Opzeggen


Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

Als je je abonnement wilt opzeggen, kun je bellen naar 0800-8104 (particuliere klanten) of 0800-7112 (zakelijke klanten). Je kunt je mobiele abonnement ook online opzeggen, via het digitale opzegformulier in My T-Mobile. Of stuur ons een brief, met daarin alle nodige informatie.
Onze medewerkers mogen een opzeggingsverzoek alleen doorvoeren als de contracthouder daar zélf contact over opneemt.

Wil je per post opzeggen? Stuur je opzegging naar:
T-Mobile Klantenservice BV
Postbus 16272
2500 BG Den Haag

Vermeld in je brief in ieder geval:

  • het telefoonnummer van het abonnement
  • je klantnummer (deze staat op je factuur)
  • je naam en adresgegevens
Na je opzegging ontvang je van ons een schriftelijke bevestiging met daarin de opzegdatum.

T-Mobile Thuis opzeggen
Wil je T-Mobile Thuis (dus vast internet, telefoon en/of tv) opzeggen? Bel naar 0800-0092 of lees hier meer over hoe je dat doet.

Ben je hiermee geholpen?

Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Nee, feedback geven

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Het is alleen mogelijk om letters, cijfers en de speciale teken ? te gebruiken in je feedback.


Wij helpen je graag