Contact

200.000 weten meer dan één

Kijk op Nederlands grootste mobiele forum: 200.000 klanten die jou graag helpen met je vraag.

Vind direct een antwoord

Misschien staat jouw vraag al online! Vind je antwoord in onze veelgestelde vragen.

Regel het zelf

Pas je gegevens en instellingen gemakkelijk en snel online aan, waar en wanneer jij wilt.

Netwerkstoring

Op 14 en 15 augustus had een deel van onze klanten last van een storing.
Voor deze klanten is er een compensatieregeling.

Lees meer

Chat met T-Mobile Klantenservice

Helaas zijn er op dit moment geen medewerkers die met jou kunnen chatten. Probeer het later nog eens of gebruik een van de andere manieren om contact met ons op te nemen.

Chat via je computer

Helaas is chatten via je smartphone en tablet niet mogelijk.

Stel je vraag aan webcare

Antwoord niet gevonden? Laat dan een reactie achter op het forum of via een van onze social media-kanalen. Ons Webcare-team beantwoordt doordeweeks vragen van 08.00 uur tot 21.00 uur en in het weekend van 09.00 tot 17.30 uur.

De verwachte reactietijd voor Facebook is:
Vanwege onze reactietijd en openingstijden wordt je vraag morgen beantwoord.

Liever een persoonlijk advies?

Ga langs bij een T-Mobile Shop of bel met onze klantenservice. Onze medewerkers zijn je graag van dienst.

Bellen

Neem telefonisch contact op met T-Mobile Klantenservice.

Wachttijden
Door de storing van afgelopen weekend zijn de wachttijden een stuk langer dan je van ons gewend bent. Onze excuses hiervoor. Bekijk hier de laatste updates

Ik ben klant. Bel 1200 of 06 - 2400 1200

Met een T-Mobile nummer: Icoon telefoon
1200

Vanaf een vast nummer of andere provider:
Bel 06 2400 1200

Vanuit het buitenland:
+31 6 2400 1200

Openingstijden

  • Abonnementen: Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur en zaterdag van 09.00 tot 17.30 uur
  • PrePaid: Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur

Kosten 
Hier geldt het standaard tarief voor bellen naar een mobiel nummer, binnen Nederland. Voor klanten met een Relax-abonnement van vóór januari 2010 of een i-Abonnement van vóór 4 april 2011, is bellen met T-Mobile Klantenservice gratis. Vanuit het buitenland gelden de tarieven voor het bellen in het buitenland met een mobiele telefoon.

Zakelijke klant?
Kijk dan op de contactpagina voor bedrijven.

Ik ben nog geen klant. Bel 0800 - 7123

Voor vragen over een nieuw abonnement kun je bellen naar onze verkoopadviseurs:

Vanaf een mobiel nummer:
0800 - 7123 (gratis telefoonnummer)

Vanaf een vast nummer:
0800 - 7123 (gratis telefoonnummer)

Openingstijden

  • Abonnementen: Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur en zaterdag van 09.00 tot 17.30 uur
  • PrePaid: Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur

Kosten
Gratis telefoonnummer. Vanuit het buitenland gelden de tarieven voor het bellen in het buitenland met een mobiele telefoon.

E-mail

Je kunt je vraag ook stellen via ons contactformulier. De gemiddelde reactietijd op vragen per e-mail is op dit moment 10 dagen.

Brochures en formulieren

Meer informatie

Wat is het post- of bezoekadres van T-Mobile?

Schrijven kan natuurlijk ook. Stuur je brief naar:

Postadres
T-Mobile Klantenservice BV
Postbus 16272
2500 BG Den Haag

Bezoekadres
T-Mobile Nederland BV
Waldorpstraat 60
2521 CC Den Haag

Bekijk de routebeschrijving
Wat zijn de wachttijden bij T-Mobile?

Gemiddelde wachttijd tijdens openingstijden

  • Telefonisch: 59 seconden 
  • Contactformulier: 10 dagen

Oplostijd tijdens openingstijden

  • Forum: 24 uur
Hoe scoort de T-Mobile Klantenservice?

Klanten wensen een betrouwbare en snelle service. T-Mobile verbetert daarom voortdurend de kwaliteit van haar klantenservice en wil haar klanten open en toegankelijk informeren.

Na contact met T-Mobile Klantenservice krijgen T-Mobile klanten een aantal vragen voorgelegd. Per kwartaal zijn dat ruim 200.000 klanten. De reacties geven inzicht en helpen T-Mobile haar service efficiënt te verbeteren.

Klanttevredenheid

86,2%* april - juni 2015

*Dit percentage geeft aan hoeveel klanten tevreden waren met het contact dat zij hadden met T-Mobile Klantenservice.

Probleem opgelost

77,7%* april - juni 2015

*Dit percentage geeft aan hoeveel klanten vinden dat hun vraag of probleem correct is afgehandeld of opgelost door T-Mobile Klantenservice.

Hoe kan ik een beveiligingslek melden?

Download het formulier (pdf)