Contact

Neem contact met ons op

Waar gaat je vraag over?

We hebben verschillende contactkanalen voor mobiel, T-Mobile Thuis en zakelijk. Maak hieronder je keuze.
Let op! Meer weten over 4G voor Thuis? Kies dan voor 'Mobiel'. 


Andere klanten stellen ons nu deze vragen:

Hoe werkt internetten in het buitenland?

Ga je binnenkort naar het buitenland en wil je mobiel internetten? Wij maken het gemakkelijk voor jou. Zet in het buitenland dataroaming aan via je toestelinstellingen. Je hoeft je bij ons geen zorgen te maken over onverwachte kosten. De internetverbinding stopt automatisch als je GB's zijn verbruikt. Wil je verder internetten? Dan kun je een GB-aanvuller of Travel & Surf pas kopen voor tijdelijk internet in het buitenland.

Lees verder
Ik heb een sms gekregen van Payinfo.nl, is dit phishing?

Heb je een sms ontvangen van Payinfo? Dan kun je in aanmerking komen voor vergoeding van gemaakte kosten. Dit is géén phishing bericht.

Lees meer op ons forum
Ik ben gebeld door een Surinaams telefoonnummer (+597). Wat moet ik nu doen?

We krijgen meldingen binnen van klanten die worden gebeld door een Surinaams telefoonnummer. Dit herken je aan de eerste 3 cijfers +597.

Meer informatie en tips lees je op het T-Mobile Forum.

Ik kan mijn factuur niet betalen. Kan ik een betalingsregeling treffen?

Dat kan natuurlijk een keer gebeuren! Wil je een betalingsregeling aanvragen? Log in op My T-Mobile en bekijk je facturen. Als je een factuur nog niet betaald hebt zie je een knop waarmee je de betalingsregeling aanvraagt.

Ik wil meer informatie
Ik kan niet bellen of internetten, is er een storing?

Heb je een probleem met bellen of internetten. Het kan zijn dat er momenteel een storing of werkzaamheden zijn bij jou in de buurt. Ook kun je proberen het probleem zelf op te lossen.

Bekijk actuele storingen en werkzaamheden