Contact

Regel het eenvoudig zelf online of neem contact met ons op

Snel iets aanpassen?

Pas je persoonlijke gegevens, bundels en blokkades snel en gemakkelijk online aan.

Pas aan op My T-Mobile

Factuur

Heb je een vraag over je factuur, bijvoorbeeld de eerste of de laatste?

Alles over je facturen

Simkaart

Vraag je Pin-en Pukcode op, activeer of bestel je nieuwe simkaart online.

Regel het direct online


Andere klanten stellen ons nu deze vragen:

Ik ga op vakantie, waar moet ik rekening mee houden?

Ga je op vakantie? Dan is het fijn om goed voorbereid op weg te gaan! Lees meer over:

Ben je net klant bij T-Mobile? Dan kan het zijn dat je nog niet kunt bellen in het buitenland. Neem contact op met Webcare.

Veelgestelde vragen over het buitenland
Ik heb geen welkomst-sms in het buitenland ontvangen

In het buitenland ontvang je van ons gratis een welkomst-sms met de tarieven voor bellen, sms en internet in het land waar je bent. Heb je geen sms ontvangen en wil je de tarieven weten? Sms PRIJS gratis naar 5545.

Ik ben in Italië en mijn internetverbinding is traag

Er spelen een aantal problemen bij de provider TIM. Ben je in Italië en ervaar je dit probleem ook? Probeer dan eerst om in je toestel handmatig een ander netwerk te selecteren, bijvoorbeeld Wind of H3G.

Lees meer
Ik kan niet bellen of internetten, is er een storing?

Heb je een probleem met bellen of internetten. Het kan zijn dat er momenteel een storing of werkzaamheden zijn bij jou in de buurt. Ook kun je proberen het probleem zelf op te lossen.

Bekijk actuele storingen en werkzaamheden

Stel je vraag aan ons

Stel je vraag via één van onze social media-kanalen, telefonisch of chat met een medewerker. Heb je een klacht? Deze kun je op verschillende manier bij ons indienen. Wij beantwoorden doordeweeks vragen van 08.00 uur tot 21.00 uur en in het weekend van 09.00 tot 17.30 uur.


Vanwege onze reactietijd en openingstijden wordt je vraag morgen beantwoord.


Vanwege onze reactietijd en openingstijden wordt je vraag morgen beantwoord.


Forum Forum

Vind het antwoord op jouw vragen via het T-Mobile Forum of deel tips met andere Forum-leden.


Chat met ons Chat met ons

Er wordt gekeken of er chat medewerkers online zijn.


Bel met ons Bel met ons

Abonnementen: Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur en zaterdag van 09.00 tot 17.30 uur
PrePaid: Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur


E-mail E-mail ons

T-Mobile chat
De verwachte reactietijd voor e-mail is:

T-Mobile Shops

Kom bij ons langs in de T-Mobile Shop en laat je adviseren door onze medewerkers.


Meer informatie

Wat is het post- of bezoekadres van T-Mobile?

Schrijven kan natuurlijk ook. Stuur je brief naar:

Postadres
T-Mobile Klantenservice BV
Postbus 16272
2500 BG Den Haag

Bezoekadres
T-Mobile Nederland BV
Waldorpstraat 60
2521 CC Den Haag

Bekijk de routebeschrijving
Wat zijn het btw-nummer en het KvK-nummer van T-Mobile?

Btw-nummer: NL8226.32.470.b01
KvK-nummer: 33.26.56.79

Wat zijn de wachttijden bij T-Mobile?

Gemiddelde wachttijd tijdens openingstijden

  • Telefonisch: 56 seconden 
  • Contactformulier: 10 dagen

Oplostijd tijdens openingstijden

  • Forum: 24 uur
Wat zijn de kosten voor het bellen naar de T-Mobile Klantenservice?

Je betaalt het standaard tarief voor bellen naar een mobiel nummer, binnen Nederland. Voor klanten met een i-Abonnement van vóór 4 april 2011, is het bellen met de T-Mobile Klantenservice gratis. Voor het bellen vanuit het buitenland naar de T-Mobile Klantenservice gelden er andere tarieven met een mobiele telefoon.

Hoe scoort de T-Mobile Klantenservice?

Klanten wensen een betrouwbare en snelle service. T-Mobile verbetert daarom voortdurend de kwaliteit van haar klantenservice en wil haar klanten open en toegankelijk informeren.

Na contact met T-Mobile Klantenservice krijgen T-Mobile klanten een aantal vragen voorgelegd. Per kwartaal zijn dat ruim 200.000 klanten. De reacties geven inzicht en helpen T-Mobile haar service efficiënt te verbeteren.

Klanttevredenheid

88.1%* april - juni 2016

*Dit percentage geeft aan hoeveel klanten tevreden waren met het contact dat zij hadden met T-Mobile Klantenservice.

Probleem opgelost

80.5%* april - juni 2016

*Dit percentage geeft aan hoeveel klanten vinden dat hun vraag of probleem correct is afgehandeld of opgelost door T-Mobile Klantenservice.

Hoe kan ik een beveiligingslek melden?

Download het formulier (pdf)

Brochures en formulieren