Heb je een Samsung-toestel?
Meld je toestel dan ter reparatie aan via de website van Samsung. Samsung haalt zelf je toestel op en brengt hem binnen 3 werkdagen gerepareerd terug!
Samsung-toestel aanmelden
Heb je een Sony toestel?
Je kunt direct contact opnemen met Sony. Zij helpen je vervolgens met de reparatie van je toestel. Sony haalt zelf je toestel op en brengt hem weer gerepareerd terug!
Sony-toestel aanmelden
Heb je een OnePlus-toestel?
Meld je toestel dan ter reparatie aan via de website van OnePlus. Opsturen naar Oneplus is kosteloos, na ontvangst stuurt Oneplus hem binnen 3 werkdagen gerepareerd terug!
OnePlus-toestel aanmelden
Heb je een Fairphone-toestel?
Fairphone stimuleert haar gebruikers om problemen met hun telefoon zelf op te lossen en kapotte onderdelen zelf te vervangen, eventueel met hulp van de Fairphone-klantenservice.
Contact opnemen met Fairphone
Heb je een Lenovo tablet?
Meld je tablet o.v.v. het serienummer aan via de Lenovo reperatiewebsite. Je kunt de tablet gratis laten ophalen of zelf opsturen.
Lenovo tablet aanmelden
Staat jouw merk telefoon er niet tussen?
- Doorloop dan het stappenplan op Dr. Mobile om je toestel aan te melden voor reparatie.
- Heb je je toestel aangemeld en wil je de status van je reparatie weten? Neem dan direct contact op met Dr. Mobile.
- Let op: je kunt je toestel niet ter reparatie aanbieden in een T-Mobile winkel.
Naar Dr. Mobile