Contact

Regel het eenvoudig zelf online of neem contact met ons op

Let op! Let op! Heb je vragen over het teruggeven van je toestel naar aanleiding van de Radar uitzending? Kijk dan op deze speciale pagina voor meer informatie.

Snel iets aanpassen?

Pas je persoonlijke gegevens, bundels en blokkades snel en gemakkelijk online aan.

Pas aan op My T-Mobile

Factuur

Heb je een vraag over je factuur, bijvoorbeeld de eerste of de laatste?

Alles over je facturen

Simkaart

Vraag je Pin-en Pukcode op, activeer of bestel je nieuwe simkaart online.

Regel het direct online


Andere klanten stellen ons nu deze vragen:

Kan ik mijn toestel teruggeven (Radar uitzending)?

We begrijpen dat je vragen hebt. Kijk op deze speciale pagina voor meer informatie.
Via onze Klantenservice kunnen we je helaas niet helpen.

Let op: valse e-mail in omloop!

We krijgen meldingen dat klanten valse e-mail ontvangen. Het advies is om vooral níet op de links in de e-mail te klikken en deze direct te verwijderen.

Lees meer op het Forum
Ik ga op vakantie, waar moet ik rekening mee houden?

Ga je op vakantie? Dan is het fijn om goed voorbereid op weg te gaan! Lees meer over:

Ben je net klant bij T-Mobile? Dan kan het zijn dat je nog niet kunt bellen in het buitenland. Neem contact op met Webcare.

Veelgestelde vragen over het buitenland
Ik kan niet bellen en/of internetten in het buitenland

Ben je in het buitenland en kan je niet bellen en/of internetten? Dan kan het zijn er een blokkade actief staat. Je kan deze eenvoudig uitzetten in je My T-Mobile account bij Gegevens & instellingen, Instellingen wijzigen en kies dan bij Blokkades voor blokkades in het buitenland.

Controleer op blokkades
Mijn Travel & Surf voucher van T-Mobile Extra werkt niet

Er zijn op dit moment technische problemen met de Travel & Surf voucher in de T-Mobile Extra catalogus. Wij hebben daarom de mogelijkheid tot het bestellen van de voucher even uitgezet.

Heb je de voucher al besteld? Dan kun je deze op dit moment niet inwisselen voor een Travel & Surf pas.

Blijf op de hoogte via het Forum
Ik kan niet bellen of internetten, is er een storing?

Heb je een probleem met bellen of internetten. Het kan zijn dat er momenteel een storing of werkzaamheden zijn bij jou in de buurt. Ook kun je proberen het probleem zelf op te lossen.

Bekijk actuele storingen en werkzaamheden

Stel je vraag aan ons

Stel je vraag via één van onze social media-kanalen, telefonisch of chat met een medewerker. Heb je een klacht? Deze kun je op verschillende manier bij ons indienen.


Momenteel zijn we gesloten. Vanaf 8:00 uur morgenochtend zijn er weer medewerkers aanwezig om je te helpen. De reactietijd is 1 dag.


Momenteel zijn we gesloten. Vanaf 8:00 uur morgenochtend zijn er weer medewerkers aanwezig om je te helpen. De reactietijd is 7 uur en 25 minuten.


Forum Forum

Vind het antwoord op jouw vragen via het T-Mobile Forum of deel tips met andere Forum-leden.


Chat met ons Chat met ons

Er wordt gekeken of er chat medewerkers online zijn.


Bel met ons Bel met ons

Abonnementen: Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur en zaterdag van 09.00 tot 17.30 uur
PrePaid: Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur


E-mail E-mail ons

T-Mobile chat
De verwachte reactietijd voor e-mail is:

T-Mobile Shops

Kom bij ons langs in de T-Mobile Shop en laat je adviseren door onze medewerkers.


Meer informatie

Wat is het post- of bezoekadres van T-Mobile?

Schrijven kan natuurlijk ook. Stuur je brief naar:

Postadres
T-Mobile Klantenservice BV
Postbus 16272
2500 BG Den Haag

Bezoekadres
T-Mobile Nederland BV
Waldorpstraat 60
2521 CC Den Haag

Bekijk de routebeschrijving
Wat zijn het btw-nummer en het KvK-nummer van T-Mobile?

Btw-nummer: NL8226.32.470.b01
KvK-nummer: 33.26.56.79

Wat zijn de wachttijden bij T-Mobile?

Gemiddelde wachttijd tijdens openingstijden

  • Telefonisch: 56 seconden 
  • Contactformulier: 10 dagen

Oplostijd tijdens openingstijden

  • Forum: 24 uur
Wat zijn de kosten voor het bellen naar de T-Mobile Klantenservice?

Je betaalt het standaard tarief voor bellen naar een mobiel nummer, binnen Nederland. Voor klanten met een i-Abonnement van vóór 4 april 2011, is het bellen met de T-Mobile Klantenservice gratis. Voor het bellen vanuit het buitenland naar de T-Mobile Klantenservice gelden er andere tarieven met een mobiele telefoon.

Hoe scoort de T-Mobile Klantenservice?

Klanten wensen een betrouwbare en snelle service. T-Mobile verbetert daarom voortdurend de kwaliteit van haar klantenservice en wil haar klanten open en toegankelijk informeren.

Na contact met T-Mobile Klantenservice krijgen T-Mobile klanten een aantal vragen voorgelegd. Per kwartaal zijn dat ruim 200.000 klanten. De reacties geven inzicht en helpen T-Mobile haar service efficiënt te verbeteren.

Klanttevredenheid

88.1%* april - juni 2016

*Dit percentage geeft aan hoeveel klanten tevreden waren met het contact dat zij hadden met T-Mobile Klantenservice.

Probleem opgelost

80.5%* april - juni 2016

*Dit percentage geeft aan hoeveel klanten vinden dat hun vraag of probleem correct is afgehandeld of opgelost door T-Mobile Klantenservice.

Hoe kan ik een beveiligingslek melden?

Download het formulier (pdf)

Brochures en formulieren