Simkaart

Activeer of bestel je nieuwe simkaart op My T-Mobile

Simkaart activeren

Werkt je oude simkaart nog? Ga naar My T-Mobile.
Oude simkaart kwijt of kapot? Neem contact op met de Klantenservice of ga naar een T-Mobile Shop.

Activeer je simkaart

Simkaart bestellen of blokkeren

Simkaart kapot, gestolen of een Duosim bestellen? Blokkeer je huidige simkaart of bestel online een nieuwe en betaal € 5,00 in plaats van € 10,00. Je houdt je eigen telefoonnummer.

Bestel of blokkeer je simkaart

Deblokkeren simkaart

Wil je je simkaart laten deblokkeren? Neem dan contact op met de klantenservice.

Let op: heb je al een nieuwe simkaart besteld, maar deze nog niet geactiveerd? Neem dan contact met ons op om je nieuwe simkaart te laten activeren. Het deblokkeren van je oude simkaart is niet nodig.

Pin- en Pukcode aanvragen

Als je je pincode drie keer verkeerd hebt ingetoetst, is je simkaart geblokkeerd. Dit hef je op met een pukcode. Ben je je puk- of pincode kwijt?

Simlock verwijderen

Wil je je simlock laten verwijderen? Dan kan dat na 12 maanden na aanschaf snel en gemakkelijk via de online tool.

Contacten overzetten

Als je een nieuwe telefoon hebt gekocht, wil je je contacten graag meeverhuizen. In sommige gevallen heb je een andere simkaart nodig. Lees hoe je je contacten overzet van je oude naar je nieuwe telefoon.

Verknip nooit je sim!

Let op: je simkaart knippen kan zorgen voor netwerkproblemen! Lees het blog van Patrick waarin hij uitlegt waarom je je simkaart niet moet knippen tot nano-formaat.

Veelgestelde vragen op het forum

Bezig met laden...