Contact

Neem contact met ons op

Waar gaat je vraag over?

We hebben verschillende contactkanalen voor mobiel, T-Mobile Thuis en zakelijk. Maak hieronder je keuze.
Let op! Meer weten over 4G voor Thuis? Kies dan voor 'Mobiel'. 


Andere klanten stellen ons nu deze vragen:

Ik heb de iPhone 8 (Plus) besteld. Wanneer krijg ik 'm?

Op ons forum geven we de actuele levertijden voor de nieuwste iPhones. 
Heb je een vraag over je bestelling? Stel m meteen op het forum, onze experts geven je antwoord.
Daarnaast sturen we je ook sms'jes om je op de hoogte te houden wanneer je je iPhone ontvangt. 

Bekijk de levertijd van je iPhone
Ik heb een e-mail over een verouderd abonnement gehad, is dit phishing?

Wij hebben op 12 oktober inderdaad een e-mail gestuurd, naar een hoop klanten die een abonnement hebben dat al lange tijd niet meer wordt verkocht.
 
In de e-mail die je hebt ontvangen, staat een link naar een webpagina met alle informatie die specifiek voor jóu geldt. Hiervoor moet je dan wel eerst inloggen.
Je mag gewoon op deze link klikken; het is geen phishing.

Wat betaal ik in het buitenland?

Wil je precies weten hoeveel je betaalt op je vakantieadres? Sms dan (gratis) PRIJS LAND naar 5545, bijvoorbeeld: PRIJS SPANJE naar 5545
We sturen je een bericht met de tarieven voor bellen, sms'en en internetten voor het land waar je naartoe gaat. De tarieven die je krijgt, zijn specifiek geldig voor jouw abonnement of PrePaid. Deze sms'jes zijn gratis!

Meer over tarieven buitenland
Hoe werkt internetten in het buitenland?

Ga je binnenkort naar het buitenland en wil je mobiel internetten? Wij maken het gemakkelijk voor jou. Zet in het buitenland dataroaming aan via je toestelinstellingen. Je hoeft je bij ons geen zorgen te maken over onverwachte kosten. De internetverbinding stopt automatisch als je GB's zijn verbruikt. Wil je verder internetten? Dan kun je een GB-aanvuller of Travel & Surf pas kopen voor tijdelijk internet in het buitenland.

Lees verder