klant?
Kijk dan op de contactpagina voor bedrijven.

Kosten

Hier geldt het standaard tarief voor bellen naar een mobiel nummer, binnen Nederland. Voor klanten met een i-Abonnement van vóór 4 april 2011, is bellen met T-Mobile Klantenservice gratis. Vanuit het buitenland gelden de tarieven voor het bellen in het buitenland met een mobiele telefoon.

Ik ben nog geen klant. Bel 0800 - 7123

Voor vragen over een nieuw abonnement kun je bellen naar onze verkoopadviseurs:

Vanaf een mobiel nummer:
0800 - 7123 (gratis telefoonnummer)

Vanaf een vast nummer:
0800 - 7123 (gratis telefoonnummer)

Openingstijden

  • Abonnementen: Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur en zaterdag van 09.00 tot 17.30 uur
  • PrePaid: Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur

Kosten
Gratis telefoonnummer. Vanuit het buitenland gelden de tarieven voor het bellen in het buitenland met een mobiele telefoon.

Brochures en formulieren

Meer informatie

Wat is het post- of bezoekadres van T-Mobile?

Schrijven kan natuurlijk ook. Stuur je brief naar:

Postadres
T-Mobile Klantenservice BV
Postbus 16272
2500 BG Den Haag

Bezoekadres
T-Mobile Nederland BV
Waldorpstraat 60
2521 CC Den Haag

Bekijk de routebeschrijving
Wat zijn de wachttijden bij T-Mobile?

Gemiddelde wachttijd tijdens openingstijden

  • Telefonisch: 57 seconden 
  • Contactformulier: 10 dagen

Oplostijd tijdens openingstijden

  • Forum: 24 uur
Hoe scoort de T-Mobile Klantenservice?

Klanten wensen een betrouwbare en snelle service. T-Mobile verbetert daarom voortdurend de kwaliteit van haar klantenservice en wil haar klanten open en toegankelijk informeren.

Na contact met T-Mobile Klantenservice krijgen T-Mobile klanten een aantal vragen voorgelegd. Per kwartaal zijn dat ruim 200.000 klanten. De reacties geven inzicht en helpen T-Mobile haar service efficiënt te verbeteren.

Klanttevredenheid

87.3%* januari - maart 2016

*Dit percentage geeft aan hoeveel klanten tevreden waren met het contact dat zij hadden met T-Mobile Klantenservice.

Probleem opgelost

77.5%* januari - maart 2016

*Dit percentage geeft aan hoeveel klanten vinden dat hun vraag of probleem correct is afgehandeld of opgelost door T-Mobile Klantenservice.

Hoe kan ik een beveiligingslek melden?

Download het formulier (pdf)