Persoonsgegevens aanpassen


Kan ik de welkomst-sms in het buitenland ook laten uitzetten?

Met de gratis sms die je van ons ontvangt als je in een ander land bent, informeren wij je over de tarieven voor het gebruik van jouw mobiele telefoon in dat land. Als je het vervelend vindt om deze sms te ontvangen, kun je deze door onze medewerkers laten uitzetten. Neem hiervoor contact met ons op. 

Je kunt de prijs dan altijd zelf nog opvragen door een sms PRIJS LAND naar 5545 te sturen. Bijvoorbeeld PRIJS SPANJE naar 5545. Je krijgt dan een overzicht van de tarieven voor bellen, sms'en en internetten op jouw vakantiebestemming, voor jouw abonnement. Bekijk tarieven in het buitenland

Ben je hiermee geholpen?

Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Nee, feedback geven

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Het is alleen mogelijk om letters, cijfers en de speciale teken ? te gebruiken in je feedback.

Wij helpen je graag

Zakelijke klant? Stel hier je vraag aan T-Mobile Ondernemen.

We hebben al onze kennis hierboven voor je op een rijtje gezet. Toch geen antwoord kunnen vinden op je vraag? Dan zijn wij bereikbaar via onderstaande kanalen:

My T-Mobile

Regelen in My T-Mobile

100 Services,24/7 Beschikbaar

Mobiel abonnementen
Naar My T-Mobile

Vaste diensten (Thuis) Naar My T-Mobile Thuis

Community

Community

ONS FORUM MET 300.000 LEDEN

Mobiel abonnementen
Naar de Mobiel-community

Vaste diensten (Thuis)
Naar de Thuis-community

Bellen

Bellen

Persoonlijk contact

Mobiel abonnementen
Bekijk telefoonnummers

Vaste diensten (Thuis)
Bekijk telefoonnummers

Bellen

Bellen voor Vaste diensten (Thuis)

Openingstijden
ma - za: 07:00 - 22:00
zo + feestdagen: 09:00 - 18:00

Bel 0800-0092

Bellen

Bellen voor Mobiel abonnementen

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bel 06-2400 1200