Contact

Neem contact met ons op

Waar gaat je vraag over?

We hebben verschillende contactkanalen voor mobiel, T-Mobile Thuis en zakelijk. Maak hieronder je keuze.
Let op! Meer weten over 4G voor Thuis? Kies dan voor 'Mobiel'. 


Andere klanten stellen ons nu deze vragen:

Ik heb PrePaid en ervaar problemen
Bekijk veelgestelde vragen over PrePaid
Kan ik nog overstappen naar Go?

Kun je nog niet verlengen? Dan kunnen we jouw abonnement helaas niet meer overzetten naar T-Mobile Go. We hebben deze mogelijkheid tijdelijk aangeboden en deze actie liep tot en met 31 maart.

Wil je jouw abonnement gebruiken in het buitenland? Vanaf 13 juni passen we de roamingtarieven aan. Vanaf dat moment kun je jouw bel-, sms- en databundels ook in de EU gebruiken, zonder extra kosten! We sturen je eind mei meer informatie.

Hoe werkt internetten in het buitenland?

Ga je binnenkort naar het buitenland en wil je mobiel internetten? Wij maken het gemakkelijk voor jou. Zet in het buitenland dataroaming aan via je toestelinstellingen. Je hoeft je bij ons geen zorgen te maken over onverwachte kosten. De internetverbinding stopt automatisch als je GB's zijn verbruikt. Wil je verder internetten? Dan kun je een GB-aanvuller of Travel & Surf pas kopen voor tijdelijk internet in het buitenland.

Lees verder
Ik hoor iets over BKR-registratie en inkomen doorgeven. Waarom doet T-Mobile dit?

Als je een toestelkrediet neemt, zijn alle Nederlandse providers verplicht zich te houden aan strenge regels. Wil je weten wat dit voor jou betekent? Kijk op onze informatiepagina 
Daar vind je ook een link naar ons speciale forumtopic waar je vragen kunt stellen.

Ik kan mijn factuur niet betalen. Kan ik een betalingsregeling treffen?

Dat kan natuurlijk een keer gebeuren! Wil je een betalingsregeling aanvragen? Log in op My T-Mobile en bekijk je facturen. Als je een factuur nog niet betaald hebt zie je een knop waarmee je de betalingsregeling aanvraagt.

Ik wil meer informatie
Ik kan niet bellen of internetten, is er een storing?

Heb je een probleem met bellen of internetten. Het kan zijn dat er momenteel een storing of werkzaamheden zijn bij jou in de buurt. Ook kun je proberen het probleem zelf op te lossen.

Bekijk actuele storingen en werkzaamheden